Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chatillon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• chatillon haalde enkele dagen geleden hln

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
      we zitten niet stil
      Helemaal goed!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
        er zijn er ook meer
        maar ik werd verzocht ze niet te posten
        ze hangen wel in het museum en komen in het boek

jan
        Ik kan echt niet wachten op jullie boek. Staat iig al op min verlanglijstje voor het jaar....... (naderhand in te vullen, al het eenmaal uitgebracht is)

Comment

• ik vind het erg dat chatillon nog steeds in het nieuws is
          dit trekt mensen aan die er naar toe gaan en daar niets aan treffen
          waardoor ze wat ze vinden slopen en kapot maken
          we zijn er vorige maand geweest en alle ruiten die er in het loodsje lagen kapot geslagen waren
          dit vinden wij verschrikkelijk
          WAAROM moet dit
          er is daar niets meer voor urbex expolers

wacht tot het boek uitkomt daarin staat alles wat betreft de history van chatillon met mooie foto's

sorry maar ik moest dit even kwijt

Comment

• Ja die vernielingen zijn echt onbegrijpelijk. Het heeft geen enkele meer waarde en vernield alleen ANDERMANS eigendom.

Comment

• het wordt steeds spannender wat betreft het boek
              het verhaal is al naar de uitgever en moet nog goed gekeurd worden door jack en mij en bernard
              in januari komt de uitgever weer naar het museum om foto's te maken van onderdelen en canada related items
              voor in het boek
              we hebben van een heleboel mensen toestemming om foto's te plaatsen
              zoals het er nu uitziet wordt het een boek met ongeveer 160 pagina's en zo'n 400 foto's
              we verwachten dat het ongeveer sept 2015 klaar is
              dus nog even afwachten

Comment

• DAT is nou eens goed nieuws zeg!

Comment

• Ik kan niet wachten tot het boek klaar is Groeten, Jan Vellinga.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vellinga Bekijk Berichten
                    Ik kan niet wachten tot het boek klaar is Groeten, Jan Vellinga.
                    Ben ook zeer benieuwd, Hennie

Comment

• Hallo, is iedereen in slaap gevallen of zo? Hoe is het verder met het boek, Groeten, jan Vellinga.

Comment

• Nog even geduld. Er wordt hard gewerkt aan het boek .

Comment

• Succes met het boek, ik ben zeer benieuwd, groeten, Jan Vellinga

Comment

• we kunnen nu met zekerheid zeggen dat het boek april 2017 klaar zal zijn
                            het was veel onderzoek en zoekwerk maar het wordt zeker de moeite waard

Comment

• Ik heb dit topic niet gevolgd. Maar ik hoop dat jij het niet geschreven hebt, want jouw schrijfwijze is precies niet de beste :-D
                              Er worden toch hoofdletters en leestekens gebruikt in dat boek ?

Comment

• Reserveer maar vast een exemplaar voor mij a.u.b.

Comment

• Now for sale:
                                  A book about the famous junkyard in Chatillon, Belgium.
                                  200 pages telling the full story of the site in text and photos from the 1920's until the clearance of the yard in 2010.
                                  Go to the site for information about the book and how to order.

Nu te koop:
                                  Een boek over het beroemde autokerkhof in Chatillon, Belgie.
                                  De 200 pagina's vertellen het volledige verhaal dat begint in de twintiger jaren en eindigt met de ruiming in 2010. De geschiedenis van deze indrukwekkende plaats wordt verteld doormiddel van tekst en vele foto's.
                                  Ga naar de site voor meer informatie en hoe te bestellen.
                                  Chatillonbook.com

Comment

• 40 € - bzw. 55 nach Deutschland - sind für dieses Buch eine Menge Geld. Es ist ja auch kein riesiger schwerer Foliant, den man da in den Händen hält.
                                    Für meinen Geschmack sind die europäischen Autos etwas zu sehr vernachlässigt worden; sie führen in diesem Buch eher ein Dasein im Schatten.
                                    Trotzdem bereue ich den Kauf nicht im geringsten. Vor allem finde ich es interessant zu sehen, wie sich die Fahrzeuge im Laufe der Jahre und Jahrzehnte verändert haben.
                                    Diese "Schritt für Schritt"-Fotografien von 1975 bis 2010 zeigen sehr deutlich, wie die Natur langsam, aber unausweichlich über das Werk des Menschen siegt.
                                    Mein Rat: Kaufen!

Comment

Working...
                                    X