Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hee Arco , 't word tijd dat je eens een goed boek koopt waar Renault in staat !!
    Zo'n Pick up 4X4 uitvoering van Renault heet Savanne .
    De uitvoering met 4 portieren is de Prairie en er was ook nog een dichte Commerciale versie
    Alleen wie kan mij weer vertellen welke versie dan de Colorale was ? Dat weet ik weer niet ! (ook geen Renault boek , vandaar .)

Dan gaan we verder in Châtillon want dat weet ik wel , Posting 1457 :
    Op alledrie de fotos is het een beetje druk , maar ik zal het zo duidelijk mogelijk beschrijven .
    1 - Links de Trabant P50 , Middenin de 2e DKW F11 , en rechts enkel de kofferbak van een Ford Zephyr MK1 .
    In de tijd dat Tinhunter daar was stond heel de auto er nog ( Arco ! )
    2 - Achteraan met het ronde dak is een Volvo PV 544 en iets meer rechtsvoor is met het ingezakte witte dak is een Triumph Herald .
    3 - Spitsuur ! Vooraan de grijsgroene is een Fiat 1300 , aan de linkerkant daarachter is een DKW Junior .
    Geheel rechts zie je nog net de voorkant van de rode Triumph Herald en de achterkant van de koperkleurige Renault Dauphine.
    Geheel achteraan zien we opnieuw de Volvo PV544
    Last edited by ; 25/06/2012, 01:59.

Comment

• Ja van die Ford Zephyr MK1 wist ik idd.Ooit stond die MK1 tussen de Mercury Monterey 1949 en de trabant P50 in aan de voet van de helling. Gek eigelijk dat sommige wagens tussen andere wagens in gewoon volledig aan bonkern zijn gehakt he. Terwijl de andere on aangetast zijn gebbleven. Neem in dit verband maar eens die MK1 en de R4 bijvoorbeeld, en de auto\'s er omheen staan er nog gewoon.De plek die ze daar mee vrij maken was ook niet nodig of zo, want je kon er toch niet bij komen met een andere auto. En echt opgeruimd werden de wrakken ook niet, want er bleven hele delen gewoon liggen. dus dat blijft voor mij een echt mysterie.

Comment

• Die witte Prairie is vroeger een gewone commerciale geweest

Comment

• Ergens anders...

Comment

• Comment

• Prachtige foto, alleen jammer dat de auto hopeloos is verloren

Comment

• ik had die wagen liever in een bos één met de natuur zien worden

Comment

• De Colorale is een 4x4 versie als ik me dat goe herinner
                  lord de laatste foto's zijn van een Citroen C4 of C6
                  Last edited by ; 25/06/2012, 22:52. Reden: verkeerd gekeken naar de foto

Comment

• Posting 1463 van Lord .
                    Nog meer fragiele autos achterin de kuil
                    1 - DKW Junior Deluxe ( Deluxe herken je hier aan de sierlijsten die op de zijkant zaten .
                    2 - Voorkant van de zwarte Ford Fairlane 500 uit 1958 ( enkele postings terug zagen we de achterkant al )
                    3 - De beige wagen is een Citroën Traction Avant Légére 1946 -1952 .
                    en de puinhoop op de voorgrond was een Mercury uit 1949 , het dashboard kun je helemaal links nog goed zien .

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                          Posting 1463 van Lord .
                          Nog meer fragiele autos achterin de kuil
                          1 - DKW Junior Deluxe ( Deluxe herken je hier aan de sierlijsten die op de zijkant zaten .
                          2 - Voorkant van de zwarte Ford Fairlane 500 uit 1958 ( enkele postings terug zagen we de achterkant al )
                          3 - De beige wagen is een Citroën Traction Avant Légére 1946 -1952 .
                          en de puinhoop op de voorgrond was een Mercury uit 1949 , het dashboard kun je helemaal links nog goed zien .
                          Een deel v/d achterbumper v/d 1949 Mercury heb ik nog kunnen redden en wat klein spul.
                          Dat zal rond 2000 geweest zijn toen ik zelf een 1949 Mercury coupe had.

Hennie

Comment

• Rond 2008, midden Frankrijk:

New Swift Sport:
                            Enough goodies to keep a BMW 3 series driver happy

Top Gear

Comment

• @ John 320D , Mooi gevonden .
                              Vooral die NSU Sportprinz coupe is vrij apart , daar zijn best wel liefhebbers voor .

@ Dutch Deuce : Onder het motto nog wat gered ! , Heb je er nog wat van op je Mercury kunnen gebruiken ?

En het setje natuurfotos van Lord op post 1471 :
                              1 - Het Dashbord van de Mercury 1949 , Dat had een mooie geweest voor het Museum , Helaas .....Weg !
                              2 - Nogmaals de Traction Légére 1946 - 1952 , De enorme motorkap op de voorkant is van een Buick 1947/1948
                              3 - En een Ford Fairlane uit 1957 .

Comment

• @John; Leuk, die NSU en ernaast ? wartburg ??

Comment

• Hey wreck-lovers,

Thnx, ben blij dat er nog mensen zijn die zo gefascineerd zijn door autokerkhoven en wrakken! Alhoewel we helaas sinds de laatste jaren op onze honger moeten zitten door al die milieu- en recyclage toestanden. Ik heb hier al een tiental pagina's doorlopen en moet zeggen, er zitten echte pareltjes tussen!

Die NSU sportprinz was inderdaad nog iets mee te doen en tamelijk exclusief. Van die blauwe ben ik aan het twijfelen, was het nu een Wartburg of een oude Renault? Ik denk dat je gelijk hebt dat het een Wartburg is. Ik heb nog twee foto's gevonden in een onderliggend mapje waar je wat meer kan zien van de blauwe naast de Pug 404...

Grtz,

John
                                  New Swift Sport:
                                  Enough goodies to keep a BMW 3 series driver happy

Top Gear

Comment

• zeer zeker een wartburg 353 waarschijnlijk een 72tiger
                                    leuk in een zeldzame kleur

Comment

• berliet

chevy

Comment

• En nog een reeksje chatillon

[img]https://lh6.googleusercontent.com/-i6yzB8AZkBk/T-ctU0HXf8I/AAAAAAAAGvM/rQSVNfuGirw/s800/P1070951%2520Triumph%

Comment

• Comment

Working...
                                          X