Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Adblue
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Ben toevallig daarnet weer ietske meer dan 7 liter gaan bijkappen voor €5,44
Weet niet meer wanneer ik de vorige kaar heb gevuld, maar was rond de 6000km dacht ik en sta nu op 13600km. Zal best wel op 1 liter per 1000km uit komen.
Bij mij gaat het gewoon. Deze keer ook gewoon zelf getankt omdat het madammeke met een andere klant bezig was. Ik zag wel dat er naast de AdBlue-pomp een gieter stond met AdBleu in stift op geschreven. Dus ik vermoed dat ze deze gebruiken om de voertuigen te vullen als het niet met het pistool gaat. Eerst in de gieter en dan in de wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenBen toevallig daarnet weer ietske meer dan 7 liter gaan bijkappen voor €5,44
Weet niet meer wanneer ik de vorige kaar heb gevuld, maar was rond de 6000km dacht ik en sta nu op 13600km. Zal best wel op 1 liter per 1000km uit komen.
Bij mij gaat het gewoon. Deze keer ook gewoon zelf getankt omdat het madammeke met een andere klant bezig was. Ik zag wel dat er naast de AdBlue-pomp een gieter stond met AdBleu in stift op geschreven. Dus ik vermoed dat ze deze gebruiken om de voertuigen te vullen als het niet met het pistool gaat. Eerst in de gieter en dan in de wagen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
En hoe komt de Adblue dan in de gieter...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenhad gehoord van een verkoper dat een Q5 een tank heeft van 12 liter adblue, en dan je een optie van 60 euro kan kopen dat het een tank wordt van 24 liter. Hij geeft dit aan dat die tank bijna leeg is. Zei me ook dat, wanneer deze volledig leeg is, de auto niet kan worden gestart tot je bijvult, zelfs als er genoeg brandstof in zit...vond ik wel heel vreemd..
En begint ook af te tellen vanaf 2400 Km AdBlue reikwijdte. Verscheen de eerste keer na een dikke 17000 Km. Heb toen 18,5L AdBlue aan de pomp bijgevuld (à 0,59€/L)
Comment
Comment