nog een paar usa sloop
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenHet onderstel ziet er erg frans uit. Meer in de richting van een eend/ami of iets degelijks?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CentaurOnix Bekijk BerichtenDeze foto gisteren getrokken op een zéér speciale locatie (sorry voor de slechte kwaliteit, foto met GSM en licht van zaklamp)...
Ik ben curieus of er nog iemand is op het forum die hem herkent en weet waar dit wrak staat.
Uploaded with ImageShack.us
Heb zelf een 1953 pickup gehad (serie 3100).
Hennie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenvoor hennie
Mooie foto's wederom en leuke 1951-52 Roadmaster sedan (bovenste foto)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spekkie Bekijk Berichtenzou ik toch gere in amerika wone als ik sommige bakken hier in de topic zie
die blauwe hier ander motorkap lichten etc en platleggen dik ratlook rondcruisenOorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenDie staat wel wa korter bij huis dan Amerika vermoed ik ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CentaurOnix Bekijk BerichtenDeze foto gisteren getrokken op een zéér speciale locatie (sorry voor de slechte kwaliteit, foto met GSM en licht van zaklamp)...
Ik ben curieus of er nog iemand is op het forum die hem herkent en weet waar dit wrak staat.
Uploaded with ImageShack.us
Welke buurt ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert 'Kippy' Bekijk BerichtenDas wel een mooie vonst. Ik denk ergens in een kelder of grot.
Even iets anders: In Autoweek van deze week staat een artikel over oude Alfa Romeo's in een vervallen kasteel. Zeker de moeite!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spekkie Bekijk Berichtenzou ik toch gere in amerika wone als ik sommige bakken hier in de topic zie
die blauwe hier ander motorkap lichten etc en platleggen dik ratlook rondcruisen
deze 2 plaatsen moet ik ook eens gaan fotograferen in waregem, die rechtse, daar zijn de gaten al volledig doorgeroest:
en dit verliefde koppeltje houd mekaar recht. in het midden zitten er geen wielen meer onder
Comment
Comment