Dit doet toch wel pijn. Vooral als je denkt met wat voor "kroepoek" we hier in de lage landen moeten werken. Die bodies waren iig veel beter dan de ellende die je hier vaak tegen komt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3
Collapse
X
-
De 3 meest recente Châtillon fotos van Lord nog even doen .
1 - Deze wagen heeft al heel veel mensen in de war gebracht .
Het is namelijk een Opel P1 1200 en GEEN Olympia !!!!
Op deze wagen zat een ooit een complete set sierlijsten , en die heeft een Olympia niet .
Het spatbord met Olympia logo is gewoon een wisselstuk en je kan de oranje verf nog zien waar het logo heeft gezeten.
2 - Is de Panhard Dyna 54
3 - Links met de witte deur is een Plymouth uit 1953 en rechts is een Chevrolet Bel Air hardtop coupé uit 1957
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenLord, staat die B-Kadett ook in omgeving Leuven?
Comment
-
Enkel nog stille getuigen zijn de afdrukken van de wielen waar ooit de autos stonden.
Van de Cortina was inmiddels heel weinig over , nog een maal achter het stuur gaan zitten , wel met respect.
De achterkant is op het laatste moment nog gered en staat nu bij Jan in Vlissingen.
Comment
-
No problem Lord je mag de pics van mij gebruiken , zowel spitfire als Traction
Misschien heb ik binnenkort ook nog bommenwerper wielen voor je , maar die heb ik 15 jaar geleden voor het laatst gezien op een scheepswerf.
De roestfee is eigenlijk een studente die was daar toevallig met een fotoshoot bezig
Comment
-
als ik het me even mag permitteren om een niet-Chattillon foto ertussen te gooien. :p
Gisteren tegengekomen tijdens een fietstochtje.
Auto was ooit compleet neergezet. Dashboard, stuur, zetels en alles steken er nog in, maar front is haast volledig weggeroest. OVer de onderkant zwijgen we want die zag ik niet meer
Paar wrakken, semi-wrakken en non-wrakkenLast edited by BlueSkyraider; 18/05/2012, 10:13.1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Comment