Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chatillon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Even deze mooie stukjes historie van Hennie naam geven
      580 - 1- Pontiac Hardtop Coupe 1952 in het Bos
      2 - In de kuil : Chrysler 1946/1948 - Plymouth Belvedere cabriolet 1954 - Pontiac Pathfinder six 1957 - Ford Capri MK1 1300 - En een Traction Avant 1946 / 1952
      3 Buick Super 1949 bos

Post 581
      1 - Humber Hawk MK5 in het bos
      2 - Buick Roadmaster 1949 ook in het bos

Comment

• bedankt jack

Comment

• kijk nou wat jack heeft gevonden in een winkeltje

Comment

• Hallo Jan & Jack

Jullie zijn goed bezig !
            Bij mij druk, druk en weinig tijd. Ik zal later dit jaar wat spullen verzamelen die weg mogen (uiteraard uit Chatillion)

Groeten Hennie

Comment

• Harstikke tof Hennie

Als het uit Chatillon is gekomen zijn we met alles blij , of het nu groot of klein is

Comment

• gister middag een bezoek gehad van gangstertje met vrouw en kind
                het was heel gezellig
                en hij had een item voor het museum mee gebracht
                de motorkap van de simca aronde van het boerderij veld
                hartelijk dank hiervoor

Comment

• om even te laten zien dat we niet stilzitten
                  hier een foto
                  rara waar is deze genomen ????

Comment

• Is dat niet het veld schuin tegen over de kuil van boven af gezien? De doorgaande weg waar de kuil en de garage aan stonden zou dan ver op de achtergrond liggen (gokje he)

Ow en gaaf die motorkap. Ik ben mijn wachtwoorden kwijt geweest dus kon even niet eerder reageren. Wat een ellende was dat met die overleden pc zeg!

Comment

• mooi gegokt aco
                      maar dit is het niet

Comment

• hier een hint

Comment

• weer een paar hennie foto's 1991
                          moooooooooi

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                              mooi gegokt aco
                              maar dit is het niet
                              Hmm, dus een andere lokatie. Bij het huis van Contant was meen ik kleiner. Is het DE illustere plaats. Ik weet enkel nog 2 plekken die mogelijk zijn uit de verhalen waarin ook veel waarheden zaten. Net zoals ik in het begin al over de andere plek die ik net noemde werd gesproken en over bijvoorbeeld de studebaker pickup en unic op het boerderijveld. Want nog steeds staat het feit dat men toen zei dat er 7 plekken waren. Al hebben we het nog niet kunnen aantonen. Maar het komt steeds dichter in de buurt van waarheid in de loop van de afgelopen jaren.
                              Last edited by ; 25/11/2013, 20:58.

Comment

• Of heeft de andere kant van het bo TOCH volgelegen? Aangezien ik daar ook dingen tegen kwam zoals de oudere velg van de chevy uit de jaren 20 en chasis delen etc.

Comment

• het is veld 5/noord

Comment

• Veld 5, dus niet het veld waar de tractionbumper uit de grond stak? Want die bedoelde ik namelijk. Het gaat goed zeg. Nog een en dan gaan de verhalen van uit de oudheid toch nog kloppen. Want dat is wat ik in het begin toch al zei dat er een hardnekkig gerucht de ronde deed toen dat er ooit 7 waren. Vermoedelijk heeft men het huis van Fernand nooit mee gerekend. Dat begreep ik iig er van. Anders zouden we er al zijn Het is van de zelfde roddels/geruchten waar van de studebaker pickup ook genoemd werd. En waar ik toen die unic velg ook van kreeg. Van die mensen dus. En die anderen uit de tijd dat ik nog zocht naar Chatillon.
                                    Last edited by ; 25/11/2013, 21:00.

Comment

• De oude foto is gemaakt tussen 1968 en 1970 .
                                      Dit veld is aan de overkant van de weg bij het bos en is eigendom van de kerk .
                                      De meeste van deze autos zijn later verhuisd naar het bos .
                                      Het bos is dus tussen 68 en 70 in gebruik genomen en is dus veel jonger dan we aanvankelijk dachten.

Comment

• bizar he! Die foto van de minors moet dan wel van het echt heel prille bos zijn.

Comment

• Die oude foto met die Minors is uit 1976 (voor zover we weten )
                                          Dus dan was het bos toch al zo,n 6 tot 8 jaar oud.

Comment

Working...
                                          X