Het chasis nummer is iig wel weg zie ik. Och tja. Het zal idd wel een reden hebben.Het was iig een oudje. Dat is ook wederom te zien aan het onderstel deel. Die heeft nog de oude stoel geleiders.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenDe motorkap en kofferklep hebben het zwaarst afgezien imo
Comment
-
daag kreeg ik een heel droevig en schokkend bericht. Bij de lokale oudijzerboer staat deze Opel Rekord Olympia. Zo te zien qua carrosserie nog best heel gaaf voor een malloot met kraan het ding besloot te vermorzelen. We zijn druk bezig om het ding toch op te kopen als we uit de prijs komen met de man. Want er is nog genoeg te redden. Blok bijvoorbeeld met bak, dash, komplete kont, achter en voor as. Hopen dat het gaat lukken!
Comment
-
Goed nieuws!!!!! De auto is geheel gestript inmiddels. er zit geen bruikbare cm plaatwerk meer aan. Alle panelen zijn er afgezaagd, en de volledige "drivetrain" is er onderuit. Alle kleingoedis ook gedemonteerd, en is onderweg naar nieuwe tehuizen of staat te koop bij een goede Opel kennis.En nu het top nieuws wat mij aangaat: Het dashboard ligt bij mij in de schuur!
Comment
-
Jep. dus iedereen die dingen heeft liggen, stuur maar een pm. En ze mogen gerust "minder" zijn qua staat. Het dashboard is ook verre van pergect.
Ik mis iig:
lichtknop en die er naast van links naast het stuur. (foto 1)
1 radio knop (foto 2)
dashboardkastklepje
sierstrips op het dashboard (foto 3)
en de asbak boven op het dashboard.(foto4)
Comment
Comment