Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chatillon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten

Ome Realsteel, was dat ook al weer voor een vehikel?

Comment

• 1946-48 plymouth

Comment

• Heeft er iemand een pic van die Chevy 1946 die ooit stond in Chatillon ?

Comment

• we gaan voor je zoeken lord

Comment

• .

Comment

• hier een mooie foto die hennie heeft genomen van meneer fernand contant

Comment

hier een mooie foto die hennie heeft genomen van meneer fernand contant

Dankje Jan, foto is overigens van 1992

Hennie

Comment

• Vergis ik me als ik zeg dat dit niet DE Chatillon bus maar zomaar EEN bus is?

Comment

• Het kan hem idd niet zijn, er zit een logo op, en er zit geen deuk in het front. Maar des al niet te min erg leuk! Zou mooi geweest zijn voor aan de muur zo iets.

Comment

• het is niet DE chatillon bus maar wel EEN chatillon bus
                      en zou zeker mooi in het museum gestaan hebben
                      dit is DE chatillon bus
                      gefotograveerd door hennie in 1992

Comment

• In het bos stond er een 46er Chevrolet zonder neus langs het weiland ter hoogte van de Rekord P2 Coupe.
                        En op het boederijveld heeft nog een 46er Chevrolet gestaan..
                        Aan de kant van het weiland stonden die 2 Nashes daarnaast een 46/48 Buick en vervolgens de Chevrolet.

Comment

• dan moet dat deze wezen

Comment

• zoals jullie al hadden begrepen is afgelopen zondag hennie (dutch deuce) in het museum op bezoek geweest
                            zaterdag was jack (realsteel) al geariveerd deze bleef weer in de caravan in het museum slapen
                            het was zondag een heerlijke dag en hennie had ook zijn foto's meegenomen uit 1992
                            deze zijn imiddels op de harde schijf gezet
                            en ik zal er zo nu en dan een paar posten

hier het bos in 1992
                            nog voor de foto's van tin hunter

Comment

• Heee , was afgelopen weekend zo druk dat ik heel nog niet aan de fotos van Lord was toegekomen .
                              Nou daar Komen ze , post 140 :
                              1 Monarch Lucerne (Canada) 1955
                              2 Ford Fairlane 500 Town Victoria ( 4 Deurs hardtop sedan )
                              Dan even een wandeling naar de andere kant van het dorp en belanden midden op het boerderijveld .
                              3 De eerste die we daar zien is de Witte Ford Anglia 105E ( Model bekend van Harry Potter !)

En hierboven fotos uit de oude doos HEERLIJK !!!!!! , 't was weer een superweekend .

Comment

• Bedankt voor het zoekwerk dat jullie verichten naar die Chevy 1946 en inderdaad die oude pics
                                zijn toch oooo zoooo heerlijk.
                                Ik kende Chatillon al sinds 1994 en nam pas in 2008 de beslissing om erheen te gaan...what a shame !

Comment

het is niet DE chatillon bus maar wel EEN chatillon bus
                                  en zou zeker mooi in het museum gestaan hebben
                                  dit is DE chatillon bus
                                  gefotograveerd door hennie in 1992
                                  Paste hij niet in je handbagage dan? En ook een heel mooie foto van Hennie! Man wat zou ik er voor geven om die zelfde dag daar ook rondgelopen te hebben......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                    Paste hij niet in je handbagage dan? En ook een heel mooie foto van Hennie! Man wat zou ik er voor geven om die zelfde dag daar ook rondgelopen te hebben......
                                    Ik had in die tijd (1992) zelf een spijlbus, echter heb nooit onderdelen v.d. bus gebruikt omdat deze in mijn ogen toen al hopeloos verloren was.
                                    Helaas

Hennie

Comment

• Lorrd we gaan verder op het boerderijveldje.
                                      1 - Fiat 1100R
                                      2 - Simca Aronde 1300
                                      3 - En een andere Aronde 1300 ( er stonden op dit veldje 3 van zulke Simcas vlak bij elkaar )

Inderdaad Hennie heerlijk die oude fotos , vooral die overzichtsfoto .

Comment

• Pics van De 2 Borgwards aan de boerderij op aanvraag voor iemand van het F.forum.

Waren buiten deze 2 nog andere Borgward's ?

Comment

• Comment

Working...
                                          X