Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit doet toch wel pijn. Vooral als je denkt met wat voor "kroepoek" we hier in de lage landen moeten werken. Die bodies waren iig veel beter dan de ellende die je hier vaak tegen komt.

Comment

• De 3 meest recente Châtillon fotos van Lord nog even doen .
      1 - Deze wagen heeft al heel veel mensen in de war gebracht .
      Het is namelijk een Opel P1 1200 en GEEN Olympia !!!!
      Op deze wagen zat een ooit een complete set sierlijsten , en die heeft een Olympia niet .
      Het spatbord met Olympia logo is gewoon een wisselstuk en je kan de oranje verf nog zien waar het logo heeft gezeten.
      2 - Is de Panhard Dyna 54
      3 - Links met de witte deur is een Plymouth uit 1953 en rechts is een Chevrolet Bel Air hardtop coupé uit 1957

Comment

• Wat overblijft van die Panhard Dyna X die ondertussen weg is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
          Lord, staat die B-Kadett ook in omgeving Leuven?
          Korter van mijn kant

Comment

• Comment

• De eerste Digi Foto's

De Spitfire wielen die ik Lord had beloofd .

Comment

• Zo en nu het echte spul wat ik recent op de foto heb gezet.
                Hopelijk kan ik nog een keer wat beter bij de Trac komen als de eigenaar er wel is

Comment

• En ik heb ook nog wat geoefend op autos die voor mij eigenlijk te nieuw zijn maar misschien toch interessant voor jullie

Wel oud genoeg !!!!!

Comment

• De Opel Kapitäns op de sloperij in Zuid Zweden
                    De eerste een model 1955/1957

Nog een van het zelfde type

En een iets oudere van 1953 / 1955

Comment

• Dezelfde Kapitän 53/55 van achter.

Ongelofelijk maar waar , het frietkot in Châtillon open . Lekkere frieten trouwens !

En het bos enkele weken geleden helemaal leeg.

Comment

• Enkel nog stille getuigen zijn de afdrukken van de wielen waar ooit de autos stonden.

Van de Cortina was inmiddels heel weinig over , nog een maal achter het stuur gaan zitten , wel met respect.

De achterkant is op het laatste moment nog gered en staat nu bij Jan in Vlissingen.

Comment

• En nog een oude Châtillon foto van de tijd dat er nog autos stonden.
                          Als je heel erg stil was kon je soms een mooie en zeldzame roestfee zien .
                          Hier zit er eentje op de Renault Fregate.

Comment

• @ Realstel; voor de Spitfire wielen; mag ik de pics gebruiken op het F forum ?

; Die traction is prachtig ! Doet mij denken aan die dat ik onlangs poste. Zelfde vraag als hier boven ?

; De roestfee...iets meer uitleg ? wie is het ? of is het een fotomontage ?

Comment

• No problem Lord je mag de pics van mij gebruiken , zowel spitfire als Traction
                              Misschien heb ik binnenkort ook nog bommenwerper wielen voor je , maar die heb ik 15 jaar geleden voor het laatst gezien op een scheepswerf.

De roestfee is eigenlijk een studente die was daar toevallig met een fotoshoot bezig

Comment

• De laatste Fotos van Lord op post 1245 zijn :
                                1 - Een Chrysler New Yorker 1952 , hier zat ooit een knots van een V8 in
                                2 - Fiat 1100R
                                3 - Plymouth uit 1953 , het model is een Cambridge of een Cranbrook .

Comment

• geweldige foto's jack
                                  ga zo door

Comment

• Comment

• GA ZO DOOR LORD
                                      geweldige foto's

Comment

• als ik het me even mag permitteren om een niet-Chattillon foto ertussen te gooien. :p
                                        Gisteren tegengekomen tijdens een fietstochtje.

Auto was ooit compleet neergezet. Dashboard, stuur, zetels en alles steken er nog in, maar front is haast volledig weggeroest. OVer de onderkant zwijgen we want die zag ik niet meer

Paar wrakken, semi-wrakken en non-wrakken
                                        Last edited by BlueSkyraider; 18/05/2012, 10:13.
                                        1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                                        2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                                        2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                                        -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Een Mercedes Camionette?
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X