Hmmm, jij had dus het zelfde idee als ik. Die wielkas (zoals ik hem zie tenminste) is mijns inziensveel te vierkant voor een standaard auto. Maar bij lijkwagens komt dit wel vaker voor. Dus is het heel goed magelijk wat je zegt. Daarom zei ik ook al: Interessant detail!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chatillon
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door hansbuick Bekijk BerichtenNog even over het ongeluk van Hennie.
Na ongeluk hebben we zo veel als mogelijk in een tent bij Contant geslapen of in een hotel.
Daar 700 kilometer op een dag te veel kan zijn na een dag struinen op de sloperij.
Ja en slapen in de tuin bij Contant tussen de ganzen
Hennie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenhey hans jou foto's komen ook nog
hier een paar van hennie in 1992
Iemand een idee waar hij heengegaan is ?
Hennie
Comment
-
Jack ik dacht dat foto 2 een Cadillac was,maar ben nu niet meer zo zeker meerOorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenKomen ze weer . Foto's van Hans Vley post 439
Foto 1 - Chevrolet Fleetmaster Sedan 1947 en rechts een Studebaker Commander 1950/1952 bos
Foto 2 - Oldsmobile 98 Holliday Coupé 1954 kuil
Foto 3 - Links Oldsmobile 88 Deluxe 1951 en rechts , Pontiac Star Chief Catalina Hardtop Coupe 1952 bos
Comment
-
Op de foto's van Hennie zijn de achterkleppen nog te zien van de kevers. De witte is dus idd een versie van rond 1964 ongeveer (zie klep voor op de Opel Coupe en de blauwe kevers wisten we al, maar die klep bevestigd het bouwgebied 1958-59 wederom. Al waren de "winklers" of semaforen al een 'dead give away'
Comment
-
Ik zal nog wat aanvullende info geven .
Post # 466 : De Kaiser Manhattan was een model uit 1952 .
Grote kans dat ze geassembleerd is bij Nekaf in Rotterdam .
Post # 467 : Is de Chevrolet Fleetmaster uit 1947 waar we al eerder de voorkant van zagen op een foto van Hans.
Post # 477 : Deze wagen is al veel eerder gesloopt dan de rest , het is een Pontiac 1949 of 1950 .
Deze stond in de kuil op het dijkje , recht achter de Olds Coupé uit 1954 waarvan Hans dacht dat het een Cadillac was
Comment
Comment