Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bijna toevallig dat de fotos van post # 497 en 500 op bijna de zelfde plaats zijn gemaakt.
Bij de Renault Fregate die middenin stond vlakbij die omgevallen boom.
En op foto 501 hierboven zie je nog enkele delen van de Ford sedan uit 1946.
Was deze gedemonteerd met dynamiet ?
En we zijn hier nog steeds benieuwd of Jan Vellinga en Ovlov al iets van oude fotos hebben gevonden .
We zien ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag .
Nog wat aanvullende info op de Arcopics hierboven .
504 foto 1 : ik zie het kofferdeksel van de witte Nash liggen , maar dat stuk dak ... geen idee !
Foto 2 : ook hier is het chassis van de Buick 1946/1948 goed te zien.
505 Foto 1 : Ha de voorkant van de Ford Customline 6 cilinder uit 1955
foto 3 : Ja , da's inderdaad het dashboard van de Chevrolet Bel Air uit 53 die daar vlakbij stond.
Ja dat dak heb ik ook uitgebreid bekeken. Maar weinig aan kunnen ontdekken. Maar er heeft natuurl;ijk een megaberg plaatwerk daar gelegen (zie onder andere het bonkers filmpje)
@drek123: Das zeer spijtig. Het was echt onwerkelijk mooi om te zien allemaal.
@ Realsteel: ik heb wel eens zitten denken, is er niet de mogelijkheid dat het dak bij de firewall rechts in beeld onder het prikkeldrad heeft gehoord?
Zo heer Bot , flink bezig geweest .
Was je je aan 't vervelen ? Hihi !
Gelijk maar van start gaan .
Posting 510 : Die firewall is van een Chevrolet 1946-1948 , kan bij het dak horen maar dat is een grote gok
Post 511: de eerste is de Buick Super uit 1951 , de motorkap staat er naast.
Tweede foto : Detail van de Ford Consul MK1
en de derde is 1 van de 3 Simca Aronde 1300s op dat veld.
Posting 512 :
1 - Fiat 1100R en een spatbord van een Opel uit 1957.
2 - Studebaker 1956/ 1957 , leuk detail is het stuk motorkap van de Ford AA takelwagen links onder
3 - Nog maals de zelfde Simca Aronde als enkele fotos terug
Posting 513 :
1 - Een heel vroege Peugeot 403 uit 1955 , nog met pijlpinkers.
Eigenlijk best raar dat er op heel Châtillon maar 1 403 stond !
2 - Een Taunus P4 , daar stonden er ooit 5 op dit veld , en nog eens 3 in het bos.
3 - Nogmaals de 403
Posting 514.
1 - Het restant van een Borgward Isabella stationcar
2 - En een iets nieuwer model Isabella sedan.
3 - Als laatste een C Rekord
Verder met de foto's van Rob. Ik vind het altijd erg leek om naar al die details overal te kijken zoals de losse plaat delen en zo. Erg veel zie je eigenlijk pas op de foto's terwijl je al lang thuis bent. En dan denk je soms: hoe heb ik het kunnen missen!
de oplettende kijker weet sinds de vorige 3 foto's ook meteen waar mijn wielcover van de Traction heeft gestaan toen ik hem achter liet voor hij "ontvreemd" werd, en later op miraculeuze wijze toch weer bij mij terecht kwam.
Meer foto's van de ford van eerdere foto's
De "netelige" situatie in en om het beestje
Neus in de herhaling zodat alles even bij elkaar staat
Comment