Als het nog mag en er blijft tijd voor...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3
Collapse
X
-
Nogmaals dank voor alle gelukswensen ook namens m'n kersverse vrouwtje.
Ja hoor Lord , Het mag nog steeds , ik heb nog altijd zin , en tijd heb ik ook .
Zoniet dan maak ik tijd Ha Ha !!!
Dus hij gaat weer als vanouds :
1 - Links een Ford Mainline uit 1953 en rechts daarnaast een Chevrolet Styleline uit 1952.
2 - Opel Rekord P1.
3 - Peugeot 404 , bij deze zat er zelfs een sticker achterop dat deze auto ooit verkocht was door Garage Fernand Contant uit Châtillon.
Heel erg jammer dat , dat stukje niet bewaard is gebleven voor in het museum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichtenwat staat daar allemaal !! Prachtig ...
Tigra ! Laat het optijd weten als jullie gaan he !
En alles is te koop! Er staat ook veel binnen, en dat is in beter stat. Er wordt nog gehandeld, maar niet erg actief. Het telefoonnummer hangt op de deur voor geinteresseerden. Een beetje ala Bosmans Gruitrode zeg maar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten3 - Peugeot 404 , bij deze zat er zelfs een sticker achterop dat deze auto ooit verkocht was door Garage Fernand Contant uit Châtillon.
Heel erg jammer dat , dat stukje niet bewaard is gebleven voor in het museum.
Comment
-
Hallo,
Nog gefeliciteerd Realsteel!
Ik heb op internet foto's van een Mustang junkyard gevonden in Amerika,
link:http://jalopnik.com/5898100/is-this-the-worlds-largest-vintage-mustang-junkyard
Groeten,
Bjorn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenStraf, ik wist ineens niet dat er een 404 tss was !
Comment
-
Comment
-
@ Lord .
Zoals je ziet heeft Arco de juiste beschrijving al gegeven bij de laatste fotos
Op Châtillon hebben er minstens 4 stuks Peugeot 404 op de wrakvelden gestaan :
In het bos 1 witte , in de kuil stond nog een witte .
En op het boerderijveld stonden er ooit 2 , deze zijn allebei al aan het einde van 2007 opgeruimd
Dat waren een Zilvergrijze en een Donkergroene.
Van de donkergroene is tot 2010 nog een stuk bodem blijven liggen met de motor en de vooras.
Die Superminx is een eind verdwaald zeg !!!
Het kenteken eindigt op een D , en dat vertelt ons dat de wagen uit 1966 is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenNou dan help ik je toch even een handje met de 404's die we nog hebben "gezien"
Boerderijveld "groen", grijze heb ik bij mijn weten geen recente foto's van:
2008:
"groen"
Comment
Comment