Oorspronkelijk geplaatst door CAS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door spekkie Bekijk Berichtendie bus ligt hier in mijn dorp achter in een bos is redelijk goe bereikbaar maar ziet ze niet van ver liggen ( is groen eh )
Morgen ga ik hier een dorp verderop eens kijken daar lag vroeger ne ouwe peugeot vlak aant straat echt te vergaan
Comment
-
daarnet nog eens toertje gedaan om te gaan zien of de peugot er nog lag dacht nog aan een paar andere wagens ook natuurlijk
vage foto maar reden wa autos achter mij volgen er nog betere van
ouwe truck en loader liggen er al zolang dat ik weet ( de peugeot ook trouwens )
Comment
-
zeldzame subaru naart schijn sta daar ook al heeeeel lang vroeger onder een zeiltje maar das er jaarke geleden afgewaait
camper nieuwe vondst reed langst die baan omdat daar een beetje terug vroeger ne bmw op een parking stond te vergaan .
sta zo te zien al even stil spiegel hangt er half af etc.
hangen nog wel platen op maar ziet eruit alsof hij er al even staat .
Reden ook weer wa wagens achter volgen zeker meer foto's van want sta op een hele mooie plaats voor fotokes vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
Comment
-
Dieje peugeot sta in Merksplas, dieje sta er al zo lang dak weet Der schiet onderhand al ni veel meer van over
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
en die camions staan toch in die zijstraat om naar Zondereigen te draaien. Mer die staat er nog ni héél langDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Zie mer is op google streetview, daar staan die camions nog ni op. Alleen ne nissan sunny sedan en een paar grijpersDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
raar de loader sta daar ook voor de poort
Dan zal die nog wel rijden dan .
mss dat ze van die kamion wa stukken hebben afgevezen ofzo in die tijd ?
vroeger lagen daar zelfs nog meer ouw kamions en kranen en heftrucks en noem maar op .
Ik kom daar nu ook wel niet elke week doorgereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenDas een apart busje lijkt het. Alfa, fiat?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenDe achterklep is van een Simca 1100 maar de auto ??? Skoda ?
Comment
Comment