Ik wist dat ik ergens ook nog een foto moest hebben van de ene in het midden. Hele slechte, maar dat is niet anders. Dit was ook de reden dat ik ze niet meer vond. ze zitten in de bak "onbruikbaar"
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
Jammer genoeg is ie kapot, vandalen hebben op het dak gesprongen en dit is nu gekraakt, momenteel kan je'r niet meer in om leuke pics te maken,
altijd hetzelfde met mensen die niks kunnen verdragen van een beetje cultuur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenZo , nog twee fotos van de 2 chryslers 1955 in de kuil.
Eerst de ene die middenin stond van voren gezien .
En het dashbord van de andere die langs de wand stond .
Hopelijk kan lord hier onze Franse vrienden ook nog blij mee maken .
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenEn Lord had ook nog gevraagd om fotos van de derde Citroën Ami , bij deze.
Als je wat boomtakken opzij deed kwam zowaar de voorkant tevoorschijn , die was een flink eind heen .
De Opel 1200 en blauwe Fiat 1100 kennen we wel van fotos van lord .
De achterkant was nog wel redelijk intact , maar bijna niemand zag 'm vreemd genoeg .
Tussen de boomtakkken door zie je de Opel Kapitän die ook Lord zijn avatar is .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenIn de bossen tussen Chatillon en de snelweg niet ver van de weg stond ook een tank. Heeft iemand daar foto's van ?
Comment
-
Ha alweer een verse set van Lord op post 1396 .
1 - De witte auto op zijn kop is een Simca 1300/1500 .
Helemaal vooraan zie je een stuk van de Ford Customline uit 1955 die ook op zijn kop ligt .
De roestkleurige auto helemaal links waar je nog het dak en de portierruiten van ziet is een Opel Kapitän 1951 / 1953
2 - Fiat 127 Serie 1 , dezelfde als ik zojuist in post 1392 heb geplaatst ( Misschien een leuk idee om de jouwe en de mijne tegelijk te plaatsen op het Franse forum , van mij mag je ! )
3 - Ford Customline 1956.
Yep , de Tank die ik pasgeleden postte is die ene vlak bij Châtillon .
@ giessenlander : Arie , thanks voor het helpen met plaatsen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtengeweldige foto's jack
vooral die mazda
nog een vraag
ik zoek een foto van deze klep nog op de wagen wie o wie
Waar heb je die gevonden. Dat is nu even cruciaal.Want die is van 1 van de 4 witte kevers die er ooit stonden. Ik denk aan zekerheid grenzend dat hij van de witte uit de kuil is. Die in de kuil staat bij je tin foto's onder het kopje (not to be published), die eerste in het bos bij de rekord c met olieblikken staat bij de gewone tin foto's. De witte op de kop van het bos bij de andere kevers heeft er op geen enkele foto op gezeten bij mijn weten, de witte op het boerderijveld staat op bij de "not to be published" ook op de tin set
Comment
Comment