Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chatillon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vellinga Bekijk Berichten
    [ATTACH=CONFIG]94815[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]94816[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]94817[/ATTACH]
    Mooie foto's Jan en toch apart sommige auto's met meer kleur te zien zoals ik ze voor het eerst in 1992 zag.

Comment

• Wederom weer prachtfoto's
      Vooral mooi dat er nog veel lak en glas te zien is.
      Voor jan en andere kijkers zal ik de autos van het laatste set even noemen :
      foto 1 - vanaf links , een Chevrolet Styleline 1952 - Ford Mainline 1953 -Mercury 1954 - Ford 2 deurs sedan 1950 en een Peugeot 203.
      foto 2 - Ford Fairlane 500 1958 met links een Fiat 1300 en rechts een DKW F11
      foto 3 - Chevrolet Apache truck midden jaren 50 , Ik kon deze nog niet .

Jan weet je nog op welk veld die Apache stond ?

@ Ovlov (is dat ik rol achteruit ? ) WELKOM .
      200 oude dia's !!!!!! Ik hoop echt dat ge die gaat vinden , dat zou schiterend zijn.
      In 1992 stonden er nog 6 12M/15M wereldbollen en nog een kapotgezaagde 1959 t/m 1962 model
      De enige Volvo PV die ik heb gekend is een witte PV 544

Comment

• Schitterend nieuw foto materiaal !
        www.opelklassiek.be

Comment

• Beste Chatillonvrienden , ik heb er nog weer een paar geplaatst en zoek nog steeds verder naar ander materiaal, groeten Jan Vellinga.

Comment

• C 8.jpgC 10.jpgC 15.jpg

Comment

• Hallo, om even kort de vraag van Realsteel te beantwoorden, de Chevrolet Apache lag als ik het goed heb vooraan in het bos, dus aan de kant van de boerderij.
              Ik weet het helaas niet helemaal zeker. Goeten, Jan Vellinga.

Comment

• de foto's van jan

moooi spul wederom

Comment

• Yessssss , heel mooi weer .
                  Foto 1 - Een van de Buick Supers uit 1953 in het bos , prachtig zeg , nog zo met het glas er nog in.
                  In latere jaren fotografeerde iedereen deze recht van voren.
                  Foto 2 - Het groepje oude Amerikanen achter in de kuil , met de Oldsmobile uit 1946 , de 47/48 Frazer Manhattan en één van de 47/48 Buicks die daar stonden .
                  Wat ziet verderop die witte Triumph Herald er nog goed uit zeg .
                  Foto 3 - Deze stonden bijna aan de kop van het veld in het bos , Het zijn een Chevrolet Bel Air uit 1953 en de Plymouth Belvedere Sport Coupe uit 1955 .
                  Op de voorgrond zie je nog net een stukje van het dak van de Renault Floride Coupé

Comment

• C 13.jpgC 14.jpgC 17.jpg

Comment

• Nog een paar foto`s van Chatillon, groeten, Jan Vellinga

Comment

• bedankt jan hier zijn ze weer groot

Comment

• de laatste foto is volgens mij de 52 ford takelwagen

en nu maar wachten op een mooie foto van de 53 buick
                          convertible

Comment

• De laatste foto hier boven is toch de belair op de kop van het bos veld die naast de witte traction staat?

Comment

• Geinig trouwens dat bij deze foto van de 1953 buick (1e van de drie foto's hier boven) die voor aan in de rij staat de motorkap die er op ligt volledig rot is, net als bij die oude foto's die ik heb. En dat er in de latere jaren altijd een relatief goede kap op lag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vellinga Bekijk Berichten
                                Hallo, om even kort de vraag van Realsteel te beantwoorden, de Chevrolet Apache lag als ik het goed heb vooraan in het bos, dus aan de kant van de boerderij.
                                Ik weet het helaas niet helemaal zeker. Goeten, Jan Vellinga.

Geweldig! Keep them comming please!

Comment

• Yes Yes , weer interessant spul , Allemaal in het bos
                                  'K zal ze gelijk weer even bij naam noemen

Foto 1 - De 53er Buick Super die we al eerder zagen van de achterkant , ik zei toen toch dat haast iedereen de voorkant van deze op foto heeft , nou Jan is dus geen uitzondering
                                  De motorkap die er hier opligt is volgens mij niet eens van een Buick.
                                  Als je naar de eerdere foto kijkt van de achterkant van deze wagen zie je de motorkap tegen de zijkant staan.
                                  Ook zien we verderop de zwarte Chevrolet 210 staan
                                  Maar voor de chevrolet lijkt het daar al vrij leeg te zijn.

Foto 2 : Dat is de Chevrolet Styleline Deluxe uit 1952 welke vooraan die schade had van een botsing met een paal of boom.
                                  Je ziet nog net de rode Ford Consul classic ernaast staan.

Foto 3 : Ja dat is inderdaad de 1953 Chevrolet Bel Air Sedan aan de kop van het veld , die stond tussen een grijze Citroën Traction en een 54er Bel Air

Comment

• Ow begrijp me niet verkeerd he, dat de klep niet van de buick is wilde ik niet beweren. Ik bedoelde te zeggen dat er later een relatief gaaf exemplaar ten tonele verschenen is bij deze wagen.

Comment

• Hallo Chatillonvrienden, ik heb weer wat gevonden. Dit zijn foto`s van latere datum,welk jaar weet ik niet. De personen op de ene foto zijn een vriend en een zwager van mij. Hier is te zien dat de auto`s al veel slechter zijn en dat er ontzettend veel vernield is......
                                      Groeten Jan Vellinga.

Trouwens dat ding rechts op foto 2 is dacht ik een takelwagen.
                                      Last edited by ; 27/01/2013, 16:23. Reden: toevoeging

Comment

• img101.jpgimg102.jpgimg103.jpg Hier de foto`s, Jan vellinga.

Comment

• hier zijn ze weer
                                          schiterende foto's jan
                                          bedankt

Comment

Working...
                                          X