Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Horloge lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenNet deze nog besteld op 1dayfly, vond het wel ne mooie en nog Italiaanse auto-gerelateerd ook...
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenEuh, niet echt, 59 euro + verzendkosten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenDat is een mooie! Veel voor betaald zeker?Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenEuh, niet echt, 59 euro + verzendkosten...Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
En ze zijn nog te koop
Heb zelf ook een andere Detomaso, via een eBay veiling voor een zeer lage prijs gewonnen.
Zijn te vinden met Seiko en Citizen "internals" dus niet heel slecht voor dat geld.1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk BerichtenStaat in zijn originele post maar vergeef het je vanwege het browsen op een telefoon
http://www.1dayfly.com/be/nl/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenGe mocht er voor mij dan ook 1 besteld hebben ze :p
Verstuurd van mijn GT-I9001 met TapatalkOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Ik ben ook deze aan het overwegen (aangezien het hier nog altijd een autoforum is):
Iemand ervaring?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk BerichtenIk ben ook deze aan het overwegen (aangezien het hier nog altijd een autoforum is):
Iemand ervaring?
De dingen zijn Made in Germany, en afgaande op de detail foto's lijkt het alleszins geen brol. Die horlgoes beginnen vanaf een 200 EUR, maar is dan met quartz binnenwerk. Neem het mechanische alternatief en tik de opties aan, en je zit snel aan +700 EUR. Geheel in de traditie van duitse auto's dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenIk heb deze:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenNatuurlijk maar ik vind ook dat je als 29 jarige niet met een Breitling moet rondlopen. Schreeuwt wat teveel 'look at me now' uit. Liever iets klein dan afgaan tegenover oudere mensen. Toont ook respect naar mijn klanten toe terwijl ze maar al te goed weten dat ik er een kan kopen mocht ik willen. Ge moet hun ego strelen hesigpic
Comment
Comment