Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Horloge lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bikerrik Bekijk Berichten
    Koop hier in Belgie en ga voor de titanium versie. Zeer degelijk uurwerk.
    ik wil de BE economie zo weinig mogelijk ondersteunen na al die belastingsverhogingen, mijn geld krijgen ze niet
    voorkeur gaat naar de metalen versie ook, het contrast met het rood staat mij wel aan
    Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Eventjes een foto van de mooiste horloges uit mijn 'collectie' :

Van links naar rechts, boven naar onder :

- Cargolux automaat
      - Invicta Diver automaat
      - Raymond Weil Tango Quartz
      - Seiko Fifty Fve Fathoms WUS mod automaat
      - Rolex Milgauss automaat
      - Breitling Chronomat quartz
      - Tissot Seastar 1000 automaat
      - Tag Heuer 964-013 quartz

Comment

• Waarom niet in een watchwinder ? ALs je zoveel automaten hebt is dat toch handig ?

Comment

• Inderdaad, bedoeling is om dat aan te schaffen, ben er echter nog niet uit welk soort systeem (uitbreidbaar of niet)

Comment

• Toevallig iemand kennis over het merk Lemania? Het is er eentje van mijn grootvader geweest.
            Het is een automaat (denk ik) want het 'deksel' achteraan kan losgedraaid worden en dan zie
            je een gewicht die losjes kan ronddraaien op het klokmechanisme. Zou wel leuk zijn om daar wat info
            over te vinden, het horloge ligt al een tijdje mysterieus te lonken naar me :p

Comment

• het merk ken ik niet, maar wat je beschrijft is het mechanisme van een automaat : het gewicht draait rond en laadt ahw het mechanisme op.

probeer zelf maar : aandoen, wat rondlopen of met je arm bewegen en de klok loopt !

Comment

• Mooie Milgauss!
                2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                  Eventjes een foto van de mooiste horloges uit mijn 'collectie' :
                  - Invicta Diver automaat
                  mijn favo
                  Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• vandaag mijn Steinhart Ocean One Vintage Red ontvangen.....nu alleen nog het bandje laten verkleinen......eerste indruk.....wat een mooi en goed afgewerkt horloge voor de prijs die ge betaald.

a9e638802fe411e2a15422000a9f19a4_7.jpg

Comment

• Heeft iemand ervaring met het merk Zeppelin?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door twintop Bekijk Berichten
                        vandaag mijn Steinhart Ocean One Vintage Red ontvangen.....nu alleen nog het bandje laten verkleinen......eerste indruk.....wat een mooi en goed afgewerkt horloge voor de prijs die ge betaald.

[ATTACH=CONFIG]93466[/ATTACH]
                        Is idd een leuk horloge. Zou ik ook nog wel eens durven kopen, maar niet direct.
                        Mijn laatste aankoop was trouwens ook een Steinhart (Nav B). Heel degelijke horloges voor een mooie prijs.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Deze staat bij mij hoog op het verlanglijstje:

http://www.steinhartwatches.de/en/Nav-B-Chrono-II-black-DLC,458.html

Zal pas voor binnen enkele jaren zijn, maar een beetje dromen mag toch.

Comment

• de gewone Nav-B staat op mijn verlanglijstje, vind ik een prachthorloge. Zou hem wel het liefst op een canvasbandje hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door twintop Bekijk Berichten
                              de gewone Nav-B staat op mijn verlanglijstje, vind ik een prachthorloge. Zou hem wel het liefst op een canvasbandje hebben.

http://www.steinhartwatches.de/de/Na...aufzug,13.html
                              De Nav-B heb ik maar dan wel in 44mm. Ik heb het met een lichtbruine band (foto's staan hier al ergens). Is idd een pracht horloge. Super tevreden van en ook al super veel complimentjes over gekregen.
                              Die chronograaf zou ik ook heel erg graag hebben. Maar dat is nu nog niet aan de orde.

Comment

• kent er iemand het merk Mathis Montabon?
                                mogelijk wordt deze aangekocht => type: Mathis Montabon Scaphandrier GMT Automatic - prijs: rond de 1500 Euro

graag jullie mening / advies

2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                  kent er iemand het merk Mathis Montabon?
                                  mogelijk wordt deze aangekocht => type: Mathis Montabon Scaphandrier GMT Automatic - prijs: rond de 1500 Euro

Nog nooit van dit merk gehoord, dus over degelijkheid kan ik niets zeggen.
                                  Qua looks is dit horloge echter niet mijn ding, ik vind het veel te chaotisch.

Ik dien evenwel op te merken dat de MSRP van 1500€ absurd hoog is, en louter dient om op bepaalde sites (zoals watch2day) gigantische "kortingen" te kunnen geven. Surprise, surprise, op de eerder genoemde site blijkt deze wonderwel te worden aangeboden voor nog geen 240€ (link).
                                  Persoonlijk heb ik mijn bedenkingen bij dergelijke praktijken, maar soit, het staat ieder vrij om te betalen wat men wil betalen.
                                  Last edited by ; 18/11/2012, 11:32.

Comment

• Zo een horloge op het internet kopen is toch zeer moeilijk. Je hebt ze nog nooit gezien en de maten kunnen ook tegen vallen. Voor mij mischien nog wat meer omdat ik dit mijn eerste horloge gaat zijn, ik heb wel al naar andere mensen hun horloge gekeken en gemeten. Maar het blijft toch moeilijk.

Comment

• Heb ondertussen ook al verscheidene internetsites afgeschuimd op zoek naar meer info aangaande bovenstaand horloge, echter zonder en of heel beperkte resultaat. Overal wordt een adviesprijs van 1500 Euro meegedeeld, enkel op watch2day wordt deze te koop aangeboden voor 240 Euro.

Daar ik een leek ben in de horlogewereld, stelde ik mij hierbij vragen (1500 <-> 240) en hoopte dat iemand hiermee ervaring had.
                                      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Ik heb ook al gekeken op Watch2Day. Het zijn niet echt de populairste modellen die ze daar verkopen natuurlijk.
                                        Voor zijn prijs zal dat (hopelijk) wel goed gerief zijn, maar 1500 € zou ik daar toch niet aan kunnen geven. Ik vind het ook qua looks niet echt geslaagd.
                                        Er is al veel over gezegd geweest, maar je kan ook altijd eens kijken op www.steinhartwatches.de. Niet helemaal origineel qua design, maar wel mooie en degelijke quasi-replica's. En je weet ook op voorhand dat het binnenwerk van deftige kwaliteit is.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                          kent er iemand het merk Mathis Montabon?

NIET kopen, tenzij voor 50 EUR ; overpriced Chinese brol met ridicuul hoge retail-prijs.

Laat je niet vangen door watch2day !

//edit : zoals Beta hierboven aanhaalt, koop jezelf vb een Steinhart : deglijk binnenwerk, mooi, solide, niet te duur ...
                                          Last edited by ; 18/11/2012, 15:16.

Comment

Working...
                                          X