Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chatillon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en we gaan door

Comment

• Comment

• Comment

• Hallo beste vrienden van Chatillon,ikben er weer.

Groet Hans

Comment

• Hee Hans welkom terug , lang niets meer van je vernomen hier.
            En Opel Rekord P1 ook welkom.
            Ik heb Opel Rekord P1 al eens eerder ontmoet en ook hij heeft in het verleden nog op Chatillon rondgelopen toen de autos er nog stonden .
            Zoals de naam al zegt is hij een groot liefhebber van de Opel P1 Modellen.
            En van deze modelserie stonden er in totaal 6 in het bos van Chatillon
            4 maal een Rekord
            1 maal een Caravan (stationcar)
            En er stond ook een goedkopere 1200 uitvoering waar spatborden van een P1 Olympia opzaten als wisselstukken.
            Dit heeft bij het identificeren van deze wagen voor nogal wat verwarring gezorgd.

Het is waarschijnlijk ook al opgevallen dat Arco Bot al een poosje van het forum af is.
            DitKomt omdat hij al enige tijd in het hospitaal ligt met een nogal nare ontsteking in zijn voet.
            BETERSCHAP ARCO .

Comment

• Zo nog even een beschrijving geven van de fotos van "Buick" bovenaan deze pagina.
              Post 261 :
              1 - Buick Special 1954
              2 - De achterzijde van de zelfde wagen was een in elkaar gezakte puinhoop , de auto met het witte portier is een Buick Super uit 1953.
              3 - Dit schuurtje stond in het weiland naast het bos , er waren delen van autos gebruikt om de zijkant dicht te maken.
              Post 262 :
              1 - Stukken van een USA ford 1947/1948 , verderop nog een Chevrolet Bel Air uit 1954 en daarachter nog een Bel Air uit 1953.
              2 - De Chevrolet Bel Air 1954 van wat dichterbij
              3 - En de Bel Air uit 1953 close up.
              Post 263 :
              1 - Nog een Ford 1947/1948 ,er stonden er in het bos een stuk of 10 maar bijna allen waren onherkenbaar vernield .
              2 - Een motorkap van een peugeot 202
              3 - Hillman Minx Phase 4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hansbuick Bekijk Berichten
                Hallo beste vrienden van Chatillon,ikben er weer.

Groet Hans
                Welkom terug Hans

Veel leesplezier en Groeten Hennie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                  Zo nog even een beschrijving geven van de fotos van "Buick" bovenaan deze pagina.
                  Post 261 :
                  1 - Buick Special 1954
                  2 - De achterzijde van de zelfde wagen was een in elkaar gezakte puinhoop , de auto met het witte portier is een Buick Super uit 1953.
                  3 - Dit schuurtje stond in het weiland naast het bos , er waren delen van autos gebruikt om de zijkant dicht te maken.
                  Post 262 :
                  1 - Stukken van een USA ford 1947/1948 , verderop nog een Chevrolet Bel Air uit 1954 en daarachter nog een Bel Air uit 1953.
                  2 - De Chevrolet Bel Air 1954 van wat dichterbij
                  3 - En de Bel Air uit 1953 close up.
                  Post 263 :
                  1 - Nog een Ford 1947/1948 ,er stonden er in het bos een stuk of 10 maar bijna allen waren onherkenbaar vernield .
                  2 - Een motorkap van een peugeot 202
                  3 - Hillman Minx Phase 4
                  Nooit opgevallen dat er autodelen in het schuurtje verwerkt waren, toffe foto overigens

Hennie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                    Hee Hans welkom terug , lang niets meer van je vernomen hier.
                    En Opel Rekord P1 ook welkom.
                    Ik heb Opel Rekord P1 al eens eerder ontmoet en ook hij heeft in het verleden nog op Chatillon rondgelopen toen de autos er nog stonden .
                    Zoals de naam al zegt is hij een groot liefhebber van de Opel P1 Modellen.
                    En van deze modelserie stonden er in totaal 6 in het bos van Chatillon
                    4 maal een Rekord
                    1 maal een Caravan (stationcar)
                    En er stond ook een goedkopere 1200 uitvoering waar spatborden van een P1 Olympia opzaten als wisselstukken.
                    Dit heeft bij het identificeren van deze wagen voor nogal wat verwarring gezorgd.

Het is waarschijnlijk ook al opgevallen dat Arco Bot al een poosje van het forum af is.
                    DitKomt omdat hij al enige tijd in het hospitaal ligt met een nogal nare ontsteking in zijn voet.
                    BETERSCHAP ARCO .
                    He he. weer heel even op het forum. Ik zie al dat ik heel wat inhaal werk heb. Geweldige foto's van het museum, Hennie en vele anderen. Ik lig inderdaad helaas al weken in het ziekenhuis met een zeer agressieve infectie in de voet. De voorlopige prognoses zijn niet al te best. Maar ik knok me er gewoo weer door hoor. En daar na ga ik gewoon weer verder met de discussies mee doen. Ik spreek jullie snel weer. Groeten Arco

Comment

• hey arco
                      welcom back

Comment

• Hallo Arco, ik hoop dat het weer snel goed met je gaat.

Groet Hans

Comment

• Thanks! Voor als nog staat het er niet best voor met het pootje. En zal het ook in de toekomst voor veel ongemakken gaan zorgen hoogst waarschijnlijk. Maar dat zien we an wel. Eerst eens zorgen dat de hardnekkige ontsteking uit het voet bot komt. Das nu prioriteit. Daarna gaan we kijken wat de permanente schade is en hoe dat verder gaat.

En geloof me, ik MOET en ZAL weer op wrakken jacht. Dus ik laat me iet kisten ha ha ha

Comment

• Sterkte Arco en hopelijk herstel je weer gauw.

Hennie

Comment

• Net vers van de pers: Het herstel is begonnen! Maar lig wel nog zeker 2weken in het ziekenhuis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                Net vers van de pers: Het herstel is begonnen! Maar lig wel nog zeker 2weken in het ziekenhuis.
                                Spoedig herstel gewenst !!

Comment

• en nu een paar museum pics

Comment

• juva

54 ford

Comment

• 1957

Comment

• Mooie foto's Jan

Hennie

Comment