Oorspronkelijk geplaatst door buick
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chatillon
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenhier een mooie foto die hennie heeft genomen van meneer fernand contant
Hennie
Comment
-
zoals jullie al hadden begrepen is afgelopen zondag hennie (dutch deuce) in het museum op bezoek geweest
zaterdag was jack (realsteel) al geariveerd deze bleef weer in de caravan in het museum slapen
het was zondag een heerlijke dag en hennie had ook zijn foto's meegenomen uit 1992
deze zijn imiddels op de harde schijf gezet
en ik zal er zo nu en dan een paar posten
hier het bos in 1992
nog voor de foto's van tin hunter
Comment
-
Heee , was afgelopen weekend zo druk dat ik heel nog niet aan de fotos van Lord was toegekomen.
Nou daar Komen ze , post 140 :
1 Monarch Lucerne (Canada) 1955
2 Ford Fairlane 500 Town Victoria ( 4 Deurs hardtop sedan )
Dan even een wandeling naar de andere kant van het dorp en belanden midden op het boerderijveld .
3 De eerste die we daar zien is de Witte Ford Anglia 105E ( Model bekend van Harry Potter !)
En hierboven fotos uit de oude doos HEERLIJK !!!!!! , 't was weer een superweekend .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenhet is niet DE chatillon bus maar wel EEN chatillon bus
en zou zeker mooi in het museum gestaan hebben
dit is DE chatillon bus
gefotograveerd door hennie in 1992
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenPaste hij niet in je handbagage dan? En ook een heel mooie foto van Hennie! Man wat zou ik er voor geven om die zelfde dag daar ook rondgelopen te hebben......
Helaas
Hennie
Comment
Comment