Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Horloge lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk Berichten
    Ik heb mezelf eens bij verschillende juweliers op de wachtlijst voor een stalen daytona laten zetten. In Leuven heb ik dan na enkele maanden deze kunnen kopen en met een kleine korting. Na een paar maanden gedragen te hebben op het internet boven de catalogusprijs verkocht.
    Was dat toen nog Vermeire ? Want daar kreeg je idd 'iets' op daytona maar die is nu al jaren met pensioen en ik ben zo goed als zeker dat George geen korting geeft. En ook op de rest van het gamma doet die niet veel. Dus ik vrees dat Daytona korting nu moeilijk vast te krijgen zal zijn. Om niet te zeggen onmogelijk.

Pas op, Daytona heeft veel van zijn hype verloren. Wachtlijsten zijn onbestaande en als je één wil heb je die direct. Of toch heel snel.
    En misschien is er toch wat koring te rapen door deze recente ontwikkeling.

En vermits we hier nu toch over kortingen bezig zijn. Er schreef iemand dat hij bij 2 Rolex dealers geweest was en geen korting had gekregen. Verkeerde juwelier he ;-)

Hans, als je een GMTII Pepsi 16710 wil kopen dan zou je kunnen uitzien naar de laatse serie.(Late Z en M serie) Die hebben het 3186 gangwerk dat ontwikkeld was voor het nieuwe model (116710 ceramic) maar dus bij een aantal in het oude model gebruikt. Sommigen vinden het onozel en de premium niet waard maar volgens mij wordt het (of is het al) een collectors item. En dus met de tijd zullen die alleen meer waard worden.
    Last edited by TT-911; 27/11/2012, 19:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joris818 Bekijk Berichten
      Same here ;-)
      Ik ben op zoek naar een ander uurwerk. Het mag iets vrij eenvoudig zijn, moet geen chrono hebben maar ik wil wel dat het een degelijk, automatisch horloge is. Iets wat je voor "altijd" koopt.
      Budget <500€.....

Mag trouwens gerust 2e hands zijn ;-)
      Ik heb hier wel wat liggen dat u zou kunnen bevallen en binnen uw budget. Als je interesse hebt stuur me dan een pm.
      Geen Tissot maar wel Zwitserse kwaliteit.

Comment

• Wat vinden jullie hier van ?

BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

• een automaat is altijd leuk !

Mooie tellers ook, vind het zeker geslaagd !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk Berichten
            Was dat toen nog Vermeire ? Want daar kreeg je idd 'iets' op daytona maar die is nu al jaren met pensioen en ik ben zo goed als zeker dat George geen korting geeft. En ook op de rest van het gamma doet die niet veel. Dus ik vrees dat Daytona korting nu moeilijk vast te krijgen zal zijn. Om niet te zeggen onmogelijk.
            Idd op het einde van de Bondtgenotenlaan en ondertussen al een dikke 10 jaar geleden denk ik. En pakweg 15-20 jaar geleden was het zelfs de moeite om naar Luxemburg-Stad te gaan. Als daguitstap er een taxvrije rolex aanschaffen Ik heb er sinds begin jaren '80 toch minstens een 150-tal gekocht en verkocht. Nooit met verlies maar altijd met winst. Maar de broer van mijn voormalige gebuur ging nog verder. Die had er wekelijks enkele andere rolexhorloges bij (maar had ook constant een andere porsche/mercedes/ferrari bij). Niet slecht om in een farmaceutisch fabriek in Heist o/d berg te werken en als gast van amper 30 jaar Bruutste rolex dat ik gezien heb was een gouden oyster met een presidentband, compleet bezet met diamanten. Wijzerplaat stond volgezet. Had toen al een waarde van een dikke 50.000 euro. Gast werkte daar zelfs mee in zijn tuin.

Comment

• Kun je op elk horloge een metalen bandje (na) laten plaatsen?
              Zo niet, hoe komt je erachter of het gaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                Aan iedereen, het is mijn verlovingscadeau Dus normaal gezien is dat ook niet echt mijn budget hoor... Maar ben er supercontent mee!

Ik heb een kleine pols en deze paste er perfect bij :

IWC Portuguese is een van mijn all-time favourites. Mooie keuze !

Klein detail maar vind het wel wat spijtig dat ze deze niet standaard met een ''Deployant'' bandje geleverd worden. Is een persoonlijke voorkeur omwille van de veiligheid en bandje gaat ook iets langer mee.

Comment

• prachtige uurwerken!
                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Is denk ik enkel de Portuguese Automatic 7 days die met deployant clasp geleverd wordt.
                    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk Berichten
                      Ik heb hier wel wat liggen dat u zou kunnen bevallen en binnen uw budget. Als je interesse hebt stuur me dan een pm.
                      Geen Tissot maar wel Zwitserse kwaliteit.
                      Oeeeee de welke?
                      Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                        Oeeeee de welke?
                        Ik wacht ook ongeduldig op een antwoord.
                        Net nog wat internet-research gedaan. Toch wel aangenaam verrast over A: Steinhart, en B: de prijs van een Seiko 5 !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Danny Bekijk Berichten
                          Wat vinden jullie hier van ?

Super knap !!!
                          Alleen al het detail van de BBS-velg-achtige-hamer ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                            inderdaad !

Is gewoon overpriced, is niks waard.

Op kwaliteitshorloges krijg je in principe geen korting, dus ga NIET bij je juwelier zeuren op korting op de Breitling, Omega of Rolex

Die verkopen zichzelf ...
                            Even uwe luchtballon doorprikken xxxxxx zonder enige disqussie 12 procent voor een rolex breitling of wat dan ook
                            xxxxx 15 procent idem
                            en dan nu !!!!!!! xxxxxxx heist op den berg 21 procent korting na even te klappen

Waarom je je NIET zo in het groot er bij zet begrijp ik al helemaal niet.
                            Ik vraag op alles korting en geven ze die niet ga ik naar de volgende
                            toch nog een tip voor de mensen hier gran canaria is niet zo ver van het geld je uitspaart is u week verlof betaalt.
                            Een vb ring bulgary prijs belgie 1284 euro geprijst ginds na te hebben gebabbelt 800 idem met horloges.
                            Of andorra ook mooie prijzen te verkrijgen, en vermits het een auto forum is trippeke door de bergen mooi mee genomen

de kruisjes staan voor drie winkels , maar zoals door 993s aangehaald misschien beter geennamen publiek zetten .
                            dank u voor de raad
                            Last edited by ; 29/11/2012, 13:51.

Comment

• Ben het helemaal eens met je reactie en had dat al een paar keer gepost. Elk merk geeft korting, ook Patek. Is zeer gebruikelijk binnen de horloge wereld.
                              Last edited by TT-911; 29/11/2012, 14:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door willytoyota Bekijk Berichten
                                en dan nu !!!!!!! xxxxxxx heist op den berg 21 procent korting na even te klappen
                                Zou het niet xxxx xxxxxxxxx moeten zijn?....
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                  Zou het niet xxxx xxxxxxxxx moeten zijn?....
                                  Doeme gij weet dat

Maar ik laat het toch staan , als de xxxx nu wat meer klanten krijgt gaat misschien mijn korting omhoog.

Comment

• Ge hebt dicht aan de parking in Heist o/d Berg een tof café waar xxxx xxxxxxxxx ook regelmatig zit. En na een paar pinten wordt er al wat vlotter gezeverd en wordt er ook meer dan 21% korting beloofd

Comment

• Welk merk is een aanrader op gebied van zakhorloges?

Comment

• Chopard....

Comment

• Iemand ervaring met een horloge (of iets anders) aankopen via internet en laten opsturen vanuit de US? Ik ken er niets van doch googelen leert me dat je een pak extra invoerkosten hebt :

- admin kosten : 25 eur
                                          - soort invoertaks : afhankelijk van het soort goed +/- 5%
                                          - én btw, meestal dus 21%

Tenzij voor kleine bedragen, resp < 22 eur of < 150 eur, dan zouden alle kosten, resp alles behalve de btw, wegvallen. Klopt dit? En wat als je in de US al "btw" hebt betaald? Of doe je dat sowieso nooit als "internationale" klant? En klopt het dat je ook geluk kan hebben en dat - als de douane geen tijd en/of zin heeft - het pakje gewoon erdoorheen glipt en je niets moet betalen?

Comment

Working...
                                          X