Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jottem een eigen plekkie voor de mensen met het Châtillonvirus in het bloed .
Ik denk dat hier zowel de Châtillon liefhebbers als de andere wrakliefhebbers hier blij mee zijn ( nou ja , de meeste dan ! )
De eer het eerste wrak van dit topic te zijn is aan de Chevrolet Styleline tweedeurs uit 1951
Daar zullen we binnenkort eens een pint op gaan drinken Jan
Ik hoop dat jullie mijn reactie niet verkeerd begrepen hebben hé mannen, het is gewoon voor de meeste
aangenamer dat het wrakkentopic nog over andere dingen gaat dan Chatillon.
@ Benzfreak : Nee hoor van onze kant absoluut geen kwaaiigheid hoor .
Het was al heel lang tijd dat er voor Chatillon een apart draadje kwam .
Natuurlijk hebben we er begrip voor dat er mensen zijn die er een beetje genoeg van hadden om steeds maar Chatillon op het andere topic te zien .
Dus is het zo een stuk beter zo , voor iedereen.
Natuurlijk blijven we ook fotos posten op de andere draad want we komen nog regelmatig interesante wrakken tegen die niets met Chatillon van doen hebben zoals die AMC Javelin die ik onlangs vond .
Zo'n prachtbak wil ik jullie zeker niet onthouden .
In princiepe zet ik iedere wagen uit de 70s of ouder op de foto die ik als wrak tegenkom .
Dus de wagens uit de tijd dat er nog stalen / Verchroomde bumpers op zaten ( Vandaar de naam Realsteel )
Yep en daar zitten soms dus ook Mercedesen bij.
In princiepe zet ik iedere wagen uit de 70s of ouder op de foto die ik als wrak tegenkom .
Dus de wagens uit de tijd dat er nog stalen / Verchroomde bumpers op zaten ( Vandaar de naam Realsteel )
.
Niet chatillon maar wel helemaal volgens u beschrijving !
Vergelijkje tussen 2 foto's. Eerste van Jan, 2e uit mistery setje van mij.
Ik vind trouwens een Chatillon draadje leuk op zich, maar ik denk helaas niet dat het een aanwinst zal zijn voor het oude wrakken draadje. Er zal nu erg veel minder gepost gaan worden vermoed ik. Chatillon hield toch een beetje de gang er in. Maar we hopen gewoon het beste er van. En we gaan dapper alle foto's opnieuw posten hier. Want overzetten zal wel een ondoenbare zaak zijn vrees ik.
Lord , PROOST .
Van zo'n tafel smaakt zelfs een glas water lekker.
WV . Ha zo uit het straatbeeld van mijn jeugd komen rijden , orgineel en in dat beige dat toen zo in de mode was.
411/ 412 is een model dat ik nog niet gevonden heb , de enige die ik weet te staan is die op de Weide en een stationcar in Engeland.
@ Arco : voor de Chatillon discussie begon ging het ook al goed met het wrakkentopic , dus ik denk dat ze beiden wel succesvol zullen zijn .
Comment