Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Horloge lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
    NIET kopen, tenzij voor 50 EUR ; overpriced Chinese brol met ridicuul hoge retail-prijs.
    Hoe kom je erachter of het Chinese brol is?

Comment

• thanks voor de reacties! Ga deze aanbieding aan mij voorbij laten gaan
      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• om te beginnen zou ik al nooit een horloge van 1500 EUR kopen op internet waarvan je niet eens een referentie hebt. Overigens die steinharts kunnen wel tegen een stootje maar de binnenwerkjes zijn ook maar gewoon ETA (dus ze lopen wel wat voor of achter). Seiko5 biedt wel degelijke en goedkope automaten aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
          Hoe kom je erachter of het Chinese brol is?
          Door veel te lezen op horloge-fora (horlogeforum, WatchUSeek, Uhrforum etc)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VW.-001 Bekijk Berichten
            om te beginnen zou ik al nooit een horloge van 1500 EUR kopen op internet waarvan je niet eens een referentie hebt. Overigens die steinharts kunnen wel tegen een stootje maar de binnenwerkjes zijn ook maar gewoon ETA (dus ze lopen wel wat voor of achter). Seiko5 biedt wel degelijke en goedkope automaten aan.
            Wat Seiko betreft: ik heb mss gewoon pech, maar mijn Monster loopt toch ongeveer 15 sec per dag voor. Mijn Steinhart ongeveer 3-4 sec. Mss heb ik bij die Steinhart wat meer geluk gehad.
            Maar voorts: Seiko is idd ook een goeie optie.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Mijn Steinhart loopt 2-3 sec per dag achter. Valt goed mee vind ik.

Comment

Door veel te lezen op horloge-fora (horlogeforum, WatchUSeek, Uhrforum etc)
                Ik lees ook veel op horlogefora (WatchUSeek, rolexforum.nl, dezinvanluxe.nl), maar van dat merk heb ik nog nooit gehoord.
                2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Merci zal eens een kijkje nemen.

Comment

• wat 1500 kost kan nooit aan 250 verkocht worden, ever

if it looks 2 good to be true .. its a scam :p
                    Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• inderdaad !

Is gewoon overpriced, is niks waard.

Op kwaliteitshorloges krijg je in principe geen korting, dus ga NIET bij je juwelier zeuren op korting op de Breitling, Omega of Rolex

Die verkopen zichzelf ...

Comment

inderdaad !

Op kwaliteitshorloges krijg je in principe geen korting, dus ga NIET bij je juwelier zeuren op korting op de Breitling, Omega of Rolex

Ga eens naar Dubai , krijg je tot 15% korting op alles

Heb daar ook met een verkoper een leuk gesprek gehad over de verschillende merken. Voor hem ging er prijs/kwaliteits verhouding niets boven een Omega. Breitling en Rolex zijn van binnen uit gezien even complex en accuraat, al de rest is gewoon het merk.
                        Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

inderdaad !

Ik weet uit eigen ervaring dat je op dergelijke horloges wel korting krijgt hoor als je daarom vraagt...

Geen 15% ala Dubai... maar toch een behoorlijke korting. En neen, dit was niet via internet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                            Voor hem ging er prijs/kwaliteits verhouding niets boven een Omega. Breitling en Rolex zijn van binnen uit gezien even complex en accuraat, al de rest is gewoon het merk.
                            Mijn ervaring leert me dat Omega tegenwoordig behoorlijk prijzig is (al is het geen rommel uiteraard), en als ik mijn Breitling vergelijk met mijn Rolex, dan is er toch een serieus verschil (OK, ook in prijs is er verschil, maar we spreken over 'high end horloges' tout court), Breitling voelt soms zelf 'rammelig' aan vergeleken met Rolex !

Mijn voorkeur wat betreft kwaliteit : Rolex, gevolgd door Tissot, zeer goede prijs/kwaliteit = Seiko

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                              Ga eens naar Dubai , krijg je tot 15% korting op alles

Heb daar ook met een verkoper een leuk gesprek gehad over de verschillende merken. Voor hem ging er prijs/kwaliteits verhouding niets boven een Omega. Breitling en Rolex zijn van binnen uit gezien even complex en accuraat, al de rest is gewoon het merk.
                              Tax free kopen op de luchthaven.
                              Sent from my mobile phone.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Diplomatieke korting

Comment

• Interessant topic dit! Ben zelf van plan om binnenkort een degelijk horloge te kopen. Momenteel twijfel ik tussen deze 2:

Chopard Mille Miglia GMT chrono
                                  chopard-mille-miglia-gmt-chrono.jpg

Victorinox Alpnach power gauge limited edition

Victorinox-Alpnach-Power-Gauge-Limited-Edition-.jpg

Iemand ervaring met één van deze? Alvast bedankt.
                                  2009 Alfa Romeo 147

Comment

inderdaad !

Als je vraagt om cash te betalen, wordt er meestal een redelijke korting gegeven
                                    (alhoewel dit moeilijker en moeilijker wordt met de regel dat alles boven de ik dacht 4000€ niet meer cash mag)
                                    Last edited by Sinof; 19/11/2012, 20:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VW.-001 Bekijk Berichten
                                      om te beginnen zou ik al nooit een horloge van 1500 EUR kopen op internet waarvan je niet eens een referentie hebt. Overigens die steinharts kunnen wel tegen een stootje maar de binnenwerkjes zijn ook maar gewoon ETA (dus ze lopen wel wat voor of achter). Seiko5 biedt wel degelijke en goedkope automaten aan.
                                      Omega binnenwerkjes zijn in feite ook maar gewoon ETA. Zijn allesbehalve slechte binnenwerken! Maar zoals hierboven gezegd: Omega is een beetje overpriced op dit moment. Beter Rolex kopen voor dat geld of dat beetje verschil.

Comment

• De nieuwste Omega's hebben wel een in-house binnenwerk.
                                        En de planet ocean serie is echt wel knap.

Maar hun prijzen zijn zo fors gestegen dat ik ze niet ga kopen, voor iets meer heb je een Rolex.
                                        Zolang een stalen Omega de helft kostte van een stalen Rolex vond ik ze prijskwaliteit OK.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de.majoor Bekijk Berichten
                                          Interessant topic dit! Ben zelf van plan om binnenkort een degelijk horloge te kopen. Momenteel twijfel ik tussen deze 2:

Chopard Mille Miglia GMT chrono
                                          [ATTACH=CONFIG]93545[/ATTACH]

Victorinox Alpnach power gauge limited edition

[ATTACH=CONFIG]93546[/ATTACH]

Iemand ervaring met één van deze? Alvast bedankt.
                                          Chopard is een echt horlogemerk, Victorinox doet mij aan zakmessen denken.
                                          En een autoliefhebber kiest toch voor de Mille Miglia ?

Comment

Working...
                                          X