Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3
Collapse
X
-
Arme vw'kes...
Hier nog een zéér leuk tafereel recent ontdekt! Een Renault en een Ferguson Tractor mooi naast elkaar, achter de ruiten staat nog een kever wrak! Helaas kan je hier niets van zien door de felle zon en excuses voor de slechte gsm kwaliteit.
image hosting more than 5mb
image upload no limit
Op de foto onderaan zie je een stukje Kever daklijn...
Comment
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichtendie setting is dan ook nog eens zo fantastisch
Je ziet soms wat staan op de Griekse eilanden. 😄Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Ik ben als urbex/auto/moto fotografe altijd op zoek naar autowrakken, dus als jullie iets weten, graag even een berichtje, hier enkele van mijn fotos_DSC0022.jpg_DSC0012.jpg_DSC0044.jpg_DSC0842.jpg
Comment
-
Leuke foto's.
Veronderstel dat dit eigen werk is?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Ik fotografeer vooral autowrakken. Wie me aan adresjes kan helpen, mag me een pm sturen
15592046422_497cb17b92_o.jpg
Comment
-
-
Comment
-
Comment