Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3
Een paar onderdeeltjes die ik gered heb in Chatillon, een stukje dash die in de grijs-witte break lag (niet afkomstig van dit voertuig)
en een luchtfilter, die lag op de grond, net voor de Standard Vanguard (maar die had nog z'n filter) Iemand een idee?
Nou gangstertje , dat zal niet meevallen maar ze gaan het archief in en ik hoop ze een keer voor je te vinden .
alleen kan ik op de foto niet zien hoe groot dat grijze onderdeel is , 10 cm lang of 60 cm ?
Voor Lord gaan we ook nog door , Posting 1257 :
1 - Chevrolet Bel Air 1953
2 - Plymouth 1953 en Chevrolet Bel Air Hardtop Coupé 1957
3 - De achterkant van de Plymouth uit 1953
Nou gangstertje , dat zal niet meevallen maar ze gaan het archief in en ik hoop ze een keer voor je te vinden .
alleen kan ik op de foto niet zien hoe groot dat grijze onderdeel is , 10 cm lang of 60 cm ?
Het grijze stuk is een 45cm lang, met een middendiameter van 10cm...
Dankzij de aanwijzingen van forumlid Cumulus, hebk vorige zaterdag deze T2 gevonden...
Goed verborgen in het groen, met z'n deco nog zichtbaar,een mooi stukje natuur temidden van een bos
Gangstertje heel mooi gevonden die T2a , en een leuke reclame op de zijkant .
Hey Jan , ik denk dat Lord dat best wel tof vind dat er nog een deurtje van z'n favoriet bestaat .
En de recente serie van Lord :
1 - Sfeerplaatje met de achterzijde van de Bel air 1957 , Kapitän 1955/1957 en Fiat 1100R.
2 - De Chevrolet Bel Air Hardtop Coupé uit 1957 met de Opel Kapitän 1955/1957 ernaast .
3 - De andere blauwe Fiat 1100R , er stonden er 2 met dezelfde kleur pal achter elkaar .
Achter de Fiat zie je nog een wiel van de derde Citroen Ami in het bos , deze was groen .
Vreemd genoeg heb ik nog nooit fotos van een ander dan mezelf gezien van deze wagen ,terwijl de achterkant toch goed zichtbaar was .
Hey Jan , ik denk dat Lord dat best wel tof vind dat er nog een deurtje van z'n favoriet bestaat . De laatste maal dat ik in Chatillon was had Tatraplan deze auto vervoledigd voor de foto.
Vreemd genoeg heb ik nog nooit fotos van een ander dan mezelf gezien van deze wagen ,terwijl de achterkant toch goed zichtbaar was .
Wil je die foto eens tonen ? Ik herinner mij deze Citroen zelfs niet !
Comment