Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nog een paar usa sloop

Comment

• voor hennie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
        Het onderstel ziet er erg frans uit. Meer in de richting van een eend/ami of iets degelijks?
        De auto is idd een Dyane, maar gn Simca gezien. Nu, er liggen daar massa's onderdelen door mekaar, dusja...

Comment

• Comment

• zou ik toch gere in amerika wone als ik sommige bakken hier in de topic zie
            die blauwe hier ander motorkap lichten etc en platleggen dik ratlook rondcruisen

Comment

• Die staat wel wa korter bij huis dan Amerika vermoed ik ....
              www.opelklassiek.be

Comment

• zijdelingse krachten...

Comment

• -----
                  Last edited by ; 30/10/2012, 08:47.

Comment

• ik denk 1948-53 chevrolet

Last edited by ; 30/08/2012, 19:33.

Comment

• Mooie vondst!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CentaurOnix Bekijk Berichten
                        Deze foto gisteren getrokken op een zéér speciale locatie (sorry voor de slechte kwaliteit, foto met GSM en licht van zaklamp)...

Ik ben curieus of er nog iemand is op het forum die hem herkent en weet waar dit wrak staat.

Uploaded with ImageShack.us
                        Ja Jan (Buick) heeft gelijk, dit is een 1947 t/m 1953 Chevrolet truck-pickup-bestelauto-camion.
                        Heb zelf een 1953 pickup gehad (serie 3100).

Hennie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                          voor hennie

Bedankt Jan.
                          Mooie foto's wederom en leuke 1951-52 Roadmaster sedan (bovenste foto)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spekkie Bekijk Berichten
                            zou ik toch gere in amerika wone als ik sommige bakken hier in de topic zie
                            die blauwe hier ander motorkap lichten etc en platleggen dik ratlook rondcruisen
                            Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                            Die staat wel wa korter bij huis dan Amerika vermoed ik ....
                            400km van hier, nabij Parijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CentaurOnix Bekijk Berichten
                              Deze foto gisteren getrokken op een zéér speciale locatie (sorry voor de slechte kwaliteit, foto met GSM en licht van zaklamp)...

Ik ben curieus of er nog iemand is op het forum die hem herkent en weet waar dit wrak staat.

Uploaded with ImageShack.us
                              Die wil ik wel is in het echt zien !
                              Welke buurt ?

Comment

• Das wel een mooie vonst. Ik denk ergens in een kelder of grot.

Even iets anders: In Autoweek van deze week staat een artikel over oude Alfa Romeo's in een vervallen kasteel. Zeker de moeite!

Comment

• Citroen C4 of iets in die richting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert 'Kippy' Bekijk Berichten
                                    Das wel een mooie vonst. Ik denk ergens in een kelder of grot.

Even iets anders: In Autoweek van deze week staat een artikel over oude Alfa Romeo's in een vervallen kasteel. Zeker de moeite!
                                    Die ga ik zeker halen. Als je ver terug gaat zoeken, dan kom je ze hier ook al op het forum tegen trouwens.

Comment

• Comment

• Gaaf Lord die laatste foto's!

@Buick: Erg mooie reportage die je gemaakt hebt. Heb je nog delen kunnen scoren voor je eigen project trouwens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spekkie Bekijk Berichten
                                          zou ik toch gere in amerika wone als ik sommige bakken hier in de topic zie
                                          één woord, cadillac. betaalt je blauw aan onderdelen en je moet er maanden op wachten. is bijna niks van te vinden. ben je beter af met een chevrolet ofzo. die 5.7 blokken vind je overal. cadillac had in die jaren enkel 7.7 of 8.2 big blocks. heb er ene gehad, 5maand moeten wachten op men kleppen. staat je auto daar leuk in de sneeuw met open blok.

deze 2 plaatsen moet ik ook eens gaan fotograferen in waregem, die rechtse, daar zijn de gaten al volledig doorgeroest:

en dit verliefde koppeltje houd mekaar recht. in het midden zitten er geen wielen meer onder

Comment

Working...
                                          X