Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
    ( wie doet er nou een witte jas aan naar Châtillon ? .
    Cadillacman uit Zwitserland

Comment

• @ Arco; bedankt voor die Chrysler van Tin

@ CAS; prachtige vondst ! en prachtige Lada (k'heb zelf 2 samara cabrio's)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
        Woooooooooow... Precies gevlucht uit Chatillon!

En ik ben zoooooooo verliefd op die Lada 1200 !
        Ja ze zijn echt geweldig die lada's en hun neef de fiat. Ik heb geen echte, maar een 1/18 model hier op de kast staan. Ik heb wel jaren een 2105 station gereden toen ik 18 a 19 was.

Comment

• Gele pick-up; Renault prairie ?

Comment

• Simca 1000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LaZeR Bekijk Berichten

Deze staat ook al een paar jaar stil.. :/
              Zo zonde, altijd mijn droomwagen geweest. Niet in deze setup, maar toch.
              Spijtig dat een CL begint bij een 500, anders wist ik het wel.
              IRIDIUM
              Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
              Helderzienden

Comment

• posting 1361 van lord
                een fiat
                een ford panelvan
                een opel
                ik hoop dat ik ze goed heb

Comment

• Zijn dat niet het renaultje 6 (foto 1), de Ford panelvan (foto 2) en de Opel commodore A (foto 3 die in de kuil lagen in Chatillon. De renault is die op zijn dak lag.

Comment

• Ik loop ook nog even verder door Châtillon met Lord
                    1 - De eerste is een Renault 6 serie 1.
                    2 - Een Ford F100 Panelvan uit het midden van de jaren 50 , de motorkap lag er al lang af en Dhr. Contant had er toen een motorkap van iets anders op gelegd om de motor te beschermen tegen regen.
                    Deze panelvan is in het verleden al vaker foutief een GMC of International genoemd .
                    Had maar naar de achterkant gelopen , daar stond met grote letters FORD in de achterdeur gedrukt , de deur met FO staat nog in het museum van Jan.
                    Op de bladzijde hiervoor is Deze zelfde auto ook te zien op een foto van Tinhunter
                    3 - De Opel Commodore A van dichtbij.

En de Prachtvondst die Cas heeft gedaan in het bos , daar ben ik bijna zeker van dat het een Ford Zephyr MK1 is.
                    Dus een Engelse in plaats van een Amerikaan.

Comment

• bij deze de deur van de panelvan

Comment

• Comment

• Comment

• Heeeeeeey Jan mooie F 100 deur .

En Lord ook weer een paar stappen verder .
                            1 - Ford Custom 300 uit 1958 .
                            2 - Ford Customline uit 1956 .
                            3 - In het midden is een Ford taunus 15M uit 1955 / 1958 .
                            De witte auto eronder is een Opel Olympia Rekord uit 1957.
                            In de rechter onderhoek zie je ook een stuk chassis en een bladveer , dit was een grijze Ford Customline uit 1955 die ondersteboven lag .

Comment

• Mooi hoor die deur van de ford, zeker met het mos er nog aan.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                  Mooi hoor die deur van de ford, zeker met het mos er nog aan.
                                  Wel op tijd bevochtigen

Comment

• Zo , nog twee fotos van de 2 chryslers 1955 in de kuil.
                                    Eerst de ene die middenin stond van voren gezien .

En het dashbord van de andere die langs de wand stond .

Hopelijk kan lord hier onze Franse vrienden ook nog blij mee maken .

Comment

• En Lord had ook nog gevraagd om fotos van de derde Citroën Ami , bij deze.

Als je wat boomtakken opzij deed kwam zowaar de voorkant tevoorschijn , die was een flink eind heen .
                                      De Opel 1200 en blauwe Fiat 1100 kennen we wel van fotos van lord .

De achterkant was nog wel redelijk intact , maar bijna niemand zag 'm vreemd genoeg .
                                      Tussen de boomtakkken door zie je de Opel Kapitän die ook Lord zijn avatar is .

Comment

• Te gekke foto's realsteel

Comment

Working...
                                        X