Oorspronkelijk geplaatst door bzguy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Horloge lovers
Collapse
X
-
om te beginnen zou ik al nooit een horloge van 1500 EUR kopen op internet waarvan je niet eens een referentie hebt. Overigens die steinharts kunnen wel tegen een stootje maar de binnenwerkjes zijn ook maar gewoon ETA (dus ze lopen wel wat voor of achter). Seiko5 biedt wel degelijke en goedkope automaten aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk BerichtenHoe kom je erachter of het Chinese brol is?(horlogeforum, WatchUSeek, Uhrforum etc)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW.-001 Bekijk Berichtenom te beginnen zou ik al nooit een horloge van 1500 EUR kopen op internet waarvan je niet eens een referentie hebt. Overigens die steinharts kunnen wel tegen een stootje maar de binnenwerkjes zijn ook maar gewoon ETA (dus ze lopen wel wat voor of achter). Seiko5 biedt wel degelijke en goedkope automaten aan.
Maar voorts: Seiko is idd ook een goeie optie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk BerichtenDoor veel te lezen op horloge-fora(horlogeforum, WatchUSeek, Uhrforum etc)
2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichteninderdaad !
Is gewoon overpriced, is niks waard.
Op kwaliteitshorloges krijg je in principe geen korting, dus ga NIET bij je juwelier zeuren op korting op de Breitling, Omega of Rolex
Die verkopen zichzelf ..., krijg je tot 15% korting op alles
Heb daar ook met een verkoper een leuk gesprek gehad over de verschillende merken. Voor hem ging er prijs/kwaliteits verhouding niets boven een Omega. Breitling en Rolex zijn van binnen uit gezien even complex en accuraat, al de rest is gewoon het merk.Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Op kwaliteitshorloges krijg je in principe geen korting, dus ga NIET bij je juwelier zeuren op korting op de Breitling, Omega of Rolex
Die verkopen zichzelf ...
Ik weet uit eigen ervaring dat je op dergelijke horloges wel korting krijgt hoor als je daarom vraagt...
Geen 15% ala Dubai... maar toch een behoorlijke korting. En neen, dit was niet via internet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenVoor hem ging er prijs/kwaliteits verhouding niets boven een Omega. Breitling en Rolex zijn van binnen uit gezien even complex en accuraat, al de rest is gewoon het merk.
Mijn voorkeur wat betreft kwaliteit : Rolex, gevolgd door Tissot, zeer goede prijs/kwaliteit = Seiko
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenGa eens naar Dubai, krijg je tot 15% korting op alles
Heb daar ook met een verkoper een leuk gesprek gehad over de verschillende merken. Voor hem ging er prijs/kwaliteits verhouding niets boven een Omega. Breitling en Rolex zijn van binnen uit gezien even complex en accuraat, al de rest is gewoon het merk.
Sent from my mobile phone.
Comment
-
Interessant topic dit! Ben zelf van plan om binnenkort een degelijk horloge te kopen. Momenteel twijfel ik tussen deze 2:
Chopard Mille Miglia GMT chrono
chopard-mille-miglia-gmt-chrono.jpg
Victorinox Alpnach power gauge limited edition
Victorinox-Alpnach-Power-Gauge-Limited-Edition-.jpg
Iemand ervaring met één van deze? Alvast bedankt.2009 Alfa Romeo 147
Comment
-
Die verkopen zichzelf ...
(alhoewel dit moeilijker en moeilijker wordt met de regel dat alles boven de ik dacht 4000€ niet meer cash mag)Last edited by Sinof; 19/11/2012, 20:37.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW.-001 Bekijk Berichtenom te beginnen zou ik al nooit een horloge van 1500 EUR kopen op internet waarvan je niet eens een referentie hebt. Overigens die steinharts kunnen wel tegen een stootje maar de binnenwerkjes zijn ook maar gewoon ETA (dus ze lopen wel wat voor of achter). Seiko5 biedt wel degelijke en goedkope automaten aan.
Comment
-
De nieuwste Omega's hebben wel een in-house binnenwerk.
En de planet ocean serie is echt wel knap.
Maar hun prijzen zijn zo fors gestegen dat ik ze niet ga kopen, voor iets meer heb je een Rolex.
Zolang een stalen Omega de helft kostte van een stalen Rolex vond ik ze prijskwaliteit OK.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de.majoor Bekijk BerichtenInteressant topic dit! Ben zelf van plan om binnenkort een degelijk horloge te kopen. Momenteel twijfel ik tussen deze 2:
Chopard Mille Miglia GMT chrono
[ATTACH=CONFIG]93545[/ATTACH]
Victorinox Alpnach power gauge limited edition
[ATTACH=CONFIG]93546[/ATTACH]
Iemand ervaring met één van deze? Alvast bedankt.
En een autoliefhebber kiest toch voor de Mille Miglia ?2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
Comment
Comment