Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lak bumper komt los aan zijkanten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lak bumper komt los aan zijkanten?

Heb iets minder dan een jaar geleden een bumper laten spuiten (golf v gti bumper) bij een kleine zelfstandige.

Maar in de zomer en door het carwashen begon de lak los te komen langs de zuikanten die pel je er zo af???

zelfs net als de bumper gespoten was tijdens montage kon ik langs de hoekjes de laklaag er zo afpellen???

Wat is die garagist vergeten nog te doen denken jullie?

En haalt het wat uit als ik die op zijn donder ga geven en of ik mijn geld terug kan krijgen???
    Last edited by ; 23/02/2012, 12:18.

ik vermoed geen/slechte/verkeerde grondlaag gebruikt.

Comment

ik vermoed geen hechtingsprimer voor plastiek gezet

daar moet ge binnen de 20 minuten grondlak overzetten
      www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
        ik vermoed geen hechtingsprimer voor plastiek gezet

daar moet ge binnen de 20 minuten grondlak overzetten
        Lijkt me ook een gevalletje van iets dat niet juist is gedaan (of niet is gedaan )

Ga terug en vraag eerst beleefd hoe "jullie" dit gaan oplossen , de man kan er enkel maar goede reclame voor in de plaats krijgen.

Garantie op lakwerk ken ik niet , maar als er kan aangetoond worden dat er iets niet in orde is met het spuitwerk zou dit toch opgelost moeten worden zonder extra kosten .

Stel : jij hebt een aanrijding gehad (in je recht) en de bumper is door die kerel gespoten :

x maanden later komt de lak los : ga jij dan niet aankloppen bij je verzekering ?

Die hebben de schade uitgekeerd aan jou voor een correct te herspuiten bumper , en jij staat nu terug bij de verzekering om het "nog eens" te laten overdoen . Ik vermoed dat ze dan een "expert" aanstellen om het spuitwerk te keuren en indien de spuiter in de fout ging : zal ie het opnieuw moeten doen .

Of vergis ik me daarin , corrigeer me dan maar

Comment

Thanx voor de replys iedereen. De volgende keer laat ik mijn wagenonderdelen gewoon door iemand anders spuiten. Maar die eigenaar (een wijf) zei toendertijd er niet te veel mee naar de carwash?? Dus ze wist op voorhand dat mn bumper niet te goei zou gespoten worden. Ik ga zeker is aankloppen als is het maar om haar uit te schijten voor dit onvakmanschap.

Comment

?

? "een wijf"

? "haar uit te schijten"

Hold y're horses sonny.

Beetje kalm maat.

Cheers

B

Comment

Er zijn soms vrouwen die dat inderdaad verdienen. Dit lijkt mij wel zo`n geval.
              Veel succes!

Comment

ik denk dat je op zo'n manier op weinig coulance kunt rekenen...

probeer 't op een serene manier aan te kaarten, lukt 't dan nog niet, kan je nog altijd op jouw manier doen

je oogst altijd meer van hetzelfde van wat je zelf zaait....
                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                  Lijkt me ook een gevalletje van iets dat niet juist is gedaan (of niet is gedaan )

Ga terug en vraag eerst beleefd hoe "jullie" dit gaan oplossen , de man kan er enkel maar goede reclame voor in de plaats krijgen.

Garantie op lakwerk ken ik niet , maar als er kan aangetoond worden dat er iets niet in orde is met het spuitwerk zou dit toch opgelost moeten worden zonder extra kosten .

Comment

Is het ook niet zo, dat je met een juist gespoten wagen, x-aantal dagen/weken niet naar de carwash mag ?

Comment

om de lak te laten uitharden ja

maar da's een paar weken maximaal, geen maanden
                      www.peugeotforum.be

Comment

Volgens mij gaat een correct gespoten wagen , niet beginnen "afblotten" als ie (na drogen) door een krasstraat rijd..

Om bvb de lak goed te laten uitharden is het best om +- 30 dagen (of nog langer ? ) te wachten voor je deze kleid en waxt enz , maar niet door een wasstraat rjden volgens mij ?

Comment

Ik vind dat ze het verdiend zij deelt daar de orders dus is zij verantwoordelijk! En sorry hoor als je een paar honderd euro uitgeeft en je word alsnog int zak gezet ik zou zeker ni kalm blijven. En ik heb zeker een tijdje gewacht eer ik naar de carwash ging dus daar kan het ni aanliggen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jack_The Ripper Bekijk Berichten
                            Ik vind dat ze het verdiend zij deelt daar de orders dus is zij verantwoordelijk! En sorry hoor als je een paar honderd euro uitgeeft en je word alsnog int zak gezet ik zou zeker ni kalm blijven. En ik heb zeker een tijdje gewacht eer ik naar de carwash ging dus daar kan het ni aanliggen...
                            Als jij recht in je schoenen staat is er toch geen probleem ?

Vraag het dus eerst rustig en probeer zo tot een akkoord te komen , met verbaal geweld los je dit echt niet op lijkt me

Ik raad aan om dit niet onder 4 ogen te bespreken , je kan bvb wachten tot er "klanten" zijn die je het goede nieuws ook ff kan melden .

Comment

Working...
                            X