Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vorige post zijn als ik me niet vergis 2foto's van de Peugeot 404 en ene van de Ford consul wit restanten. Nog een paar uit het album van Rob. Dan hebben we alle foto's wel gehad die interessant kunnen zijn. De rest zijn "die heeft iedereen foto's"
Mooie serie fotos Arco .
Ik zal er eens wat extra info bijgeven voor de lezers .
Post 517 :
1 - Ford Taunus 12M P4 , er stonden er 5 van op dit veld (tot ongeveer 2006 stond er ook nog een groene)en verder deze lichtblauwe , twee witte en een rode coupé
2+3 - Mercury uit 1955 en een Taunus P6
Post 520 :
1 - Vanaf links : Opel Rekord C - Morris Minor (achter de boom)- Chevrolet Styleline 49/50 en Oldsmobile 88 Deluxe 1951
2 - Achterkant van de Panhard Dyna.
3 - Opel Rekord C vol met lege olieblikken , hoeveel zijn er meegegaan als souvenirs ?
Post 521 :
1 - Citroen Ami 6 break
2 - Oldsmobile 1955
3 - Chevrolet Styleline 1949
Post 522
1 - Grill / Calandre van een Buick
2 - Ford Taunus wereldbol 1952/55
3 - Wiel van een Chevrolet 30er jaren
Post 525 :
1 - Leuning van een achterbank (of USA Voorbank ) , ge ziet 'm ook op post 526 nr. 2
2 -Chevrolet Styleline 1951/52
3 - Audi 60 serie 2
526 :
1+2 - De resten van de groene Peugeot 404
3 - Vooras van de witte Ford Zephyr die daar ooit stond.
Yep , die foto's heb ik gisteren ook zitten bekijken.
Er zit daar ook ergens een link naar de fotosite van die Fransman met ongeveer 100 fotos uit 2005.
Misschien kan Arco een linkje hiernaartoe plaatsen , aangezien ik daar zelf te onhandig met computers voor ben .
Comment