Als eerste Wil ik Lord beterschap wensen met zijn gebroken ribben ( ik heb gehoord dat zoiets zeer pijnlijk is ).
Dus hopelijk ben je snel weer op de been.
1 - is een Mercury Monterey Cabriolet uit 1952 , die bumper ligt los achterin en is van een Ford uit 1952.
2 - De wagen met wit dak is de Pontiac uit 1953 die we al eerder zagen , en helemaal vooraan wederom de Mercury Cabriolet.
Maar die ijzeren buizen die je ziet zijn wel van een heel vreemd voertuig .
De heer Contant had de achterkant van een Ford Mainline uit 1952 afgezaagd en daar zelf een soort van takel opgelast .
Later is het ding door roest weer uit elkaar gevallen.
De voorkant van deze wagen stond verder naar voren onder de bomen.
Links zie je nog een blauwe deur met mos en roest op zijn kant staan die ook tot deze auto toebehoorde .
Ik heb zelf sterk het vermoeden dat dit bouwsel werd gebruikt om motoren uit autos te tillen .
3 - Is een Opel Rekord P1
Dus hopelijk ben je snel weer op de been.
1 - is een Mercury Monterey Cabriolet uit 1952 , die bumper ligt los achterin en is van een Ford uit 1952.
2 - De wagen met wit dak is de Pontiac uit 1953 die we al eerder zagen , en helemaal vooraan wederom de Mercury Cabriolet.
Maar die ijzeren buizen die je ziet zijn wel van een heel vreemd voertuig .
De heer Contant had de achterkant van een Ford Mainline uit 1952 afgezaagd en daar zelf een soort van takel opgelast .
Later is het ding door roest weer uit elkaar gevallen.
De voorkant van deze wagen stond verder naar voren onder de bomen.
Links zie je nog een blauwe deur met mos en roest op zijn kant staan die ook tot deze auto toebehoorde .
Ik heb zelf sterk het vermoeden dat dit bouwsel werd gebruikt om motoren uit autos te tillen .
3 - Is een Opel Rekord P1
Comment