Iets heel anders maar even groot
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3
Collapse
X
-
Lord : Een hele bonte en interessante verzameling van Amerikanen , Die 3 Cadillacs lijken wel op tsunami slachtoffers.
En een hint dat er nog een Merc 600 daar stond .
De Chatillon fotos zijn :
1 - De Frazer Manhattan uit 1948.
2 - Volvo PV 544
@ Arco : De eerste foto is de Desoto Diplomat uit 1953 in het bos , hier is de grill met tanden er al uit.
Deurklinken , raamslingers en andere heveltjes zijn enorm moeilijk te achterhalen .
Ik heb dus ook geen flauw idee.
Jan heeft ook nog heel wat van zulk spul waar we ook nog steeds niet van weten waar het afgekomen is
En het opzoeken daarvan is een Monnikenwerk
Comment
-
Hey Arco .
Ik weet ze niet allemaal , maar ongeveer de helft wel
1506 1 - Chevrolet Fleetline Fastback sedan .
2 - Lijkt me een Styleline motor , maar dat heb ik nog niet gecheckt.
3 - Deur zou ik naar moeten zoeken , maar moet mogelijk zijn .
1507 1 Deze V8 stond net voorbij de ijzerhoop , op deze foto is de wagen recent uit elkaar geslagen/gezaagd.
Later was dit motorblok ook weg .
Hij stond tussen de ingezakte Traction en de Standard Vanguard Sedan.
2 - Dit chassis stond tussen de Peugeot 202 en de Rekord P1 Caravan ,t'is Amerikaans en met een foto als deze zou het moeten lukken om te identificeren .
Ik heb ook 1 of 2 fotos van het boerderijveld vanuit het bos , alleen zonder onscherpte van die boompjes halverwege .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenIk hoorde net van een vondst hier in de buurt (niet door mij). Ik ben benieuwd of iemand hem herkend. De body resten in het midden gaat het om.
Het gaat hier om de resten van de "van Clee" buggy die ooit Parijs Dakar reed! De wagen gaat gerestaureerd worden, en enige onderdelen zijn al weer terug gevonden in tussen. Nog even een foto van het origineel:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenHey Arco .
Ik weet ze niet allemaal , maar ongeveer de helft wel
1506 1 - Chevrolet Fleetline Fastback sedan .
2 - Lijkt me een Styleline motor , maar dat heb ik nog niet gecheckt.
3 - Deur zou ik naar moeten zoeken , maar moet mogelijk zijn .
1507 1 Deze V8 stond net voorbij de ijzerhoop , op deze foto is de wagen recent uit elkaar geslagen/gezaagd.
Later was dit motorblok ook weg .
Hij stond tussen de ingezakte Traction en de Standard Vanguard Sedan.
2 - Dit chassis stond tussen de Peugeot 202 en de Rekord P1 Caravan ,t'is Amerikaans en met een foto als deze zou het moeten lukken om te identificeren .
Ik heb ook 1 of 2 fotos van het boerderijveld vanuit het bos , alleen zonder onscherpte van die boompjes halverwege .
Bedankt al weer. Nou als je nog foto's van het boerderijveld hebt vanuit het bos, dan zou je ze volggende keer dat je bij de tovenaar bent ze wellicht voor me kunnen digitaliseren? Daar zou je me iig blij mee maken. Groeten Arco
Comment
Comment