Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vraagje :
WAAR ZIJN TOCH AL ONZE BELGISCHE VRIENDEN !!!!!!!! ???????
Er zouden toch plenty belgen zijn die ook op Châtillon hebben rondgelopen en deze plek een warm hart toedragen ?
Kom op Belgen laat u niet op de cilinderkop zitten !!!
Ja ik heb idd ook hoop dat er tussen al het goud van Jan nog een foto van beide vragen hoekjes zit! En ook heb ik hoop voor de achterste hoek bij de voormalige ingang. Want je weet: hoop doet leven!
Hallo Arco, is geen probleem ik krijg het zelf niet voor elkaar om de foto`s groot te tonen , ik heb nl. totaal geen verstand van computers sorry, Jan Vellinga.
Nou geen probleem hoor. Ik zet ze met alle liefde even om naar het forum. Ik heb ook totaal geen verstand van computers, maar dit weet ik dan net weer wel hoe ik het moet doen. Echt onwijs bedankt dat je je foto's wilt delen met ons. Ze zijn te gek!!!
Hallo Chatillonvrienden, het zal inderdaad in 1980 of 1981 zijn geweest dat ik voor het eerst bij Mr Contant ben geweest, ik was toen 14 of 15 jaar, ja toen al besmet met het wrakken virus......... Samen met mijn vader MET zijn splinternieuw ford taunus station ben ik via een kennis van de amerikaanse automobielclub bij meneer Contant terecht gekomen.Er waren in die tijd weinig mensen die bekend waren met Chatillon, en er werd uiterst geheimzinnig over gedaan. Toen ik 16 werd kocht ik mijn eerste amerikaan, een 56er ford fairlane, ook een belgische auto. Deze kocht ik bij een voormalige ford dealer in Zele, ook stond hier nog een chrysler, ik dacht een windsor, deze heeft mijn vader verkocht aan een kennis. Deze Fairlane heb ik altijd nog.
Hallo Chatillonvrienden, het zal inderdaad in 1980 of 1981 zijn geweest dat ik voor het eerst bij Mr Contant ben geweest, ik was toen 14 of 15 jaar, ja toen al besmet met het wrakken virus......... Samen met mijn vader MET zijn splinternieuw ford taunus station ben ik via een kennis van de amerikaanse automobielclub bij meneer Contant terecht gekomen.Er waren in die tijd weinig mensen die bekend waren met Chatillon, en er werd uiterst geheimzinnig over gedaan. Toen ik 16 werd kocht ik mijn eerste amerikaan, een 56er ford fairlane, ook een belgische auto. Deze kocht ik bij een voormalige ford dealer in Zele, ook stond hier nog een chrysler, ik dacht een windsor, deze heeft mijn vader verkocht aan een kennis. Deze Fairlane heb ik altijd nog.
Groeten Jan Vellinga
Mooi verhaal Jan
Een Taunus station is nu ook behoorlijk zeldzaam.
Mocht je nog foto's van je Fairlane hebben dan zien we ze graag en uiteraard zijn Chatillon foto's meer dan welkom
Hallo Chatillonvrienden ,hier zijn nog weer wat foto`s . Van mijn Fairlane heb ik nog wat leuke foto`s o.a. van het transport van Belgie naar Nederland.
Dit gebeurde met de Ford Taunus van mijn vader met daarachter een autoambulance. Tegenwoordig zou je na 10 kilometer al van de weg worden gehaald wegens enorm overgewicht maar toen kon dit nog. Ook het invoeren bij de grensovergang Goirle/Poppel was een avontuur opzich, toen bleek dat het chassisnummer onleesbaar was. Dit moest terplekke worden ingeslagen onder ``douanetoezicht``. Dit hield in dat er eerst een zak geld moest worden afgetikt, en dat we direkt daarna met een doos slagletters de regen werden ingestuurd. De douanebeamte bleef lekker bij de koffiepot zitten .......
Deze foto`s van mijn Fairlane volgen z.s.m. Groeten Jan Vellinga.
Hoi , ik ben er in 1983 geweest ... Kon toen net zelf rijden . Met z'n vieren naar Chatillon. We gingen stukken zoeken voor Ford 12 M Weltkugel . Er stonden er toen drie . De carrosserie was toen al karton ...
Daarnaast gezocht naar Volvo's ; enkele pv 444 en 544 gevonden vlakbij het dorp . Dan was er nog een rij van zo'n 15 citroen tractions aan de rand van de weide. Als ik me goed herinner hebben we toen vijf plaatsen bezocht ( garage in dorp niet meegeteld). In de huizen in het dorp stak het ook vol met stukken. Ik moet nog ergens een reeks dia's (200 tal !)liggen van toen . Maar waar moet ik die zoeken?
Als ik ze vind laat ik het weten....
Hallo Chatillonvrienden ,hier zijn nog weer wat foto`s . Van mijn Fairlane heb ik nog wat leuke foto`s o.a. van het transport van Belgie naar Nederland.
Dit gebeurde met de Ford Taunus van mijn vader met daarachter een autoambulance. Tegenwoordig zou je na 10 kilometer al van de weg worden gehaald wegens enorm overgewicht maar toen kon dit nog. Ook het invoeren bij de grensovergang Goirle/Poppel was een avontuur opzich, toen bleek dat het chassisnummer onleesbaar was. Dit moest terplekke worden ingeslagen onder ``douanetoezicht``. Dit hield in dat er eerst een zak geld moest worden afgetikt, en dat we direkt daarna met een doos slagletters de regen werden ingestuurd. De douanebeamte bleef lekker bij de koffiepot zitten .......
Deze foto`s van mijn Fairlane volgen z.s.m. Groeten Jan Vellinga.
ii heb presies het zelfde meegemaakt met mijn 54 buick
ook met slagletters op de parkeerplaats het nummer in de deur stijl rammen
schitterend was dat
Hoi , ik ben er in 1983 geweest ... Kon toen net zelf rijden . Met z'n vieren naar Chatillon. We gingen stukken zoeken voor Ford 12 M Weltkugel . Er stonden er toen drie . De carrosserie was toen al karton ...
Daarnaast gezocht naar Volvo's ; enkele pv 444 en 544 gevonden vlakbij het dorp . Dan was er nog een rij van zo'n 15 citroen tractions aan de rand van de weide. Als ik me goed herinner hebben we toen vijf plaatsen bezocht ( garage in dorp niet meegeteld). In de huizen in het dorp stak het ook vol met stukken. Ik moet nog ergens een reeks dia's (200 tal !)liggen van toen . Maar waar moet ik die zoeken?
Als ik ze vind laat ik het weten....
We zijn zeer benieuwd Ovlov, 200 dia's moeten toch ergens te vinden zijn in huis
Comment