Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hey ome Realsteel, weet jij toevallig waar die rode deur van is???? (rechts tegen de traction aan hangend)

Comment

• Nog een Transit maar iets recenter dan de vorige

Comment

• gr b.jpg

gr a.jpg

Vorige week gaan urbexen en een....gevonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
          De auto is van mijn oom, die trouwens ook nog een SsangYong Family in nog veel slechtere toestand heeft staan (daar neem ik ook nog wel eens een foto van...)
          bij deze

sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten

Vorige week gaan urbexen en een....gevonden
            Alfa 33SW.. drie jaar geleden zag hij er nog zo uit

Comment

• Comment

• Hey Arco , zo te zien is die deur van een Studebaker 1947 / 1949 .
                Vooral die deurklink lijkt me van zo'n wagen te zijn , ik ken in het bos enkel een groene.
                De zwarte Studebaker die ook in het bos stond was model 1951 en had alle portieren nog

En de meest recente van lord , tussen de varens zijn.
                1 - Citroen Traction Avant legere 1952 / 1957
                2 - Buick Super 1953 , ik denk dat iedere bezoeker aan Châtillon deze foto heeft gemaakt.
                3 - Opel Olympia Rekord Caravan 1957 die we al eerder van voren zagen .

Ik ben trouwens gisteren nog even een stel fotos voor je wezen maken van die spit wielen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                  Ik ben trouwens gisteren nog even een stel fotos voor je wezen maken van die spit wielen .
                  Daar ben ik echt naar benieuwd

Comment

Hey Arco , zo te zien is die deur van een Studebaker 1947 / 1949 .
                    Vooral die deurklink lijkt me van zo'n wagen te zijn , ik ken in het bos enkel een groene.
                    De zwarte Studebaker die ook in het bos stond was model 1951 en had alle portieren nog

2 - Buick Super 1953 , ik denk dat iedere bezoeker aan Châtillon deze foto heeft gemaakt.
                    3 - Opel Olympia Rekord Caravan 1957 die we al eerder van voren zagen .

Nog meer vragen dus. wie weet was daar al dat rode plaatwerk van dat op de bult lag en zo.

Comment

De 2 zelfde in verkeerde volgorde en een derde erbij

Comment

• fiat 2300 ?

Comment

• Fiat 130

Comment

• @ Lord
                            Foto 1 - En de zwarte wagen die links staat is een Chevrolet 210 Deluxe uit 1953.
                            Foto 3 - Ford Custom / Deluxe 1951.
                            Morgen ga ik nog kijken bij een Citroen Traction Avant waar ik eerder een tip over heb gehad (Ik moet daar toch vlak in de buurt zijn ) .
                            Ik ben benieuwd wat ik ga vinden.

Comment

• Ben benieuwd voor die traction

Comment

• Recentelijk (gisteren) is er hier weer eens een busje opgedoken in een schuur. Helaas geen ontdekking van mij. Het is een 1969 T2a

Comment

• Daar is nog heel veel werk aan
                                  Wordt hij gerestaureerd ?

Bedford in het bos

Comment

• Schweden.jpg Seen in Sweden on a scrap yard who is under monument protection for the next 40 years. This car remember me to the Chatillon cars

Greetings
                                    www.epaveart.ch

Comment

• lord-of-de-scoo t2;Daar is nog heel veel werk aan
                                      Wordt hij gerestaureerd ?

Het wordt overwogen. Maar waarschijnlijk is het einde verhaal. Hij heeft 30 jaar bijzonder vochtig in een catacomben garage gestaan. En letterlijk alles is door en door rot

Comment

• Het gebrek aan bodem, want van bodem is eigenlijk geen sprake meer

Comment

• Ha leuke dingen erbij vandaag .
                                          Eerst nog een stukje met lord tussen de varens en dennebomen van Châtillon door.
                                          1 - we beginnen met een Fiat 2300 vaarvan de gehele voorkant is afgevallen
                                          2 - Is de binnenkant van een Opel Rekord P1
                                          3 - En we eindigen met een Renault Fregate.

Die Bedford CF staat daar ook op een mooi plekje .
                                          CF Bedfordjes kom ik zelf ook nog wel eens tegen vooral in Engeland , leuke dingen !

Die Trac. ben ik inmiddels ook naartoe geweest , maar er was niemand thuis dus heb ik voorlopig enkel een stel fotos (met inzoomen) over het tuinhek kunnen maken.
                                          Het is een 'Normale' uitvoering 1952 - 1957
                                          Mooi compleet met motorkap en grill maar wel rot.

Die Kapitän van Epaveart heb ik ook gezien en op de foto aan gezien ik deze kleine sloop met zo'n 120 autos ook heb bezocht in het zuiden van Zweden.
                                          Er staan daar nog 2 andere Kapitäns

Comment

Working...
                                          X