Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chatillon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eén van m'n favo's , die Nash...

Comment

• dit was ook een van mijn favorieten
      in het museum ligt zijn deurtje van het dashboard kastje en een achterlight glas

Comment

• Ja dat was ook een van mijn favo's. Die wagen had gewoon een heel bijzonder mooie lijn in de kont zitten.

Comment

• imo trouwens ook één van de weinige wagens die tot op het einde "in vorm" gebleven is.

Comment

• Inderdaad. Die auto had echt zijn model tot het einde toe bewaard. Als je niet beter wist, dan kon het nog redelijk in orde zijn qua structuur. Jammer genoeg weten we beter......

Comment

• 51 ford

53 buick

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                    He Jan, mooie 1957 Chevrolet
                    Ik heb toevallig het aankoopbonnetje gevonden van deze auto en hij was van ene mr.Richard Hill uit Canada.
                    Fernand Contant kocht hem op 06-02-1963, wat betekent dat de auto slechts maximaal 6 jaar heeft gereden voordat hij
                    voor de rest van zijn leven (zo'n 46 jaar dus) in het bos mocht staan.
                    Mag je hebben voor je museum.

Hennie

Comment

• Een Chevy van 1957 ? Dat was toen voor een doorsnee Amerikaan gewoon een Golfke hoor !
                      Geen verzamelobjekt!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• plymouth convertible

Comment

• Wat een mooie foto's, Buick! Ik had deze nog nooit gezien, zo scherp en gedetailleerd. Vooral foto's 1 en 3 van post #113 vind ik prachtig, maar de rest zijn ook geweldig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk Berichten
                                    He Jan, mooie 1957 Chevrolet
                                    Ik heb toevallig het aankoopbonnetje gevonden van deze auto en hij was van ene mr.Richard Hill uit Canada.
                                    Fernand Contant kocht hem op 06-02-1963, wat betekent dat de auto slechts maximaal 6 jaar heeft gereden voordat hij
                                    voor de rest van zijn leven (zo'n 46 jaar dus) in het bos mocht staan.
                                    Mag je hebben voor je museum.

Hennie
                                    Wat een tegekke vondst!

Comment

• Comment

• Heeeeeeerlijk die oude fotos!!!

Comment

• Door de bomen zag ik het bos niet meer...

Comment

Working...
                                          X