Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ok, een jonkie. Maar hij valt onder de forum omschrijving "autowrak". Het beestje staat op moment van schrijven op 2500 bij vlavem

Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 29/03/2012, 17:50.

Comment

• een Ford Capri in ....Hongarije

Comment

• HMMMM . Capri MK1 , zou ik niet direct verwachten in Hongarije.
        Ik heb zelf ook al heel wat van die Capri's gevonden in Holland , België(de 2 op Châtillon) en plenty in Engeland.

De Châtillon fotos op post 959 zijn :
        1 - Links de Plymouth uit 1951/52 en rechts een Ford Custom / Deluxe 1950
        2 + 3 - Is de witte Chevrolet Bel Air sedan uit 1953

Morgen is het eindelijk zover , ik ga trouwen . JAJA dan word het officieel meneer en mevrouw Realsteel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
          HMMMM . Capri MK1 , zou ik niet direct verwachten in Hongarije.
          Ik heb zelf ook al heel wat van die Capri's gevonden in Holland , België(de 2 op Châtillon) en plenty in Engeland.

De Châtillon fotos op post 959 zijn :
          1 - Links de Plymouth uit 1951/52 en rechts een Ford Custom / Deluxe 1950
          2 + 3 - Is de witte Chevrolet Bel Air sedan uit 1953

Morgen is het eindelijk zover , ik ga trouwen . JAJA dan word het officieel meneer en mevrouw Realsteel

Proficiat !
          www.opelklassiek.be

Comment

• Dan ben ik nu de eerste om je op de grote dag te feliciteren. Ik ga je straks zien. Groeten Arco

Comment

• proficiat !

Geniet van de dag !
              Benzine
              '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
              '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
              Diesel
              '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
              '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
              '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
              '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
              '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Er wordt gefluistert dat hij gerestaureerd gaat worden!

Comment

• we zijn weer thuis
                  het was gezellig bedankt jack

Comment

• Door een fout van de Apotheek moest ik halverwege omkeren. De alternatieven voor mijn medicatie die zijn hadden gegeven werkten in het geheel verkeerd. Ik heb nog tot laat in het ziekenhuis gezeten om alles te herstellen.

Comment

• Dikke proficiat aan Meneer en Mevrouw Realsteel

Comment

• En indien hij nog eventjes tijd heeft voor ons

Comment

• Wie kent deze ?

Comment

• Allereerst allemaal bedankt voor de felicitaties , het was een geweldige dag.
                            We hadden een Morris Minor Tourer (cabriolet) als trouwauto en gelukkig geen regen .
                            In de avond was de feestzaal bij ons in de straat stampvol met vrienden , familie en collegas van het werk.
                            Heel erg tof dat Jan (Buick) en zijn gezin een eind hadden gereden om er bij te zijn , echt gezellig en zeer gewaardeerd.
                            Arco , jammer dat het misliep door de medicijnen en er daardoor niet bij was .
                            Maar we spreken nog wel een ander keer af.

Lord beste kerel , voor een goed stuk roest is er altijd wel tijd te vinden .
                            Ik zie dat we weer een stukje verder zijn in het bos van Châtillon , De zon , schaduw en onkruid hebben je het wel lastig gemaakt die dag.
                            Eens kijken wat er te zien is op de Fotos .
                            1+2 - Zijn een Citroën Traction Avant Normale 1952 - 1957 en een Opel Kapitän 1951 - 1953 .
                            Beide zagen we al eerder van voren .
                            3 - Een overzicht waar je de daken boven het onkruid uit ziet komen .
                            Die helemaal vooraan is de witte Chevrolet Bel Air uit 1953 die we ook al eerder zagen , wel een mooi sfeerplaatje .

Comment

• Proficiat Mr. Realsteel

En nu, als huwelijksreis, hop naar die NSU

al was Chatillon mooier geweest, ik weet het

Comment

• In de tussen tijd dat ik een beetje over het medicijn verhaal heen kom even een leuk nieuwtje geupload voor de mensen die autohandel Koenen nog kennen. De handelaar met talloze auto's uit de jaren 80 in erbrmelijke staat. Wisten jullie van de 2e lokatie van deze dealer? Hier enkele foto's:

En JA, die Sierra is een xr4i

Comment

• De grote loods er achter bevat aan zekerheid grenzend nog meer moois. En iig onderdelen. Achter de loods nog meer auto's waaronder veel vroege E kadett's en onderandere een ascona C. Deze zijn niet mooi te fotograferen met mijn camera helaas.

Er blijken ook wel eens wagens verkocht te worden van de oude garde, want tijdens het bezoek stond een blauwe Golf 1 voor het hek met een nieuw GAIK kenteken. Voormalig stond deze Golf op de eerste lokatie. Op de laatste foto is ook duidelijk een plek te zien waar iig 1 auto al heel lang moet hebben gestaan. Ook verwisseld de jongere generatie soms wel eens een beetje. Maar dat is meer generatie Ford KA en Daewoo etc. Deze auto's worden gewoon lukraak tussen de oudjes in gepropt.

Comment

• Comment

• Waar is die tweede locatie van Koenen dan?

Die mag je altijd eens geven, want dit zal binnenkort ook wel verdwijnen, neem ik aan

Comment

• wat staat daar allemaal !! Prachtig ...

Tigra ! Laat het optijd weten als jullie gaan he !
                                        Benzine
                                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                        Diesel
                                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                                          Wie kent deze ?

Nu dan ?

Comment

Working...
                                          X