Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3
Collapse
X
-
Ik kan nou niet zeggen dat ik dit nieuwe systeem zo geweldig vind , vooral omdat fotos er nu een stuk kleiner op komen
Nou ja .we zullen het er maar mee moeten doen.
Dan loop ik met Lord mee langs de draad van het weiland in new style.
1 - We beginnen met een Amerikaanse Ford uit 1949 , deze had de 6 lijn motor en is waarschijnlijk een Custom uitvoering.
2 - Is een Opel Kapitän die is gemaakt van 1951 tot 1953.
3 - Citroën Traction Avant 'Normale' 1952 - 1957
Die Simca fotos uit Frankrijk zijn trouwens ook tof !!
Comment
-
Afgelopen zondag even naar Antwqerpen gereden voor "Cars and coffee" en een bezoekje aan een Buick52 (nogmaals bedankt voor de gezelligheid en zo). Een heel gezellige dag gehad, en het mooiste weer dat je je voor kunt stellen. Hij wees ons nog op 2 autowrakken, daar zijn we uiteraard even aan geweest.
Deze stond zoals je kunt zien op een dak van een tankstation in Antwerpen.
De Studebaker was bij een Motorfiets handel te vinden. Een verrassend komplete wagen. Zelfs de logo's en zo waren er nog. De missende onderdelen waren vrijwel te verwaarlozen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten@ Lord :
2 - Een groot zwart uitroepteken dat ik nog nooit heb gezien in het bos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenMan wat heb je een mooie plek gevonden. Keep the pics comming!
Hier kan je heel de reeks opnieuw bekijken https://picasaweb.google.com/1089370...ksVaucluse2011
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten@ Lord :
1 - Nogmaals de Opel Kapitän uit 1951 _ 1953
2 - Een groot zwart uitroepteken dat ik nog nooit heb gezien in het bos
3 - Ford Custom / Deluxe 1951
Euhh Realsteel , dat uitroepteken das wit hoor , het vlak waar ie instaat is zwart !!!!!
Comment
-
Bedankt Lord dat we mee hebben mogen genieten van het kleine paradijsje in Frankrijk.
Heel mooie wagens die grote Simcas , maar de verschillende uitvoeringen zijn haast onmogelijk uit elkaar te houden.
Op de onderste is nog net te lezen dat het een Ariane is .
Maar die bovenste kan zowel een Ariane , Trianon of Versailles zijn.
Giessenlander wist ge niet dat het gisteren andersomdag was .
Comment
Comment