Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3
Collapse
X
-
Erg maar waar, OOK de grote sloperij in het zuiden van Frankrijk moet er inmiddels aan geloven. Op deze foto's van epaves68 is het begin al te zien. Deze had realsteel me al doorgestuurd. Want eens stond dit geheel vol. En daar is er al een hoop vrije ruimte en gesloopt plaatwerk. Maar nu is uit betrouwbare bron vernomen dat het terrein dus ook echt geruimd word en de ruiming is bijna afgerond helaas. Ter plaatse was er bijna niks meer aanwezig op het afgebeelde terrein, en werd er nog druk verder gesloopt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenHey Lord. Weer mooie foto's, maar gelijk ook een vraag. ONDINE???? Is dat de achterklep die op de dauphine in de kuil lag??? Want dan hebben we er weer een mistery bij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenOwwwwwww, links naast die Goulette staat nog iets meer dan ouds. Wat een prachtigg veldje!
Comment
-
@ Gert , Een mooi en bekend filmpje .
Troost je met de kennis dat waneer zulke exoten ontdekt worden ze meestal korte tijd later bij restaurateurs belanden .
Inderdaad een mooi Frans veldje , als ik het goed zie is die Renault 'Total' tanker een zware uitvoering en zou dus een Gallion zijn .
Volgens mij leverde de firma Corgi deze ook als modelauto.
Arco , als ik zo naar die trieste fotos van de Franse sloop kijk zie ik wel kratten bij die deuren staan , dus het lijkt er op dat de onderdelen wel zorgvuldig worden bewaard .
Zo en nu nog even de Chatillon fotos :
1 - Is 1 van de twee DKWs F11 in de kuil .
Tot vandaag de dag probeer ik er nog steeds achter te komen wat de Amerikaanse wagen is die links op de foto op zijn kop ligt
2 - Achterklep Renault Ondine ( Arco dat heet een oplossing , geen mystery .)
3 - Trabant P50 (De tweede F11 zie je nog net rechts op de foto )
Comment
Comment