Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Horloge lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
    Deze net besteld. Het zijn geen topmerken voor topprijzen maar ach die tijd komt nog (pun intended).
    En zo omzeil je het 3 afbeeldingen limiet

Knap!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• inderdaad knap !

Gisterenavond nog gauw mijn oude Rodania hersteld, is nu ook weer ok (jawel, n Rodania : niet echt hip maar ding is ook al 12 jaar oud !)

Ik zou zeggen : 'k heb graag veel horloges, dan heb ik ook veel tijd

Comment

• Net deze nog besteld op 1dayfly, vond het wel ne mooie en nog Italiaanse auto-gerelateerd ook...
        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
          Net deze nog besteld op 1dayfly, vond het wel ne mooie en nog Italiaanse auto-gerelateerd ook...
          Dat is een mooie! Veel voor betaald zeker?

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Euh, niet echt, 59 euro + verzendkosten...
            Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
              Euh, niet echt, 59 euro + verzendkosten...
              Echt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                Dat is een mooie! Veel voor betaald zeker?
                Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                Euh, niet echt, 59 euro + verzendkosten...
                rofl²
                Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Ge mocht er voor mij dan ook 1 besteld hebben ze :p

Comment

• En ze zijn nog te koop
                    Heb zelf ook een andere Detomaso, via een eBay veiling voor een zeer lage prijs gewonnen.
                    Zijn te vinden met Seiko en Citizen "internals" dus niet heel slecht voor dat geld.
                    1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                    2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                    2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Waarda? :p

Comment

• Staat in zijn originele post maar vergeef het je vanwege het browsen op een telefoon
                        Ontvang de nieuwste kortingsbonnen en aanbiedingen voor je online winkelen.
                        1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                        2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                        2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
                          Staat in zijn originele post maar vergeef het je vanwege het browsen op een telefoon
                          http://www.1dayfly.com/be/nl/
                          Dank je. Ja stom van me om daar over te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                            Ge mocht er voor mij dan ook 1 besteld hebben ze :p

Ok, done :-) gaat supergoed passen bij de carbon stickertjoening van uwe V50! Geeft uw adres eens, dan stuur ik hem door.

Comment

• die "promo-prijs" is nog zo promo niet, blijkbaar gaan die courant rond de 60 EUR, maar ik vind het wel een mooi horloge voor dat geld !

Comment

• Die Parnis modellen zijn ook niet zo duur. Ik had ze althans duurder ingeschat

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Ik ben ook deze aan het overwegen (aangezien het hier nog altijd een autoforum is):

Iemand ervaring?

Comment

• Die Parnis zijn Panerai "hommages".
                                    Maar aangezien Panerai me niks zegt, geldt dat a fortiori voor Parnis.
                                    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
                                      Ik ben ook deze aan het overwegen (aangezien het hier nog altijd een autoforum is):

Iemand ervaring?
                                      Da's wel zeeer cool. Het enige nadeel, vind ik dan, is dat het toch wel moeilijker is om defig de tijd af te lezen. Voor een horloge vind ik dat nog altijd een vrij elementaire feature.

De dingen zijn Made in Germany, en afgaande op de detail foto's lijkt het alleszins geen brol. Die horlgoes beginnen vanaf een 200 EUR, maar is dan met quartz binnenwerk. Neem het mechanische alternatief en tik de opties aan, en je zit snel aan +700 EUR. Geheel in de traditie van duitse auto's dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                                        Ik heb deze:

Tevreden over Diesel? Ik heb al niets als problemen gehad met een nieuw aangekocht horloge. Geeft altijd het foute uur aan na een tijdje....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                                          Natuurlijk maar ik vind ook dat je als 29 jarige niet met een Breitling moet rondlopen. Schreeuwt wat teveel 'look at me now' uit. Liever iets klein dan afgaan tegenover oudere mensen. Toont ook respect naar mijn klanten toe terwijl ze maar al te goed weten dat ik er een kan kopen mocht ik willen. Ge moet hun ego strelen he
                                          Klopt volledig... Vandaar dar ik een Hamilton gekocht heb en geen Tag of.... Hier steekt ook een valjoux 7750 in en valt in de verste verte bij de niet-kenners niet op als "duurder" horloge.
                                          sigpic

Comment

Working...
                                          X