Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chatillon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wederom het bos ongeveer 2006

Comment

• Bijna toevallig dat de fotos van post # 497 en 500 op bijna de zelfde plaats zijn gemaakt.
      Bij de Renault Fregate die middenin stond vlakbij die omgevallen boom.
      En op foto 501 hierboven zie je nog enkele delen van de Ford sedan uit 1946.
      Was deze gedemonteerd met dynamiet ?

En we zijn hier nog steeds benieuwd of Jan Vellinga en Ovlov al iets van oude fotos hebben gevonden .
      We zien ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag .

Comment

• En op foto 501 hierboven zie je nog enkele delen van de Ford sedan uit 1946.
        Was deze gedemonteerd met dynamiet ?

Ik gok idd dynamiet of tnt.

Hier nog eens de zelfde hoek maar enkele jaren later.

Comment

• Even wat foto's van ons eerste bezoek in 2008. Gemaakt door een van mijn reisgenoten:

De rommel hoop tussen de Nash 600 en de Vauxhall Wyvern

Witte Nash Ambassador van voor

Boerderijveld van uit weiland

Comment

• Het Renault front net na dat ik het ter plekke uit de grond had getrokken.

Een sprongentje naar het bos, en dit is vermoedelijk het dashboard van de chevrolet vlak bij de zwarte Peugeot 201

Comment

• Nog wat aanvullende info op de Arcopics hierboven .
              504 foto 1 : ik zie het kofferdeksel van de witte Nash liggen , maar dat stuk dak ... geen idee !
              Foto 2 : ook hier is het chassis van de Buick 1946/1948 goed te zien.

505 Foto 1 : Ha de voorkant van de Ford Customline 6 cilinder uit 1955
              foto 3 : Ja , da's inderdaad het dashboard van de Chevrolet Bel Air uit 53 die daar vlakbij stond.

Comment

• Ja dat dak heb ik ook uitgebreid bekeken. Maar weinig aan kunnen ontdekken. Maar er heeft natuurl;ijk een megaberg plaatwerk daar gelegen (zie onder andere het bonkers filmpje)

Comment

• toen ik er kwam was alles een maand weg

Comment

• @drek123: Das zeer spijtig. Het was echt onwerkelijk mooi om te zien allemaal.

@ Realsteel: ik heb wel eens zitten denken, is er niet de mogelijkheid dat het dak bij de firewall rechts in beeld onder het prikkeldrad heeft gehoord?

Comment

• Deze dus:

Comment

• Nog een paar van Rob. Zo houden we het forum iig lekker op gang.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Zo heer Bot , flink bezig geweest .
                                Was je je aan 't vervelen ? Hihi !
                                Gelijk maar van start gaan .
                                Posting 510 : Die firewall is van een Chevrolet 1946-1948 , kan bij het dak horen maar dat is een grote gok
                                Post 511: de eerste is de Buick Super uit 1951 , de motorkap staat er naast.
                                Tweede foto : Detail van de Ford Consul MK1
                                en de derde is 1 van de 3 Simca Aronde 1300s op dat veld.

Posting 512 :
                                1 - Fiat 1100R en een spatbord van een Opel uit 1957.
                                2 - Studebaker 1956/ 1957 , leuk detail is het stuk motorkap van de Ford AA takelwagen links onder
                                3 - Nog maals de zelfde Simca Aronde als enkele fotos terug

Posting 513 :
                                1 - Een heel vroege Peugeot 403 uit 1955 , nog met pijlpinkers.
                                Eigenlijk best raar dat er op heel Châtillon maar 1 403 stond !
                                2 - Een Taunus P4 , daar stonden er ooit 5 op dit veld , en nog eens 3 in het bos.
                                3 - Nogmaals de 403

Posting 514.
                                1 - Het restant van een Borgward Isabella stationcar
                                2 - En een iets nieuwer model Isabella sedan.
                                3 - Als laatste een C Rekord

Comment

• Ja gek eigenlijk dat er maar zo weinig 403's stonden. Andere types stonden er immers genoeg

Comment

• Verder met de foto's van Rob. Ik vind het altijd erg leek om naar al die details overal te kijken zoals de losse plaat delen en zo. Erg veel zie je eigenlijk pas op de foto's terwijl je al lang thuis bent. En dan denk je soms: hoe heb ik het kunnen missen!

Comment

• de oplettende kijker weet sinds de vorige 3 foto's ook meteen waar mijn wielcover van de Traction heeft gestaan toen ik hem achter liet voor hij "ontvreemd" werd, en later op miraculeuze wijze toch weer bij mij terecht kwam.

Meer foto's van de ford van eerdere foto's

De "netelige" situatie in en om het beestje

Neus in de herhaling zodat alles even bij elkaar staat

Comment

• En binnen in bij achter bank

Comment

• En we rennen even een stukje verder door de velden en we zingen....... IF YOU GOU DOWN TO THE WOODS TODAY, BE SHURE OF A BIG SURPRISE!

Last edited by ; 25/02/2013, 21:53. Reden: afbeelding weggevallen

Comment

Working...
                                          X