Ik kwam met een beetje surfen bij de volgende site terecht. Deze site biedt gratis stickers aan (zelfs de verzendkosten zijn gratis) voor mensen die niet van bumperklevers houden en graag wat meer ruimte willen hebben als invalide. Deze gratis sticker is wellicht ook handig voor voor jullie?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gratis sticker voor afstand houden auto's
Collapse
X
-
Kzal er zo eens 4 bestellen voor aan elken kant van den otto. Nooit meer last van deuren tegen u flank of scharen op de bumperDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIk denk dat zo'n stickers er enkel voor gehandicapten zijn en dat dat best zo blijft.. Voor mij en vele andere is het lastig als we op een normaal parkeervak parkeren en ''ingesloten'' raken door andere mensen. Wij als mindervalide hebben nou eenmaal meer ruimte nodig om in en uit de auto te komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenBestaan er niet net daarvoor speciale parkeerplaatsen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenBestaan er niet net daarvoor speciale parkeerplaatsen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenMaar daarop staan de geplamuurde draken met hun traktor omdat die plaatsen ook dichter bij de ingang gelegen zijn.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Voor velen werkt zo een sticker juist als een rode lap voor een stier. De oplossing is als je een bumperklever achter u hebt zitten : verlaag uw snelheid tot 10 km/uur onder de toegestane snelheid en tuf rustig verder. Kijk niet in uw spiegels en laar hem maar koken. Vooral de SUV macho's en die met de johnnybakken zijn daar enorm gevoelig aan. Of wel steken ze u voorbij ofwel blijven ze achter u hangen. Mij zullen ze niet kunnen opjagen. Ik heb tijd genoeg.
Comment
-
Die sticker is eerde voort parkeren hé zodat rolstoelgebruikers vlot langst de koffer de wagen in kunnen rijden. 3m afstand tijdens het rijden is wel zéér dichtDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenDie sticker is eerde voort parkeren hé zodat rolstoelgebruikers vlot langst de koffer de wagen in kunnen rijden. 3m afstand tijdens het rijden is wel zéér dicht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenDie sticker is eerde voort parkeren hé zodat rolstoelgebruikers vlot langst de koffer de wagen in kunnen rijden. 3m afstand tijdens het rijden is wel zéér dicht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartjeeee Bekijk BerichtenZijn er hier meer mensen met een beperking en/of een aangepaste auto die hetzelfde probleem als mij hebben? Ergens naar toe rijden en dan vervolgens geen plek hebben achter de auto om de rolstoel er uit te krijgen?
Hoeveel plaats heb je nodig om de rolstoel uit de wagen te halen ?
Komt die er achteraan uit ?
Is het een opvouwbare stoel ?
Doe je dit zelf of iemand anders ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk snap het probleem niet echt ... misschien met je even verduidelijken.
Hoeveel plaats heb je nodig om de rolstoel uit de wagen te halen ?
Komt die er achteraan uit ?
Is het een opvouwbare stoel ?
Doe je dit zelf of iemand anders ?
Het wordt echter een probleem als mensen dicht bij de achterklep van mijn auto parkeren. Ik heb dan niet voldoende ruimte om de oprij klep uit te klappen. Een mindervalide is nou eenmaal niet zo flexibel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartjeeee Bekijk BerichtenEen aangepaste auto die ik heb maakt gebruik van een aluminium klep aan de achterzijde. Deze klep kan ik uit de auto laten komen en gebruik ik om in - en uit de auto te komen. Ik ben door deze aanpassing niet afhankelijk van andere en kan ook zelf rijden!
Het wordt echter een probleem als mensen dicht bij de achterklep van mijn auto parkeren. Ik heb dan niet voldoende ruimte om de oprij klep uit te klappen. Een mindervalide is nou eenmaal niet zo flexibel!
Maar dan komen we nu bij een gevoelig onderwerp. U heeft namelijk 2 parkeerplaatsen nodig om in en uit de wagen te raken. U kan toch niet verhinderen dat iemand zich in de ruimte vrijgelaten achter uw wagen gaat parkeren.
Is het daarom niet beter bvb een plaats uit te zoeken waar u zich voorwaarts in kan parkeren en de achterkant sowieso vrij blijft ? Het is niet eenvoudig steeds zo een plaatsje te vinden, maar de andere weggebruikers zijn ook meestal op zoek naar een parkeerplaats en zullen zich dan ook op een vrije plaats parkeren mits het laten van de wettelijk voorziene afstand bij het parkeren.
Comment
-
helaas zijn er tegenwoordig op die *speciaal voorziene plaatsen* meer en meer asociale individuen die het zich permiteren met hun vaak mercedes,bmw (niets tegen die autos want ben er zelf fan van) zich die plaats opeisen om toch maar minder hun luie krent te hoeven verzetten,en ja hoor dan ga je kijken en zit er geen kaart voor de ruit !
laatst nog onze ex kapper zien parkeren op zo een plek,en inderdaad eveneens geen kaart.
meer nog als je als invalide,toevallig je kaart niet bijhebt,mag je er zelf niet gaan staan ! ik ken er persoonlijk iemand,die zijn kaart dmv omstandigheden thuis was vergeten.
en dus niet op zo een plaats kon gaan staan,maar helemaal achteraan en dus een flinke afstand tevoet moest afleggen,dit doen die personen om misvattingen zoals ik eerder aanhaalde niet voor te hebben ! en die persoon is niet aleen.
nu kan ik veel verdragen,maar zoiet is gewoon hypocriet,ken je het gezegde van vroeger-> u neemt mijn parkeerplaats-> neemt u dan ook mijn handicap over.
zoiets mogen van mij goed beboeten ! dit wou ik even kwijt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichtenhelaas zijn er tegenwoordig op die *speciaal voorziene plaatsen* meer en meer asociale individuen die het zich permiteren met hun vaak mercedes,bmw (niets tegen die autos want ben er zelf fan van) zich die plaats opeisen om toch maar minder hun luie krent te hoeven verzetten,en ja hoor dan ga je kijken en zit er geen kaart voor de ruit !
laatst nog onze ex kapper zien parkeren op zo een plek,en inderdaad eveneens geen kaart.
meer nog als je als invalide,toevallig je kaart niet bijhebt,mag je er zelf niet gaan staan ! ik ken er persoonlijk iemand,die zijn kaart dmv omstandigheden thuis was vergeten.
en dus niet op zo een plaats kon gaan staan,maar helemaal achteraan en dus een flinke afstand tevoet moest afleggen,dit doen die personen om misvattingen zoals ik eerder aanhaalde niet voor te hebben ! en die persoon is niet aleen.
nu kan ik veel verdragen,maar zoiet is gewoon hypocriet,ken je het gezegde van vroeger-> u neemt mijn parkeerplaats-> neemt u dan ook mijn handicap over.
zoiets mogen van mij goed beboeten ! dit wou ik even kwijtOorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenMaar daarop staan de geplamuurde draken met hun traktor omdat die plaatsen ook dichter bij de ingang gelegen zijn.
Comment
-
Mijnen auto kunt ge geregeld terug vinden op zo een plaatsen, maar dan enkel als mijne pa d'r bij is, hij heeft een parkeerkaart omdat hij een handicap heeft.
Als ik alleen ben ga ik zo een plaats echt niet inpikken, zou me daar echt niet goed bij voelen.
Maar stel zelf wel heel vaak vast dat er mensen staan die d'r niet thuis horen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment