Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chatillon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo , ik ben d'r ook weer .
    Terug van vakantie en Engelse roestsafari !
    En Lord tuurlijk ben ik de MGs niet vergeten ( 3 Magnettes , een 1100 , 3 Midgets en een B coupe )
    En ook nog een hele lading andere autos , camions , bestelwagens , bussen , tractoren en zelfs 2 motorfietsen.

Mooie Chatillon fotos zijn er in de tussentijd bij gekomen.

Comment

• Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!! !!!! Welkom terug!
      Ben benieuwd naar de "buit"

Comment

• Zo se, nu kunnen we ons oude gewoontes hernemen

Comment

• Jottem ,Zoals je zegt Lord .
          En ik ben de oude gewoontes nog niet afgeleerd .
          1 - Chrysler windsor 1955
          2 - Heel moeilijk te zien maar ik denk dat het de zwarte Ford Falcon uit 1961 is.
          3 - Plymouth Valiant.

'K ben nu bezig m'n Engeland fotos uit te zoeken en waar nodig te identificeren , ...En das een hele klus.

Comment

• En de restjes blik op de laatste foto met de wielophanging is van de witte gechopte taunus? Of wat is dat?

Comment

• En we zijn terug op dreef

Comment

• @ Arco ,
                Leuk vraagstuk Arco , die Taunus was het niet want die lag achter de Valiant en niet er voor.
                Dit is meer ter hoogte van die Ford Vedette , maar die had geen assen meer dus die valt ook af .
                Het zou een restant van de Standard Panelvan kunnen zijn.

En met Lord gaan we ook weer door .
                1 - Monarch Lucerne . Deze auto werd enkel in Canada verkocht en toont veel gelijkenis met de Mercury modellen uit dat zelfde bouwjaar.
                Je ziet dat de kofferbak mist , en die staat dus bij het Chatillon museum van Jan.
                2 - Peugeot 404
                3 - Mercury Comet 1966 en een Opel Rekord D serie

Comment

• @ Realsteel; héhé, het loopt goed, nog een paar

Comment

• Ik heb even op de tin foto's gekeken, maar er is niet te zien of hij al dan niet nog op zijn wielen stond achter (standard panelvan)

En ik heb gelijk nog even 2 vragen voor je Realsteel:

Plaatwerkresten van de BMW 700 daar tussen de wagens in?

En van deze 2 wagens aan het hek ben ik even de gegevens kwijt.

En even de standard voor het idee. Hij staat wel "hoog" achter aan , maar ik kan er niet echt wielen onder vinden. Voren waren ze foetsie iig. Want daar staat hij op een boomstronk. En bij de front foto zie je goed dat de wielen weg zijn aan de voorkant

Comment

• Jottum . Komen ze weer voor Lord / Michel . Post 128:
                      1 - Links de (Renault) Rambler Classic uit 1965 en rechts is een Ford Taunus 12M Coupe (P6)
                      2 - Ford Custom 300 uit 1958 ( en bijna iedereen dacht dat het een 57er was)
                      3 - Van links naar rechts : Opel Rekord D , Ford Fairlane 500 1964 , DKW Junior ,Fiat 1100 1957 t/m 1960 en de bodem van de Mercury Comet uit 1966.

En Arco , dat is inderdaad een stuk van de BMW 700 , er lag ook nog een spatbord van in de motorruimte van de Anglia

De twee wagens daar langs het weiland zijn Links een Olds uit 1951 en rechts is de Pontiac Hardtop coupé uit 1952.
                      Op de achtergrond staat 1 van de Minors er een beetje half tussenin

Comment

• Thanks Realsteel. En ook nogmaals heel hartelijk dank dat je de folders van de Standard vanguard panelvan en Austin 16 allebei hebt kunnen scoren voor me en laatst ook al de Ford Anglia Torino. Mijn collectie is nu compleet dankzij jou. Heel de inventaris van Chatillon in folders. Sommige zijn nog wel overzichtfolders. Maar de afzonderlijke modellen komen ook nog waar ik die niet al heb.

Comment

• Comment

• een paar museum pic's

47-48 ford

juva

austin a 40

Comment

• Comment

• Nice one Jan .

en 't meest recente setje van Lord:
                                1 - Ford Fairlane 500 1964
                                2 - Ford Custom 300 1958 , dit was die wagen met zijn achterbumper om een boom.
                                Fords uit 1958 kan je nog heel goed herkennen aan de strepen in het dak , das een handig herkenningspunt als de auto ver kaal geplukt is zoals deze.
                                3 - Pontiac Chieftain of Stratochief 1958.
                                De auto met de remtrommel op de motorklep is een Fiat 124 Special.

Comment

• Van het plaatje hierboven van Drivr hebben we enkel de bumper in het midden van de foto kunnen redden.
                                  De rest is in de klauwen van de schroothandelaar gevallen.
                                  Het is een achterbumper van een Plymouth ui 1953

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• We verlaten de kuip en gaan terug naar de boerderij..

Comment

Working...
                                          X