Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chatillon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hmmm, jij had dus het zelfde idee als ik. Die wielkas (zoals ik hem zie tenminste) is mijns inziensveel te vierkant voor een standaard auto. Maar bij lijkwagens komt dit wel vaker voor. Dus is het heel goed magelijk wat je zegt. Daarom zei ik ook al: Interessant detail!

Comment

• Wat leuk Jan om mijn foto's weer eens te zien,als je er nog meer hebt zet maar op hoor

Comment

• Nog even over het ongeluk van Hennie.
        Na ongeluk hebben we zo veel als mogelijk in een tent bij Contant geslapen of in een hotel.
        Daar 700 kilometer op een dag te veel kan zijn na een dag struinen op de sloperij.
        Last edited by ; 02/02/2013, 16:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hansbuick Bekijk Berichten
          Nog even over het ongeluk van Hennie.
          Na ongeluk hebben we zo veel als mogelijk in een tent bij Contant geslapen of in een hotel.
          Daar 700 kilometer op een dag te veel kan zijn na een dag struinen op de sloperij.
          He Hans, ook weer terug.

Ja en slapen in de tuin bij Contant tussen de ganzen

Hennie

Comment

• dat waren mooie tijden
            een heel weekend chatillon
            vrijdag er heen en zondag avond afgeladen terug naar huis

Comment

• hey hans jou foto's komen ook nog
              hier een paar van hennie in 1992

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                  hey hans jou foto's komen ook nog
                  hier een paar van hennie in 1992

Ik baal er nog steeds de achterbumper van de Kaiser (op de foto's) er niet op tijd heb afgehaald want toen ik een volgende keer 'm wou meenemen was hij eraf
                  Iemand een idee waar hij heengegaan is ?

Hennie

Comment

• Nu je het over balen hebt, weet je nog dat we speciaal terug zijn gegaan naar Contant om de motorkap met Fordson erop uit de kuil te halen?
                    Contant wist ook niet waar deze gebleven was,misschien weet iemand het hier.

Comment

• Wat een geweldig idee Jack om naast het wrak de originele auto te zoeken,ik hoop er nog veel te zien.

Comment

• Jack ik dacht dat foto 2 een Cadillac was,maar ben nu niet meer zo zeker meer
                        Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                        Komen ze weer . Foto's van Hans Vley post 439

Foto 1 - Chevrolet Fleetmaster Sedan 1947 en rechts een Studebaker Commander 1950/1952 bos
                        Foto 2 - Oldsmobile 98 Holliday Coupé 1954 kuil
                        Foto 3 - Links Oldsmobile 88 Deluxe 1951 en rechts , Pontiac Star Chief Catalina Hardtop Coupe 1952 bos

Comment

• sorry hans maar dat is echt een oldsmobile

Comment

• Op de foto's van Hennie zijn de achterkleppen nog te zien van de kevers. De witte is dus idd een versie van rond 1964 ongeveer (zie klep voor op de Opel Coupe en de blauwe kevers wisten we al, maar die klep bevestigd het bouwgebied 1958-59 wederom. Al waren de "winklers" of semaforen al een 'dead give away'

Comment

• dan moet die klep die in het museum ligt dus van die vw zijn die bij de ingang lag
                              Last edited by ; 03/02/2013, 23:20.

Comment

• hier nog een oudje van hennie
                                ik vind de bomen er ook mooi opstaan

Comment

• de 1955 monarch
                                  ik vind het nog steeds erg dat ik het dashboard er niet in zijn geheel uit heb gehaald
                                  maar ik heb wel zijn kont

Comment

• photo by henny

Comment

• Daar zie je echt goed wat een klap die Monarch rects voor heeft gehad.

Comment

• goed opgemerkt arco

Comment

• Ik zal nog wat aanvullende info geven .
                                          Post # 466 : De Kaiser Manhattan was een model uit 1952 .
                                          Grote kans dat ze geassembleerd is bij Nekaf in Rotterdam .
                                          Post # 467 : Is de Chevrolet Fleetmaster uit 1947 waar we al eerder de voorkant van zagen op een foto van Hans.
                                          Post # 477 : Deze wagen is al veel eerder gesloopt dan de rest , het is een Pontiac 1949 of 1950 .
                                          Deze stond in de kuil op het dijkje , recht achter de Olds Coupé uit 1954 waarvan Hans dacht dat het een Cadillac was

Comment

Working...
                                          X