Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
    Straf, die perfect ronde vlekken roest op de deur van die 5
    idd, hoe zou dat te verklaren zijn???

Comment

• Comment

• Ook een gave loods gevonden precies
        www.opelklassiek.be

Comment

• Ik heb even bij de fransen gekeken en die Buick is een Super of een Special , dat kan je zien aan de 3 portholes in het voorspatbord .
          Bij een Roadmaster zouden het er 4 zijn.
          Van dit model lag er op Châtillon een blauwe op het boerderijveldje

En voor Lord : posting 1113
          1 - Ford Custom 1951 Hier zat ooit die Canada bumper op die bij Buick52 ligt
          2 - Desoto Custom 1949
          3 - Opel Kapitän 1951/1953
          Aan deze fotos te zien was je weer een stukje terug gelopen .
          En bedankt voor het vragen bij de Fransen

OKEEEEE , ik geef het toe ik kon het niet laten die Cortina kofferbak te redden voor ze voorgoed zou verdwijnen
          Een stuk van het allerlaatste wrak wat daar lag , dat moest gewoon bewaard blijven .

Comment

• Quote Realsteel: 1 - Ford Custom 1951 Hier zat ooit die Canada bumper op die bij Buick52 ligt

Niet meer, hij heeft een nieuw thuis. Hij heeft inmiddels weer wat snelweg kilometers gemaakt en resideert nu in mijn woonkamer. Natuurlijk snuffel ik er elke dag even aan om mijn Chatillon virus op peil te houden .

Buick52: Nogmaals heel hartelijk dank!

In het rek bij zijn collega's uit Chatillon:

Uitgegraven:

In mijn huiskamer, waar hij de mini wel HEEL erg mini laat lijken:

Echt geweldig wat Buick52 allemaal nog heeft weten te redden doe laatste week. Stel je voor dat dit ook zijn lot was geweest:

Comment

• W123

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                Ik heb even bij de fransen gekeken en die Buick is een Super of een Special , dat kan je zien aan de 3 portholes in het voorspatbord .
                Bij een Roadmaster zouden het er 4 zijn.
                Van dit model lag er op Châtillon een blauwe op het boerderijveldje
                En bedankt voor het vragen bij de Fransen
                Nog geen enkele reactie van op het F forum betreffende oude foto's

Comment

• Hey! Van die desoto heb ik net de folder binnen! Ik schiet inmiddels al een eind op met de collectie folders van de modellen die in Chatillon stonden. (je hebt eenmaal een verslaving of niet he)
                  Last edited by ; 02/05/2012, 01:10. Reden: taalfoutje

Comment

• We wachten rustig op reactie van de Fransen
                    En ondertussen wandel ik mee tussen de koeien .
                    Voor degenen die niet op Châtillon zijn geweest , deze laatste fotos van lord zijn zo te zien vanuit het weiland naast het wrakkenbos genomen , en daar liepen soms koeien.
                    1 - Desoto Diplomat 1953 , dit export model werd niet in Amerika verkocht en is gebaseerd op de Plymouth van datzelfde jaar.
                    2 - Ford 1950 ( model Custom of Deluxe )
                    3 - Buick Super 1953 en links gaat een Ford Zephyr MK1 verscolen achter een boom.
                    De grote vraag is alleen wat voor auto heeft hier ooit op deze plek gestaan ?
                    Toen tinhunter hier was rond 1992 was de plek al leeg , Maar op een nog oudere foto in een duits tijdschrift uit 1980 is nog te zien dat er een witte wagen stond .

Comment

• Hey .
                      Mijn collectie Châtillon folders groeit ook steeds verder.
                      heb sinds Zaterdag de volgende erbij :
                      Opel rekord / Olympia Caravan P1
                      Ford Taunus 17M P2
                      Hillman Minx phase 2 uit 1948
                      Peugeot 203 , inclusief de Familiale
                      Panhard Dyna 54
                      Toyota Corona Mark Two 2000
                      VW T1 besteller (wel een nieuwer type als op Chatillon )
                      Fiat 1100 E 1948 / 1953
                      En , de Borgward Isabella Kombi .

Comment

• Die van de t1 heb ik ook niet als pre 1955. Die krengen zijn onbetaalbaar! Een latere had ik in meervoud, dus heb er daar ene van genomen. De lijst die je net noemt mag ik gelukkig al wel weg strepen. die had ik al. Maar ik heb weer gaten in het deel dat jij al hebt. Ik heb recentelijk er bij:

Mercury custom/motrey1955
                        Mercury custom/Montrey1956
                        Ford AA instuktieboekje
                        Pontiac 1946
                        Chrysler alle modellen die er lagen in 1 koop!
                        Studebaker 1956

Comment

• Ook in de lucht net zoals in Chatillon

Ford wereldbol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                            We wachten rustig op reactie van de Fransen
                            En ondertussen wandel ik mee tussen de koeien .
                            Voor degenen die niet op Châtillon zijn geweest , deze laatste fotos van lord zijn zo te zien vanuit het weiland naast het wrakkenbos genomen , en daar liepen soms koeien.
                            Toch niet echt mijn lievelings-dier tenzij in het bord

Comment

• @Lord, zalige wereldbol, en de mk1 granada ervoor!
                              www.opelklassiek.be

Comment

• uploadfromtaptalk1335986830640.jpg
                                uploadfromtaptalk1335986855276.jpg
                                uploadfromtaptalk1335986877768.jpg
                                Last edited by Bairy; 03/05/2012, 09:45.

Comment

• @ Lord : Koetjes heb ik geen problemen mee , 't zijn die snert stieren waar ik wel met een grote boog omheen loop.
                                  Maar we gaan verder met de autos op post 1134.
                                  1 - Chevrolet Bel Air Hardtop Coupe 1954.
                                  2 - Dit is een vrij bijzonder model , jammer dat ze zo toegetakeld is .
                                  Het is namelijk een Ford V8 4deurs sedan uit 1942 , die hebben ze maar voor een zeer korte tijd gebouwd omdat de productie werd gestaakt daar Amerika bij Wereld oorlog 2 betrokken raakte.
                                  3 Standard Vanguard phase 1 vierdeurs sedan , links zie je ook nog een witte Renault Fregate.

En wat een mooi wagentje die Taunus 12M .
                                  Het is er nog ene uit de allereerste serie ook , van 1952 t/m 1955.
                                  Dat kan je zien aan de horizontale spijltjes in de grill ( na 55 stonden die recht op)

Comment

• Comment

• Ik wil die Allegro!!! En die Jensen

Vandaag de AM-klassiek gekocht, met een fraai artikel over Chatillon
                                      www.opelklassiek.be

Comment

• Comment

Working...
                                        X