Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Horloge lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
    ja man.. zo hard boven budget
    Same here ;-)
    Ik ben op zoek naar een ander uurwerk. Het mag iets vrij eenvoudig zijn, moet geen chrono hebben maar ik wil wel dat het een degelijk, automatisch horloge is. Iets wat je voor "altijd" koopt.
    Budget <500€.....

Mag trouwens gerust 2e hands zijn ;-)

Comment

• Ik blijft erbij, Tissot

Vind ik het beste in zijn klasse.
      Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Aan iedereen, het is mijn verlovingscadeau Dus normaal gezien is dat ook niet echt mijn budget hoor... Maar ben er supercontent mee!

Ik heb een kleine pols en deze paste er perfect bij :

Last edited by ; 26/11/2012, 12:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
          Aan iedereen, het is mijn verlovingscadeau Dus normaal gezien is dat ook niet echt mijn budget hoor... Maar ben er supercontent mee!

1 vraag: heeft ze een zus?
          J/K

Magnifiek horloge, hopelijk heb je er geluk mee!

Comment

• Twee zussen, allebei al van't straat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
              ...koop je toch wat het beste uitkomt om kappot te dragen,
              Rolex (of Omega) draag je niet kapot. Die is/zijn er nog als jij al lang ergens anders bent (of nergens naargelang uw levensbeschouwing). Dus een erfstuk en dus beter Rolex.

Mijn eerste Rolex is 18 jaar oud en die is nog steeds als nieuw. Heb die de eerste 10 jaar continue gedragen inclusief bij het werken aan heel wat auto's, verbouwing woning, enz.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                Op kwaliteitshorloges krijg je in principe geen korting, dus ga NIET bij je juwelier zeuren op korting op de Breitling, Omega of Rolex

Die verkopen zichzelf ...
                Allemaal te koop met een nette korting en juweliers zijn het zeer gewoon om die te geven. Wel vragen natuurlijk.
                Bijna alle merken geven korting. Op sommige modellen krijg je geen korting zoals bv een Daytona. Maar dat is de uitzondering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                  Aan iedereen, het is mijn verlovingscadeau Dus normaal gezien is dat ook niet echt mijn budget hoor... Maar ben er supercontent mee!

Zeer mooi, proficiat !

Comment

• Prachtig! & proficiat met de trouw!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joris818 Bekijk Berichten
                      Same here ;-)
                      Ik ben op zoek naar een ander uurwerk. Het mag iets vrij eenvoudig zijn, moet geen chrono hebben maar ik wil wel dat het een degelijk, automatisch horloge is. Iets wat je voor "altijd" koopt.
                      Budget <500€.....

Een automatic van Tissot dan. Heeft ook een mooie doorkijkachterkant.
                      2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                      2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                      2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
                        Rolex is nog altijd duurder (een planet ocean zit nu toch rond de 3200€ en 6-7j geleden rond de 2300€), maar vind ik beter afgewerkt, heeft een binnenwerk om U tegen te zeggen en houdt misschien iets beter zijn waarde (alhoewel Omega ook gewild is).
                        Een submariner kan je voor 4500€-5000€ kopen. OK 1300€ verschil, maar naar mijn mening ook een andere klasse van uurwerk.
                        Maar niets mis met Omega. Moest die planet ocean voordeliger zijn, ik zou hem sneller overwegen. Nu geef ik liever wat meer uit.
                        De catalogusprijs van een nieuwe stalen Rolex submariner 116610LN ligt boven de 6000€, en korting geven ze niet (ooit eens geïnformeerd bij de AD's in Gent en Brugge). Hoe jij aan 4500-5000€ komt weet ik niet.
                        Een iets oudere Rolex submariner 16610 in goede staat bij een betrouwbare tweedehandsverkoper kost 4000-4500€. Een 5513 (25 jaar oude type van submariner) in goede staat kost ook 4000€, is populair bij vintageliefhebbers.
                        Maar ik geef je volledig gelijk dat Omega nu zo duur geworden is, dat je beter kan doorsparen en een Rolex kopen. De submariner is zowat een van de meest waardevaste horloges die je kan kopen.

Comment

• Mooie Portuguese chrono, debomma. Zelf heb ik een IWC Mark XVI van IWC, de Portuguese reeks was mij toch wat te duur.

Comment

• ik heb sedert een 2*tal jaar deze porsche design, heb ik hier nog niet zien passeren.

Niet geliefd bij horloge liefhebbers ?

http://www.chrono24.com/en/porschedesign/p6612-dashboard-titanium-chronograph-in-titanio-nero-aut--id2121763.htm?id=2121763&picnum=2&tab=pics
                            Last edited by Danny; 26/11/2012, 21:06.
                            BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                              De catalogusprijs van een nieuwe stalen Rolex submariner 116610LN ligt boven de 6000€, en korting geven ze niet (ooit eens geïnformeerd bij de AD's in Gent en Brugge). Hoe jij aan 4500-5000€ komt weet ik niet.
                              Een iets oudere Rolex submariner 16610 in goede staat bij een betrouwbare tweedehandsverkoper kost 4000-4500€. Een 5513 (25 jaar oude type van submariner) in goede staat kost ook 4000€, is populair bij vintageliefhebbers.
                              Maar ik geef je volledig gelijk dat Omega nu zo duur geworden is, dat je beter kan doorsparen en een Rolex kopen. De submariner is zowat een van de meest waardevaste horloges die je kan kopen.
                              Een rolex Submariner 114060M (zonder datum) zit op ongeveer 4600€ catalogusprijs. Vanaf er een complicatie bijkomt loopt de prijs op natuurlijk; maar het is mogelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joris818 Bekijk Berichten
                                Same here ;-)
                                Budget <500€.....

Zoals fblad aangeeft : zoek een tweedehands Tissot, prijs/kwaliteit zul je een zeer goede zaak doen, en zeer solide !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
                                  Een rolex Submariner 114060M (zonder datum) zit op ongeveer 4600€ catalogusprijs. Vanaf er een complicatie bijkomt loopt de prijs op natuurlijk; maar het is mogelijk.
                                  Heb hier de Rolex 2011 catalogus voor mijn neus : basisprijs Submariner 14060 M = 4935 EUR (in NL, in Belgie min 2 % duurder !)

Let wel : dit zijn prijzen van 2011, dus nu zeker al wat duurder ... maar zoals Charlesvdw aangeeft ZEER waardevast (zowat de bekendste Rolex).

Ik wil per se nog een Daytona ! Of een Pepsi Submariner

Comment

• Op www.acejewelers.com , een Amsterdamse juwelier die ook online verkoopt, vind je 54 nieuwe Tissot automatics onder de 500€.

Ook een handige website om van hun andere merken de prijzen te checken, deze zijn nagenoeg identiek aan de Belgische prijzen sedert de recente BTW-stijging in Nederland.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                                      Of een Pepsi Submariner
                                      Bedoel je geen GMT Pepsi ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk Berichten
                                        Allemaal te koop met een nette korting en juweliers zijn het zeer gewoon om die te geven. Wel vragen natuurlijk.
                                        Bijna alle merken geven korting. Op sommige modellen krijg je geen korting zoals bv een Daytona. Maar dat is de uitzondering.
                                        Ik heb mezelf eens bij verschillende juweliers op de wachtlijst voor een stalen daytona laten zetten. In Leuven heb ik dan na enkele maanden deze kunnen kopen en met een kleine korting. Na een paar maanden gedragen te hebben op het internet boven de catalogusprijs verkocht. Vroeger ging ik steeds naar de juwelier in Antwerpen aan het station (begin vestingstraat). Die gaf heel goede kortingen op rolex. Zoveel dat het soms de moeite was om er een rolex te kopen en direct met winst via het internet te verkopen. Of destijds de koopjeskrant met gratis zoekertjes nog. Vooral voor gouden modellen was hij gekend voor zijn lage prijzen. Maar ook Tensen in Antwerpen gaf vroeger snel 10% en meer op een rolex.

Comment

• @ 993S : idd, een GMT Pepsi

@ Ampire : leuk om weten ! Daytona staat zeer hoog op mijn lijstje (naast de Submariner en GMT Pepsi), maar echt 'goedkoop' is die helaas niet, vanaf zo'n 9000 EUR

Comment

Working...
                                          X