Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jaartal kan ik niet precies zeggen helaas. Waarschijnlijk eind jaren 80

Comment

• Deze staat ook al een paar jaar stil.. :/

Comment

• In dat industrieterrein is dat zeker? Asse? Op eerste foto, op de achtergrond zie je zo amerikaanse truck... Moet daar soms zijn. Wat staan die auto's daar eigenlijk te doen?

Comment

• Maar waar heb ik die zuiger van die Oldsmobile '54 nu toch gelegd ?

Wie helpt Mr. Contant ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
            In dat industrieterrein is dat zeker? Asse? Op eerste foto, op de achtergrond zie je zo amerikaanse truck... Moet daar soms zijn. Wat staan die auto's daar eigenlijk te doen?
            Ja in Asse, rechtover de rijschool dat industrieterrein ongeveer ja. Heb geen idee, weet wel dat die daar al lang staan :/ & in die Mercedes lijkt het erop dat er al meerdere malen proberen inbreken is. Raar dat de velgen er nog niet af zijn..

Comment

• Comment

• Met deze pics te zien waar er nog vele ruiten in de wagens zitten,vraag ik me af : bij de ruiming heeft de Unimog alles bijeen "geveegd", zaten de ramen er dan nog in? Met alle kwetsbare gevolgen vandien, of hebben jullie de meeste kunnen recupereren?

Comment

• Comment

• @ Gangstertje .
                    Dat ruimen is op een zeer grove en lompe manier gebeurd.
                    De autos zijn met de Unimog op hopen geramd , daarna is alles met zo'n stalen grijper opgeknepen en in containers gestampt .
                    Ik heb een foto gezien van een Ford stationcar die was gewoon met glas er in op een hoop gedrukt
                    Vanalles wat niet van ijzer was zoals Plastic , Interieurs en boomtakken is in de fik gegaan op brandstapels !

En dat noemen ze dan een vooruitgang , nu anderhalf jaar later ziet het er nog uit als of daar een tornado door is geraasd ! , Zo zwaar heeft die unimog de natuur en bomen beschadigd .

Het boerderijveldje herken je al bijna helemaal niet meer . Dat is totaal omgeploegd en ook zijn alle boomwortels gerooid .

Het enige wat daar nog rest is een kale kleiplak met middenin nog een hoop half verbrande boomwortels.

ECHT EEN TROOSTELOZE BOEL !!!

Comment

• Inmiddels heb ik ook weer een vondstje gedaan. Een kleine kudde Opels in de bouwjaren zoals we ze ook veel vonden in Chatillon. Allen in redelijke staat en beter nog: TE KOOP! Ze staan in Elsloo Nederland bij een handelaar direkt achter de Nissan.

Wat mij betreft mag die Honda Jazz die er tussen staat ook wel als klassiek aangemerkt worden inmiddels, net als die Taunus.

De laatste 2 foto's zijn niet te best, maar het is uiters ingezoomd over grote afstand. En het zijn "maar" telefoon foto's
                      Last edited by ; 04/06/2012, 21:27.

Comment

• En de fotos van Lord uit betere tijden .
                        1 en 3 is dezelfde auto , het is een Ford Galaxie 500 hardtop sedan uit 1962 . Van deze auto bestaat het dashbord nog bij Jan in het museum.
                        2 - Is een BMW 1600 of vroege 1602

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                          @ Gangstertje .
                          Dat ruimen is op een zeer grove en lompe manier gebeurd.
                          De autos zijn met de Unimog op hopen geramd , daarna is alles met zo'n stalen grijper opgeknepen en in containers gestampt .
                          Ik heb een foto gezien van een Ford stationcar die was gewoon met glas er in op een hoop gedrukt
                          Vanalles wat niet van ijzer was zoals Plastic , Interieurs en boomtakken is in de fik gegaan op brandstapels !

En dat noemen ze dan een vooruitgang , nu anderhalf jaar later ziet het er nog uit als of daar een tornado door is geraasd ! , Zo zwaar heeft die unimog de natuur en bomen beschadigd .

Het boerderijveldje herken je al bijna helemaal niet meer . Dat is totaal omgeploegd en ook zijn alle boomwortels gerooid .

Het enige wat daar nog rest is een kale kleiplak met middenin nog een hoop half verbrande boomwortels.

ECHT EEN TROOSTELOZE BOEL !!!

Ik heb nog met Jos op het boerderijveld gestaan toen de bekleding hopen nog na smeulden. De stank was niet te harden. Als de tranen je niet spontaan in de ogen sprongen, dan was het wel van de stank en geprikkelde ogen van de rook. Het was die dag niet heel heet. Maar het veldje gloeide gewoon van de hitte! Het had echt iets apocalyptisch. Gewoonweg vreselijk!

Comment

• dat dashboard heb ik zelf nog uit de auto gehaald
                            net op tijd
                            Last edited by ; 05/06/2012, 10:31.

Comment

• Deze avond nog eens langst deze mini'kes gegaan ...

Benzine
                              '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                              '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                              Diesel
                              '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                              '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                              '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                              '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                              '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Comment

• Renault Juva 4

Comment

• een oude foto van de Panhard op het F. forum van schrottsch​lecker

Comment

• zo een juvaatje zou ik nog in men garage willen staat wel al in men verzameling 1/18e hehe

Comment

• WV , leuke dingen die mini bestelwagentjes , in Engeland kom ik die nog wel eens tegen.
                                        Volgens mij horen die 2 stukken bij elkaar en was het 1 mini .
                                        Beide zijn rood met blauwe verf van binnen .
                                        @ Lord , Juva Fourgonette die staat nog op m'n lijstje "Autos die ik nog wil vinden " .

En de fotos uit de kuil :
                                        1 - Plymouth Belvedere 1957
                                        2 - Plymouth Cabriolet 1954
                                        3 - BMW 1600 of 1602
                                        Mooie pics , wederom bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                                          @ Lord , Juva Fourgonette die staat nog op m'n lijstje "Autos die ik nog wil vinden " .

En de fotos uit de kuil :
                                          1 - Plymouth Belvedere 1957
                                          De zus van Christine....had ik dat vroeger geweten

Comment

Working...
                                          X