Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chatillon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
    opassen met geruchten arco
    In zoverre zijn het geruchten, dat ze nu langzaam aan waarheid worden. En Bernard heeft toen ik het hem op de man af vroeg ook gezegd dat het wss klopt. Jos stond er bij toen hij het me zei. Dus durf het met een gerust hart te zeggen op zich. Zeker nu er voor de volgende plek al bewijzen zijn. Dus maak je niet ongerust. Ik uit me pas over dergelijke dingen als er gegronde reden voor is. Maar zoals je ziet heb ik er extra toch nog bij gezet "geruchten". Om verwarring te voorkomen.
    Last edited by ; 22/01/2013, 18:29.

Comment

• Foto van de gemeente grens Chatillon die ik op het net tegen kwam.

Comment

• En een vraagje. In de kluit met foto's van de kuil heb ik ook deze: Renault 4 wellicht?

Comment

• Het is op dat dijkje aan de kant van de weg.
          Je ziet de weg tussen de bomen door rechtsbovenin
          Het is dus die oude fiat 1100E van net na de oorlog .
          Meestal zie je fotos vanachter want die was nog heel
          Links zie je nog net het portier van de 52 Oldsmobile Hardtop Coupé
          Naar dat Chassis kunnen we enkel gissen ????????

Comment

• Reactie op post 349 en 350:

"Foto 3 Deze wagen kennen we wel , die stond in het bos op de heuvel en is halverwege jaren 90 vernield , waarschijnlijk door onderdelen dieven .
            het is een Ford Super Deluxe 4 deurs uit 1946."

Niet helemaal waar Jack, de auto is rond 1994 a 1995 door Nederlanders gekocht en ter plekke gestript, althans dat waren Contant zijn eigen woorden toen ik vroeg wat er met de auto was gebeurd.

Hennie
            Last edited by ; 23/01/2013, 02:38.

Comment

• bedankt hennie
              weer wat meer info

Comment

• Hey Henny, bedankt voor de info. Dat zijn nou leuke dingen om te weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                  Het is op dat dijkje aan de kant van de weg.
                  Je ziet de weg tussen de bomen door rechtsbovenin
                  Het is dus die oude fiat 1100E van net na de oorlog .
                  Meestal zie je fotos vanachter want die was nog heel
                  Links zie je nog net het portier van de 52 Oldsmobile Hardtop Coupé
                  Naar dat Chassis kunnen we enkel gissen ????????

Verrek zeg, je hebt gelijk! Niet dat het me verbaasd dat je gelijk hebt, maar meer dat me dat niet opgevallen was. En mag ik eens een heel gevaarlijke ongefundementeerdeerde gok doen naar het onderstel..... Weet je nog die wielen van die potentieel vooroorlogse citroen vrachtwagen die er vlak bij lagen, zouden die er niet eens bij kunnen horen? Want de kant vooraan in beeld van het chasis heeft best wel wat weg van zo'n veteraan. Maar zoals ik al zei, puur gis werk!

Comment

• @ Hennie
                    Ik had al voorzichtig een slag om de arm gehouden met "waarschijnlijk"
                    Helaas is er voor delen van sommige van de andere Fords uit die periode vergeten te betalen ,maar die discussie is al eerder geweest , en 1 keer is wel genoeg .

@ Arco :
                    Da's wel een hele wilde gok met dat chassis
                    Aangezien er op dat dijkje alleen al zo'n 20 tot 25 chassis lagen en stonden , soms 3 dik tegen elkaar aan tussen de autos in
                    En dan lagen er nog meer elders door de kuil heen , vooral in die hoek waar de 46er Ford Coupé stond .

Dat is altijd nog iets dat ik jammer vind , dat ik niet de losse chassis daar allemaal goed op de foto heb gezet .
                    Dat geld ook voor al het losse plaatwerk dat overal los lag , Daar hadden we nog veel van kunnen leren .

Comment

• Het is idd een wilde gok zoals ik al zei. De as heeft echter wel tegen de 3 chasis aangelegen die tussen de fiat en de olds stonden. Het was alleen even een idee. En er stond duidelijk ongefundementeerd he. Het is meer bedoeld om mensen een beetje te triggeren om mee te denken en te zoeken.

Comment

• dit is een m series studebaker pickuptruck uit de periode 1941 -47

Comment

• Hopelijk komen er gauw meer foto's.

Ik kan niet wachten

Hennie

Comment

• Ik heb inmiddels mijn slaapzak nasst me liggen. Ik ga denk ik niet meer weg voor ik nieuwe heb gezien ha ha ha

Comment

• Hallo Chatillonvrienden, ik heb nog weer wat foto`s geplaatst. Ik denk dat jullie de meeste auto`s wel kennen, deze zijn, zoals jullie het noemen boerderijveld en het bos. Er was een bericht over een witte mustang die bij de werkplaats lag, deze kan ik mij vaag herinneren. Volgens mij lag er ook nog een corvair.
                              Ik heb rondom de werkplaats ook nog foto`s gemaakt, deze zoek ik nog steeds. Wat geweldig dat Chatillon nog zo leeft en niet alleen bij mij, het was natuurlijk ook een unieke sloperij. Groeten Jan vellinga.

Comment

• Hier de foto`s, C 5.jpgC 4.jpgC 12.jpg
                                Jan Vellinga

Comment

• Jan wederom geweldige foto's! Waanzinnig dat je dit mooie oude spul hebt. Ik zet ze weer even online (als je het vervelend vind, dan moet je het even zeggen he)

Ahhhh!!!! Een foto van het restje wrak naast de Kaiser Manhattan! Realsteeeeeel!!! Werk aan de winkel!!!!

He, jammer. De kever in het midden (met de dakschade) is weer niet duidelijk te zien op deze foto, net als het wrak er direkt achter. Maar ik heb goede hoop dat die nog wel ergens een keer te zien zijn.

Comment

• wederom mooie foto's jan
                                    bedankt voor het posten

Comment

• Hallo Arco, is geen probleem ik krijg het zelf niet voor elkaar om de foto`s groot te tonen , ik heb nl. totaal geen verstand van computers sorry, Jan Vellinga.

Comment

• Welkom Jan, heb je de foto's zelf gemaakt ?
                                        Als je er bent geweest wanneer was dat?

Comment

• Heerlijke nostalgie Jan .
                                          Foto 1 met de Kaiser Manhattan uit 1952 , ook de deur op het wrak vooraan lijkt me een achterportier van een Peugeot 302 of 402.
                                          Reken maar als ik er ooit nog eentje tegen kom , dat ik vraag of ik even achterin mag kijken of die pilaren ook overeen komen.
                                          Foto 2 : de witte links is een Ford Taunus 15M wereldbol en ernaast staat een Amerikaanse Ford Fairlane uit 1956.
                                          Links achter is een Vauxhall Twelve met daarnaast een Citroën Traction.
                                          Foto 3 : is ongeveer midden in het bos , 15 meter naar voren of 15 meter naar achter en er zouden weer een stel van onze vragen beantwoord zijn .

Wederom goud spul Jan

Comment

Working...
                                          X