Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Horloge lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk BerichtenTussen 3500 en 4500 heb je al een rolex. Als je kijkt wat een planet ocean tegenwoordig kost (en ik vind het een mooie klok), maar die prijzen zijn bijna 50% gestegen op enkele jaren tijd
Comment
-
Rolex is nog altijd duurder (een planet ocean zit nu toch rond de 3200€ en 6-7j geleden rond de 2300€), maar vind ik beter afgewerkt, heeft een binnenwerk om U tegen te zeggen en houdt misschien iets beter zijn waarde (alhoewel Omega ook gewild is).
Een submariner kan je voor 4500€-5000€ kopen. OK 1300€ verschil, maar naar mijn mening ook een andere klasse van uurwerk.
Maar niets mis met Omega. Moest die planet ocean voordeliger zijn, ik zou hem sneller overwegen. Nu geef ik liever wat meer uit.Last edited by Sinof; 19/11/2012, 22:44.
Comment
-
Ik heb thuis nog een oude Tissot Automatic Seamaster gevonden. Het is niet meer in zeer goede staat, wat krassen op het glas en ik denk zelfs wat cement aan de onderkant.
Maar ik vind het een mooi eenvoudig horloge, zou het een restauratie waard zijn? Ik kan straks wat foto's maken ;-)
En weet iemand wat zoiets ongeveer kost?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW.-001 Bekijk BerichtenDe 'nieuwe' subarminer 116610LN is echt wel een dijk van een duiker, zou mijn eerste keuze zijn. Enkel jammer dat er aan het rolex logo dikwijls een negatieve bijklank verbonden is. Ik twijfel er niet aan dat een omega seamster kwalitatief evengoed is.
Comment
-
Beetje aan het rondzien om een goedkope oversized horloge te kopen, mijn oog is gevallen op deze
WatchXL Watches, online watch store. Official watches dealer, many offers, worldwide shipping! Fast delivery, easy return. Shop your watch here.
Jammer dat het uitverkocht is, vind het best wel een oké ding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de.majoor Bekijk BerichtenInteressant topic dit! Ben zelf van plan om binnenkort een degelijk horloge te kopen. Momenteel twijfel ik tussen deze 2:
Chopard Mille Miglia GMT chrono
[ATTACH=CONFIG]93545[/ATTACH]
Victorinox Alpnach power gauge limited edition
[ATTACH=CONFIG]93546[/ATTACH]
Iemand ervaring met één van deze? Alvast bedankt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW.-001 Bekijk BerichtenEnkel jammer dat er aan het rolex logo dikwijls een negatieve bijklank verbonden is. Ik twijfel er niet aan dat een omega seamster kwalitatief evengoed is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk BerichtenTussen 3500 en 4500 heb je al een rolex. Als je kijkt wat een planet ocean tegenwoordig kost (en ik vind het een mooie klok), maar die prijzen zijn bijna 50% gestegen op enkele jaren tijd
Op zich totaal niks mis met Omega, maar naar de toekomst een pak minder waardevast.
Wat betreft Victorinox of Chopard : de Mille Miglia heeft de fantastische historie, ook behoorlijk waardevast, enkel jammer van de vrij standaard kalibers, maar tussen die 2 zou ik ZEKER de Chopard kiezen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk BerichtenAls je pakweg ruim 4k uitgeeft, dan koop je echt geen Omega maar een Rolex !
Op zich totaal niks mis met Omega, maar naar de toekomst een pak minder waardevast.
Wat betreft Victorinox of Chopard : de Mille Miglia heeft de fantastische historie, ook behoorlijk waardevast, enkel jammer van de vrij standaard kalibers, maar tussen die 2 zou ik ZEKER de Chopard kiezen !en geen Rolex.
just my 2 centsHier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Heb gisteren een IWC Portuguese cadeau gekregen. http://www.iwc.com/en/collection/portuguese/IW3714/
Heb op één dag zo'n 50 horloges rond mijn pols gehad in tien verschillende winkels, gaande van Eberhard tot Breytling en alles daartussen. Uiteindelijk bij bovenstaande uitgekomen in Brussel aan Conrad hotel. Zeer goede verkopers daar. Dit wordt ééntje voor het leven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenHeb gisteren een IWC Portuguese cadeau gekregen. http://www.iwc.com/en/collection/portuguese/IW3714/
Heb op één dag zo'n 50 horloges rond mijn pols gehad in tien verschillende winkels, gaande van Eberhard tot Breytling en alles daartussen. Uiteindelijk bij bovenstaande uitgekomen in Brussel aan Conrad hotel. Zeer goede verkopers daar. Dit wordt ééntje voor het leven.
Super uurwerk !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenHeb gisteren een IWC Portuguese cadeau gekregen. http://www.iwc.com/en/collection/portuguese/IW3714/
Comment
Comment