Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die kever ziet er op de schade na nog opmerkelijk gaaf uit. Vreemd dat het kenteken er ook nog op zit. Gestolen misschien?

Comment

• @Opelfreak: Schitterende foto's. EEEEEERG mooi belicht!

Comment

• Thx!

Ik ga dadelijk kijken voor dat andere wrak...
        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
          Thx!

Ik ga dadelijk kijken voor dat andere wrak...
          Zou je die Kever en dat 02-kerkhof ook eens niet doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
            Die kever ziet er op de schade na nog opmerkelijk gaaf uit. Vreemd dat het kenteken er ook nog op zit. Gestolen misschien?
            Is enkel de voorplaat,hé.
            Da's toch een namaak, kan je niet veel meer mee doen...

Comment

• Prachtig, Opelfreak !!
              De mooiste wrakken zijn degenen die nog op een privaat terrein staan,jammer genoeg...maar 'tis de enige plaats waar ze met rust (of met roest) gelaten worden...

Comment

• Thx!
                Die kever en 02's volgen één van de dagen ook nog eens...

En net wat foto's geschoten door het hek van een oudijzer boer... Let dus niet op de kwaliteit...

De intressantste is natuurlijk de witte wagen, die ik in het voorbijrijden aanzag voor een Opel P1 Rekord... Dat was het dus zeker niet, maar ik kon ook niet direct een naam op het ding plakken. Mijn eerste gedachte was een Singer Gazelle of Vogue. Noppes... Simca Aronde of Etoile? Noppes... Humber Hawk? Noppes... Dan maar eens op Hillman gegoogled en prijs!

Het is dus een Hillman Minx serie III van '59 ofzo... Lekker exclusief en zeker linksgestuurd!
                Zonde dat dit wss zijn eindstation is . Er staat ook nog een BMW E3 en een Lada Niva...

www.opelklassiek.be

Comment

• Die ZZ plaat is toch ook al meer dan 10 jaar oud?

Comment

• Als eerste allen gelukkig nieuwjaar.
                    Opelfreak , dat oudje op de eerste foto is een Hillman Minx 1956 / 1958

Comment

• Comment

• Mini?
                        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                          Mini?
                          ...men kan u niks achterhouden,hé

Comment

• Is de Mini van m'n avatar, redelijk aan 't aftakelen, met al die regen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten

Is het dakrekje te koop? Ik hoor het graag R.I.P

Comment

• Mini's begonnen al af te takelen de dag nadat ze de fabriek verlieten. Vooral de Belgische exemplaren geproduceerd door onze Waalse broeders in Seneffe. Waarschijnlijk de kwalitatief slechtste auto ooit gebouwd. Roestgaten in de dorpels na amper 2 jaar was quasi normaal te noemen bij die wagens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk Berichten
                                  Mini's begonnen al af te takelen de dag nadat ze de fabriek verlieten. Vooral de Belgische exemplaren geproduceerd door onze Waalse broeders in Seneffe. Waarschijnlijk de kwalitatief slechtste auto ooit gebouwd. Roestgaten in de dorpels na amper 2 jaar was quasi normaal te noemen bij die wagens.
                                  Kost je bakken geld om ze in orde te houden maar ik ben der zot af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk Berichten
                                    Mini's begonnen al af te takelen de dag nadat ze de fabriek verlieten. Vooral de Belgische exemplaren geproduceerd door onze Waalse broeders in Seneffe. Waarschijnlijk de kwalitatief slechtste auto ooit gebouwd. Roestgaten in de dorpels na amper 2 jaar was quasi normaal te noemen bij die wagens.
                                    De Mini's van de jaren 70 en 80 vind ik imo nog redelijk "sterk", maar vanaf de 90's...

Comment

• @ gangstertje, ik ben zwaar fan van je tuinornament!

Comment

• Ik weet 2 oude verlaten legertrucks staan, staan al een paar jaar verlaten in een weiland. Iemand geïnteresseerd, anders ga ik daar een dezer dagen eens wat foto's van trekken.

Comment

• Jow zeker!!!!

Comment

Working...
                                          X