Mededeling

Collapse
No announcement yet.

iemand ervaring met elektrische koelboxen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik kijk ook altijd uit of er een batterijbeschermingsmechanisme in de koelbox zit. Zodat hij je autobatterij niet leegtrekt als hij insteekt terwijl je niet rijdt.
    En een 230V kabel erbij is ook altijd handig voor eens je op de camping bent.

Deze hier is mijn favoriet => Outwell ECOCool

Als je duurder wil gaan (+ 200 euro) dan zou ik uitkijken naar een compressor (zoals je koelkast) of een absorptie (geluidsloos en kan naast 12v,230v ook op gas werken) die kunnen beide ook als diepvries werken in temperaturen van 30 graden en meer. Dus ideaal voor je charcuterie fris te houden ;-)

Comment

ik heb er sinds 3 jaar ene van de aldi, merk quigg, kostte geen 100 (ik geloof 50), in frankrijk bij temperaturen van +40 toch frisse pintjes gehad, stond wel op hoogste stand (bij normale temparaturen zijn de pintjes op de eco-stand fris...en fris is koud...lauwe pils gaat er niet in )

12/220v maar produceert hoe hoger de stand, meer geluid...ventilator hoor je toch draaien, in de koffer is dat geen probleem, maar als je dat als ijskast in een tent gaat gebruiken kan dat storend zijn

wordt erg vaak gebruikt als extra koelkast voor meerdere dagen is vrij groot, gaat maar net in de koffer

energieklasse a++

Comment

Ik heb een Waeco met 48liter inhoud, zowel op 12V als 230V. Werkt prima, natuurlijk als auto in de zomer hele dag in de zon stond en je komt rijdt dan weer, is het na 4uur rijden nog niet fris. Maar dan ook met zo'n weer dat als je nog een zakje cola snoepjes in de auto had liggen, de colasnoepjes dan ook een grote snoep geworden zijn
        Los daarvan is dat prima, zeker als je er een ijspak of twee insteekt bij het vertrek kun je ermee weg.

In de caravan zit ook zo'n frigo ingebouwd, op 12volt (al rijdend), op 230volt op de kemping en ook op gas als je wildlife gaat. Werkt ook goed; is wel al niet meer de originele. De eerste is na een jaar of 10 kapot gegaan, maarja ik denk dat fabrikanten liefst de goedkoopste variant steken, want bij de vervanging had je veel keuze in nog meer verschillende prijsklassen dan frigo's...

Comment

Working...
        X