Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gratis sticker voor afstand houden auto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

zie die taferelen, dat valide mensen de parkeerplaatsen innemen van mindervalide, jammerlijk genoeg. Die parkeerplaatsen zijn er voor een reden.
    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
      zie die taferelen, dat valide mensen de parkeerplaatsen innemen van mindervalide, jammerlijk genoeg. Die parkeerplaatsen zijn er voor een reden.
      Gelukkig staan hier (erg) hoge boetes op. Die in mijn ogen niet hoog genoeg kunnen zijn!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bartjeeee Bekijk Berichten
        Gelukkig staan hier (erg) hoge boetes op. Die in mijn ogen niet hoog genoeg kunnen zijn!
        Idd, ene die we kennen was ooit aan het zagen tegen ons dat em daarvoor een boete gekregen had.
        Mijn antwoord : 'ge moet het maar weten' met een veelzeggend lachske der bij, 'k peis dat em het wel doorhad .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
          en 100 % gelijk heb je.
          jan met de pet zal dat niet doen,meestal mensen die *denken* van hogere rangen te komen zich meer te kunnen permiteren.
          kzou mezelf echt zielig vinden als ik zoiets zou hoeven doen ,als niet rechthebbende
          Apotheker Van Gansbeke uit de Korte Dagsteeg in Gent flikkert hier af en toe zo'n gehandicaptensticker op zijn dashboard om te parkeren waar het eigenlijk niet mag (waarschijnlijk in de hoop geen boete te krijgen). En zo kan ik maar met moeite nog boodschappen uitladen.

Vrijdag komt er een firma bij mij een grote hoeveelheid meubels lossen, had er toch genen voor de deur geparkeerd waardoor dat onmogelijk was. Stond naar die auto te kijken samen met mensen van die firma en er komt een Mercedes CLS de straat ingeknald met een dokterssticker op de voorruit. Vent stapt uit en zegt: "Wadist probleem misschien?". Ongelooflijk, was blijkbaar de auto van zijn zoon en zij denken het voorrecht te hebben. Wat veel te ver gaat is dat ze daarbij telkens opnieuw anderen benadelen en daarbij ook nog eens arrogant durven zijn. Volgende keer bel ik onmiddelijk de politie, wat ik anders nooit zou gedaan hebben.
          Zijn inderdaad altijd dezelfden, mensen die genoeg verdienen om de boete te betalen maar daarom ook denken het recht te hebben te mogen doen wat ze willen.

Vinci, die hier parkeerboetes geven, plakken gewoon een sticker op je ruit als je de gehandicaptenplaats neemt, ze geven geen boete.
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Die van Vinci mogen geen boetes geven, dan mag enkel gedaan worden door de politie.

Die mannen van Vinci kunnen enkel retributies uitschrijven wanneer je geen ticket hebt liggen, of as de tijd verlopen is.

Sta je buiten de parkeervakken, sta je op een gehandicapteplaats zonder kaart, ... daar kunnen die mannen niks tegen doen, kan alleen door de politie gedaan worden.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

elke week in de carrefour zie ik het wel gebeuren,en dan ga ik expres kijken of er al dan niet een kaart ligt en meestal heb ik gelijk hoor.
              heb al dikwijls de politie willen informeren hier over,maar of zij speciaal uit hunne nest komen voor zoiets is maar de vraag..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                elke week in de carrefour zie ik het wel gebeuren,en dan ga ik expres kijken of er al dan niet een kaart ligt en meestal heb ik gelijk hoor.
                heb al dikwijls de politie willen informeren hier over,maar of zij speciaal uit hunne nest komen voor zoiets is maar de vraag..
                Waarschijnlijk niet. Dat is geen openbare weg, he. Ge kunt het laten omroepen in de winkel.
                Of ge kunt een stickerke plakken

of

of

Groepsaankoop???

Comment

haha das nog een goeje,sommige mensen hebben nooit een degelijke opvoeding gehad als ik dat soms zie,best zielig voor hun...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk Berichten
                    Voor velen werkt zo een sticker juist als een rode lap voor een stier. De oplossing is als je een bumperklever achter u hebt zitten : verlaag uw snelheid tot 10 km/uur onder de toegestane snelheid en tuf rustig verder. Kijk niet in uw spiegels en laar hem maar koken. Vooral de SUV macho's en die met de johnnybakken zijn daar enorm gevoelig aan. Of wel steken ze u voorbij ofwel blijven ze achter u hangen. Mij zullen ze niet kunnen opjagen. Ik heb tijd genoeg.
                    Doe ik ook altijd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                      Apotheker Van Gansbeke uit de Korte Dagsteeg in Gent flikkert hier af en toe zo'n gehandicaptensticker op zijn dashboard om te parkeren waar het eigenlijk niet mag (waarschijnlijk in de hoop geen boete te krijgen). En zo kan ik maar met moeite nog boodschappen uitladen.

Vrijdag komt er een firma bij mij een grote hoeveelheid meubels lossen, had er toch genen voor de deur geparkeerd waardoor dat onmogelijk was. Stond naar die auto te kijken samen met mensen van die firma en er komt een Mercedes CLS de straat ingeknald met een dokterssticker op de voorruit. Vent stapt uit en zegt: "Wadist probleem misschien?". Ongelooflijk, was blijkbaar de auto van zijn zoon en zij denken het voorrecht te hebben. Wat veel te ver gaat is dat ze daarbij telkens opnieuw anderen benadelen en daarbij ook nog eens arrogant durven zijn. Volgende keer bel ik onmiddelijk de politie, wat ik anders nooit zou gedaan hebben.
                      Zijn inderdaad altijd dezelfden, mensen die genoeg verdienen om de boete te betalen maar daarom ook denken het recht te hebben te mogen doen wat ze willen.

Vinci, die hier parkeerboetes geven, plakken gewoon een sticker op je ruit als je de gehandicaptenplaats neemt, ze geven geen boete.
                      Herkenbaar, de dokters in de Coupure, betalen ook nooit en hebben ook geen parkeerkaart. Simpel hun kaartje dokter. Wel jammer dat ze vlak voor hun praktijk staan en dat sommige iets slimmer zijn.

Nu bijmij in het straat is het elke donderdag sleeptijd geworden. Vuilniskar kan niet door en er staat altijd wel een pipo geparkeerd.
                      Het record staat op naam van de persoon met de zwarte clio. Ding is ondertussen al 5 keer afgesleept, heeft al een stuk of 20 boetes gekregen, is door een aannemerscamionette eens weggetrokken omdat die in de weg stond en is door nog een andere camionette eens weggeduwd (geramd).

De auto staat net om de hoek, maar je moet de bocht ruim nemen, want aan de binnenzijde staan er palen. Als je niet weet dat die auto er staat, dan kan je die wel eens rammen (zoals die camionette).

Een andere mens is er in geslaagd om iemand zijn voordeur te blokeren en die heeft 100% zeker een nieuwe motorkap mogen kopen, er is namelijk een fiets over zijn motorkap naar binnen gegaan.

Prachtig, maar dit heeft niets te maken met mensen met een beperking, gewoon met de achterlijkheid van velen in het parkeren

Comment

Working...
                      X