Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar S type 2001 melding versnellingsbak defect !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Het ergste met oudere wagens is te lang blijven investeren in reparatiekosten, deze gaan op het einde van de rit toch verloren; ik weet waarover ik het heb, ik heb een Saab Classic 17 jaren als nieuw behouden, en de 2500 euros die ik ervan gekregen heb waren verzekerd in vermindering van de korting op de volgende
    idem dito met een 12 jarige "nieuwe" A4 2,6 benzine, ik heb hem nog enkel kado kunnen geven aan een neef
    Financiëel is het veel beter zich van op voorhand een limiet te stellen waarboven de wagen onherroepelijk niet meer gerepareerd wordt, maar vervangen... en dan geen sentimenten !
    pas op, ik zeg dat maar ik heb het nog nooit gedaan ;-)) ik heb het altijd moeilijk om een wagen die mij goed gediend heeft, te dumpen

Comment

For what it's worth: zowel mijn grootouders (99 3.0V6) als mijn vader (02 4.2V8 ) hebben hun S-Type weggedaan omwille van (o.a.) defecte boite. Respectievelijk op 120dkm en 105dkm.
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DeRik Bekijk Berichten
        Een Mondeo-bak schijnt al zeker niet te passen Krikkie, alleszins volgens mijn Ford garagist ? Dat verkoop moeilijk is... is niet moeilijk... BIV doet liefhebbers de das om ! Zonder politiek te willen worden... weg met deze hypocriete regering !
        Mondeo is FWD met dwarsliggende motor en S RWD met langsligger,gaat dus nooit passen hé

en wat de regering betreft....Het zijn zelf de grootse geldverspillers die er zijn. Zou de premier ook VAA betalen op zijn A8?
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Working...
        X