Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als eerste Wil ik Lord beterschap wensen met zijn gebroken ribben ( ik heb gehoord dat zoiets zeer pijnlijk is ).
    Dus hopelijk ben je snel weer op de been.
    1 - is een Mercury Monterey Cabriolet uit 1952 , die bumper ligt los achterin en is van een Ford uit 1952.
    2 - De wagen met wit dak is de Pontiac uit 1953 die we al eerder zagen , en helemaal vooraan wederom de Mercury Cabriolet.
    Maar die ijzeren buizen die je ziet zijn wel van een heel vreemd voertuig .
    De heer Contant had de achterkant van een Ford Mainline uit 1952 afgezaagd en daar zelf een soort van takel opgelast .
    Later is het ding door roest weer uit elkaar gevallen.
    De voorkant van deze wagen stond verder naar voren onder de bomen.
    Links zie je nog een blauwe deur met mos en roest op zijn kant staan die ook tot deze auto toebehoorde .
    Ik heb zelf sterk het vermoeden dat dit bouwsel werd gebruikt om motoren uit autos te tillen .
    3 - Is een Opel Rekord P1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
      Hey Lord, nu maak je MIJ blij! Een goede foto van de resten van de takel mast van de verbouwde ford sedan in het bos! (zie achter in de foto)
      Ga je hem namaken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
        Als eerste Wil ik Lord beterschap wensen met zijn gebroken ribben ( ik heb gehoord dat zoiets zeer pijnlijk is ).
        Dus hopelijk ben je snel weer op de been.
        Bedankt, de pijn valt wel mee

Comment

• Op basis van een Ford AA

Comment

• Opel Frontera Sport

sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
              Opel Frontera Sport

Ik weet er zo ook nog ene die al jaren op dezelfde plek buiten staat. Je ziet ze eigenlijk niet veel.

Comment

• Haha toffe kar met die AA as
                soms kun je de meest vreemde assen onder karretjes tegenkomen , er staat er hier in de buurt zelfs ene met de wielen van een Spitfire vliegtuig uit de oorlog.

Maar weer even verder met Chatillon.
                1 - Wederom de Chevrolet Bel Air hardtop coupé uit 1953 , de auto erachter is een Buick Super uit 1953 ( er stonden hier maarliefst 5 Buicks uit 1953 vlak bij elkaar plus ene uit 1954 ).
                2 - Chevrolet Styleline Deluxe uit 1950
                3 - Portier van een Renault Fregate , Vreemd dat dit mooie detail me nooit is opgevallen.

Die Frontera , What a waste !!!!

Comment

• @ lord: Hmmmm das eigenlijk wel een optie om die takelwagen eens in model te gaan doen
                  Last edited by ; 08/05/2012, 02:26.

Comment

• Hier nog een Frontera. staat al een jaar of 3 a 4 stil. Hij is te koop naar het schijnt.

Comment

Haha toffe kar met die AA as
                      soms kun je de meest vreemde assen onder karretjes tegenkomen , er staat er hier in de buurt zelfs ene met de wielen van een Spitfire vliegtuig uit de oorlog.

Maar weer even verder met Chatillon.
                      1 - Wederom de Chevrolet Bel Air hardtop coupé uit 1953 , de auto erachter is een Buick Super uit 1953 ( er stonden hier maarliefst 5 Buicks uit 1953 vlak bij elkaar plus ene uit 1954 ).
                      2 - Chevrolet Styleline Deluxe uit 1950
                      3 - Portier van een Renault Fregate , Vreemd dat dit mooie detail me nooit is opgevallen.

Hmmmm meneer de Professor heeft een punt!. Mij is dat boom detail ook nooit opgevallen. Gek he dat we dat niet gezien hebben.

Comment

Haha toffe kar met die AA as

Wielen van een Spitfire
                        Is een foto mogelijk ? Ben ZEER geïnteresseerd !

Comment

• Comment

• Comment

• Hee , die gele hierboven herken ik niet direct , Amerikaans ?

Ik heb geen idee waar ik die fotos van die Spit wielen heb liggen , dus ik zal er deze week nog een paar gaan maken met m'n nieuwe digi'.
                              Zelfs de orginele "Aircraft" banden zitten er nog onder .

De Châtillon fotos zijn :
                              1 - Overzicht vanaf het dak van de Fregate .
                              2 - De motor van de Renault Fregate
                              3 - En een Buick Super uit 1953

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
                                Opel Frontera Sport

Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                                Ik weet er zo ook nog ene die al jaren op dezelfde plek buiten staat. Je ziet ze eigenlijk niet veel.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                                dit exemplaar is indertijd aan de kant gezet omdat het differentieel kapot is als ik het mij goed herinner. Was de bedoeling dat hij nog hersteld ging worden, maar ik zie dat ondertussen niet meer gebeuren.
                                Mocht iemand geïnteresseerd zijn in de auto (een 2.0 benzine met zo'n cabriodakje achteraan) voor opmaak of stukken, stuur dan maar een PM. De auto is van mijn oom, die trouwens ook nog een SsangYong Family in nog veel slechtere toestand heeft staan (daar neem ik ook nog wel eens een foto van...)
                                sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Comment

• Peugeot 203 hier heel kort in de buurt;

Comment

• Zeg Lord, ik misbruik even je foto voor een leuk vergelijk. Er zit een jaartje of 20 tussen de 2 foto's

Comment

• transit

Comment

• Die 203 , Moooooooie vondst .
                                          En voor vandaag het moois uit de natuur van Châtillon :
                                          1 - Buick Special 1953 (mooi dat verschil van 20 jaar )
                                          2 - Wederom de Renault Fregate die we al eerder in detail zagen
                                          3 - Opel Olympia Rekord Caravan 1957

Comment

Working...
                                          X