Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Horloge lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
    Die Parnis zijn Panerai "hommages".
    Maar aangezien Panerai me niks zegt, geldt dat a fortiori voor Parnis.
    Ik dacht dat Parnis ook replica's van andere merken maakte, maar kan het niet onmiddellijk checken.

Sent from my gun metal colored smart mobile device.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ja is een soort verzamelnaam van allerlei horloges.
      1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
      2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
      2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Ik heb een paar Nautica's, Festina/Lotus/Rodania horloges, niet echt de luxemodellen. Hieronder de NMX62, nogal robuust rond de pols, maar kan denk ik een tank over rijden.

Zou me graag een knappe Panerai, Audemars Piquet aanschaffen, maar voorlopig nog buiten budget.

IMG-20121012-00114.jpg
        Last edited by canakris; 12/10/2012, 09:26. Reden: info

Comment

• Na het kopen van die horloge kon hij zich nog maar een Skoda veroorloven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            Na het kopen van die horloge kon hij zich nog maar een Skoda veroorloven.
            Amai ik lach mij kapot...
            (NOT!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk Berichten
              Mijn nieuwe Hamilton X-Patrol (was de eerste in België). Doorontwikkeling Valjoux 7750 met 60 uur gangreserve. Gekocht op staal en erna op leder gezet. Kan ik afwisselen bij warmer weer. Is mijn dagelijkse horloge, iets hoger prijsklasse.

Wat draag jij dan wel als niet dagelijks horloge? :p
              Als ik het goed heb dan kost een Hamilton rap rond en over de 1000EUR.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vince522 Bekijk Berichten
                Wat draag jij dan wel als niet dagelijks horloge? :p
                Als ik het goed heb dan kost een Hamilton rap rond en over de 1000EUR.
                Die Hamilton dus. Lezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
                  Die Hamilton dus. Lezen
                  Het blijft moeilijk...
                  Hij vraagt wat hij dan draagt, NIET dagelijks, dus op zon-en feestdagen, want dan ligt de Hamilton in de schuif.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
                    Die Hamilton dus. Lezen
                    ..of begrijpend lezen?

Comment

• Aiii, the joke's on me!
                      Al moet ik erbij vermelden dat als "Nederlander" het "dan wel", gevolgd door "niet", mijn niet zo bekend is.
                      Last edited by Bwlian; 12/10/2012, 14:47.

Comment

• mijn gemodde Seiko FFF is toegekomen

Eenvoudig horloge, prijs/kwaliteit zeer goed !

Dit horloge is een speciale versie, namelijk een gemodde Seiko van de 'Fathoms' reeks : een nieuwe wijzerplaat & saffierglas als hommage aan de wereldberoemde (doch onbetaalbare) Blancpain Fifty Fathoms.

Het initiatief hiervoor kwam vanwege WatchUSeek forum, beperkt tot 100 stuks, mod uitgevoerd door Rob van Monsterwacthes.

Hier een voorbeeldfoto, ik heb eentje met stalen band, echte foto's volgen later (moet eens m'n 'collectie' fotograferen )

Last edited by ; 17/10/2012, 15:51.

Comment

• persoonlijk niet echt een fan van de look van bovenstaand horloge, langs de andere kant wist ik niet dat je een horloge kon "modden"... Benieuwd naar uw collectie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeNiuS Bekijk Berichten
                            persoonlijk niet echt een fan van de look van bovenstaand horloge, langs de andere kant wist ik niet dat je een horloge kon "modden"... Benieuwd naar uw collectie!
                            Ook niet geheel mijn ding. Feit is wel dat Monsterwatches.nl een goeie website is om iets te bestellen. Die kerel is er echt mee bezig en doet veel modificaties: zandstralen, mineraalglas vervangen door safierglas e.d. Wat ik me wel afvraag: zijn die horloges nog even waterdicht na al die mods? Waterdicht op zich natuurlijk wel, maar of dat nog evenveel is als tevoren?
                            Heb zelf ook al besteld op die site trouwens. Zeer tevreden over.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik neem aan dat de man op de hoogte is van de correcte technieken om de gemodde horloges terug waterdicht te maken.

Al zou dat voor mij geen enkel probleem zijn : ik draag NOOIT een horloge wanneer ik in aanraking kan komen met water.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Na het kopen van die horloge kon hij zich nog maar een Skoda veroorloven.
                                Met een Skoda kan je je wel verplaatsen, boodschappen doen, op vakantie gaan, ... Wat kan je met een horloge nog doen behalve weten hoe laat het is?

Comment

• Mijn horloge loopt de laatste dagen achter. Is er hier iemand die weet of dit door een lege batterij komt of eerder door een ander euvel? Alvast bedankt.

Comment

• Bzguy's status als liefhebber is hierbij bevestigd Gaaf project en top shop inderdaad.

jakkewibis: iets meer info over het type horloge?

Comment

• Tissot PRS200 geloof ik, heb het momenteel niet aan, gezien het achter loopt.

Edit: Gechecked op Google, het klopt.
                                      Last edited by ; 17/10/2012, 17:04.

Comment

• Euh tsjah hoe lang heb je hem al? Rond de 2 jaar zou ik gewoon een andere batterij proberen.
                                        Onderaan de handleiding nog wat info over onderhoud: http://support.tissot.ch/usersmanual/143-en.pdf

Comment

• Mijn horloge hebt ik sinds een jaar of 7 denk ik. Er is ongeveer slechts 6 maanden geleden een nieuwe batterij in gestoken. Alleszins bedankt voor je antwoord.

Comment

Working...
                                          X